Google نوسانات قطعه های ویژه را توضیح می دهد

Google در ابتدای مارس 2021 تعداد زیادی از قطعات برجسته را حذف و سپس آنها بازگشتند. جان مولر از Google درباره اینکه چرا قابلیت مشاهده قطعه های برجسته تغییر می کند ، اظهار نظر می کند.

در ابتدای مارس به نظر می رسید که قطعه های برجسته از صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) ناپدید می شوند. عده ای آن را پایین تاریخی می نامیدند.

با این حال تا همین اواخر اطلاعات زیادی از Google دریافت نشده است.

جان مولر از گوگل دلایل عدم ثابت بودن قطعه های ویژه را همیشه در پاتوق ساعات کار اداری توضیح داد.

آیا نوسانات قطعه ویژه عمدی بوده است؟

شخصی س askedال کرد آیا حذف قطعه های برجسته عمدی است یا اینکه اتفاق دیگری در جریان است. معمولاً تغییرات افزایشی است و به نظر چشمگیر نیست.

سوال:

“فقط می پرسید که آیا این کار از طرف گوگل تعمدا بوده است تا قطعه های برجسته را از نمایش کاهش دهد یا شاید … به دلیل دیگری که ممکن است اتفاق بیفتد؟

فقط تعجب می کنید که آیا منطقی وجود دارد یا می دانید آیا … شاید این یک عارضه جانبی تغییر دیگر بود؟ “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

جان مولر در مورد نوسانات قطعه های برجسته اخیر اظهار نظری نکرد. اما او توضیحی در مورد اینکه چرا قطعه های برجسته ممکن است ناپایدار به نظر برسند ارائه داد.

وقتی او اشاره می کند که آنها فعال شده اند و اینکه Google سعی می کند “آستانه” های تحریک آنها را به روز کند ، جالب است.

عکس صفحه ای از پاسخ مولر گوگل در مورد س sالات جزئیات برجسته

جان مولر پاسخ داد:

“من نمی دانم. ni قطعه های برجسته و به طور کلی نتایج غنی ، این نوع موارد می توانند در طول زمان نوسان داشته باشند.

و من می دانم که تیم ها همیشه در حال کار بر روی این ویژگی ها هستند و سعی در تنظیم دقیق عوامل تحریک دارند.

بنابراین هنگامی که آنها را نشان می دادیم یا آنها را نشان نمی دادیم ، گاهی اوقات تحریک کننده ها با گذشت زمان تغییر می کنند که فقط به نوعی آستانه را کاهش می دهیم یا اینکه کمی تمرکز را تغییر می دهیم و می گوییم مثل اینجا کمتر و بیشتر اینجا. گاهی اوقات این اتفاق در جغرافیاها یا زبانها می افتد.

اما این نوع تغییرات از طرف ما اساساً انجام می شود تغییرات طبیعی آلی در جستجو ، چگونه آنها همیشه می توانند اتفاق بیفتند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

دلایل تغییر در جستجو

تغییرات ارگانیک در جستجو می تواند موارد مختلفی باشد.

به طور کلی ، تمرکز جستجوی Google به سمت زیر تراز می شود:

  • کاهش ارزش تاکتیک های دستکاری
  • ارضای انتظارات کاربر
  • نمایش مطالب مفید به کاربران
  • پاسخ به تغییرات در هدف جستجو (تغییر در معنی کلمات کلیدی)
  • پاسخ به تغییر در رفتار کاربر (Covid ، مسافرت ، کار از خانه)

جان مولر با اطمینان اظهار داشت که “یک نیاز فنی” دلیل از دست دادن یک قطعه برجسته نیست ، در پاسخ به این سوال ادامه داد.

او توضیح داد:

“قطعاً اینگونه نیست که ما خوب بگوییم ، مثل اینکه برخی از نیازهای فنی در این صفحات وجود ندارد ، بنابراین ما آن را رها کردیم.

بیشتر ما باید اصلاح کنیم که کدام نوع از نتایج را با گذشت زمان نشان می دهیم. “

هنگامی که تحت فشار قرار گرفت که آیا کاهش اخیر قطعه های برجسته انتخاب عمدی است یا محصول جانبی چیز دیگری است ، جان مولر دیدگاه گوگل در مورد آن را توضیح داد.

مولر:

“نمی دانم … نمی دانم.

معمولاً به همان اندازه که می خواهیم تعداد دفعاتی که می خواهیم یک ویژگی را نشان دهیم ، به آن فکر نمی کنیم. اما در عوض ، ما می خواهیم هدف گذاری و ارتباط زمانی را که ویژگی را نشان می دهیم بهبود دهیم.

و گاهی اوقات به این معنی است که به طور کلی تعداد آن کمتر است. اما ممکن است این تعداد آنها در اینجا کم باشد و اینجا کمی بیشتر باشد.

این چیزی است که فقط با گذشت زمان اتفاق می افتد. آنها همیشه در تلاشند تعادل بهتری از آنچه باید در جستجو نشان دهند پیدا کنند و آن را بهبود بخشند. “

یافتن تعادل بهتر در SERP ها

برخی از افراد در صنعت جستجو اصرار داشتند که Google Updates “هدف” قرار گرفته و مشکلات کیفیتی باشد. در گذشته همیشه مزاحم من بود که صنعت SEO اصرار دارد که به روزرسانی های Google مسائل کیفی یا سایت های خاصی را “هدف قرار می دهند” ، بدون اینکه متوقف شوم در مورد اینکه چگونه مواردی مانند پردازش زبان طبیعی ممکن است بر SERP تأثیر بگذارد ،

در حالی که گوگل روی کیفیت تمرکز دارد ، به روزرسانی های عمده گوگل معمولاً درباره آنچه مولر در مورد یافتن تعادل بهتر گفته است ، است.

هنگامی که می خواهید بفهمید چرا نتایج جستجو تغییر می کند ، با بررسی اینکه آیا این تغییر مربوط به مواردی مانند ارضای انتظارات کاربر ، سودمندی SERP ها ، پاسخ به سیر تحول آنچه کاربران جستجو می کنند و با در نظر گرفتن فیزیکی است ، به سختی می توان ضرر کرد. و زمینه جغرافیایی که کاربران در آن جستجو می کنند.

استناد

چرا قطعه های ویژه تغییر می کنند – مشاهده در دقیقه 24:20 دقیقه

https://www.youtube.com/watch؟v=kzM7fi43cMc

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور