Google می گوید تعداد کلمات یک عامل کیفیت نیست

جان مولر از گوگل پاسخ داد اگر افزودن کلمات بیشتر به یک صفحه وب برای رتبه بندی بهتر آن مفید است. ایده این بود که اگر یک صفحه رتبه بندی نباشد ، افزودن محتوای مرتبط تر به شما کمک می کند.

آیا افزودن محتوای مرتبط به رتبه بندی کمک می کند؟

شخصی که س askingال می کند نظر مولر را در مورد اثربخشی بهبود یک صفحه وب با افزودن محتوای اضافی مرتبط مرتبط می خواهد.

شخصی که این س askingال را مطرح می کرد در مورد منظور آنها از “محتوای مرتبط” که می تواند معنای مختلفی داشته باشد ، مشخص نبود. خلاصه می شود که آیا محتوا مربوط به کلمات کلیدی است یا محتوا مربوط به قصد کاربر است یا محتوای آن مربوط به افراد است.

روش های زیادی وجود دارد که می تواند محتوا را مرتبط سازد ، از نظر من برخی از نسخه های “مرتبط” بیش از سایرین برای اهداف رتبه بندی مفید هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این س theال است:

“بیایید بگوییم که من می خواهم محتوای یک صفحه را بهبود بخشم. من تا آنجا که می توانم برای کاربران محتوای مرتبط اضافه می کنم.

آیا این بدان معنی است که وقتی متن مربوطه را به صفحه اضافه می کنم ، Google به طور خودکار صفحه را بهتر می داند؟

آیا اینطور کار می کند؟ آیا متن بیشتر از نظر گوگل بهتر است؟ “

شخصی که این سال را مطرح می کند مربوط به این است که مسئولان امر اصرار دارند که بهبود رتبه بندی “به همین سادگی“به عنوان افزودن متن بیشتر.

به روزرسانی محتوا فرآیند ساده ای نیست

جان مولر با بیان اینکه به روزرسانی محتوا نسبت به افزودن محتوای بیشتر از ظرافت بیشتری برخوردار است ، شروع کرد:

“قطعاً به همین سادگی نیست.”

آیا کیفیت محتوا به تعداد کلمات پیوند دارد؟

یک تصور مشترک وجود دارد که مقالات با کیفیت جامع هستند. از آنجا که مقالات با کیفیت جامع هستند ، نتیجه می گیرد که آن مقالات ذاتاً طولانی تر هستند.

چگونه مقاله ای می تواند جامع باشد و در جنبه طولانی نباشد ، درست است؟

من این را اغلب می بینم. کیفیت اغلب با جامعیت برابر می شود ، که به معنی تعداد کلمات بالاتر است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر گوگل در ادامه پاسخ خود با اشاره به ایده شمارش کلمات در زمینه کیفیت و عوامل رتبه بندی صحبت کرد.

مولر توضیح داد:

“از نظر ما تعداد کلمات در یک صفحه یک عامل کیفیت نیست ، یک عامل رتبه بندی نیست.

بنابراین فقط افزودن کورکورانه متن بیشتر و بیشتر به یک صفحه باعث بهتر شدن آن نمی شود. “

بعداً مولر ایده محتوا را در مثال کتاب در مقابل بروشور و آنچه کاربر احساس می کند برای آنها مفید است ، قرار داد.

او گفت:

“این کمی شبیه این است که اگر می خواهید چیزی را به مشتری که در آن قرار دارد ارائه دهید ، می توانید یک بروشور یک یا دو صفحه ای به او بدهید یا می توانید یک کتاب اطلاعات عظیم به او بدهید.

و در بعضی موارد مردم کتابی می خواهند که دارای اطلاعات زیادی باشد. و در موارد دیگر مردم چیزی کوتاه و شیرین می خواهند.

و این شبیه جستجو است.

اگر اطلاعات لازم برای فهرست بندی را برای for نوعی ساختن آن دارید تا کاربران و Googlebot بفهمند این صفحه درباره ما چیست ، آنچه را که می خواهید با آن به دست آورید u در یک نسخه کوتاه پس از آن خوب است ، یک نسخه کوتاه نگه دارید ، شما نیازی به طولانی تر کردن آن ندارید.

فقط افزودن کورکورانه متن به یک صفحه ، آن را بهتر نمی کند. “

در مورد محتوای نازک چطور؟

برخی ممکن است بگویند محتوای نازک نمونه ای از محتوایی است که Google رتبه بندی نمی کند زیرا خیلی کوتاه است.

اما اینطور نیست.

محتوای نازک معمولاً به عنوان محتوایی کوتاه تلقی می شود. تعریف دقیق تر محتوایی است که فاقد کاربرد است. عواملی که محتوای نازک را تعریف می کنند بیش از تعداد کلمات در یک صفحه هستند.

بهبود مقالات برای رتبه بندی بهتر

بهبود یک مقاله برای امیدوارم بهبود رتبه ها تا حدی پیچیده باشد. اول ، شما باید ارزیابی کنید که صفحه وب مربوط به چه چیزی است و آیا این صفحه وب مأموریت ارتباط با اطلاعاتی را که بازدید کننده سایت می خواهد برآورده می کند.

گاهی اوقات یک مقاله از کار می افتد ، زیرا این درمورد منظور کاربران نیست که هنگام جستجو با یک سeryال خاص جستجو می کنند. مقصود مردم هنگام جستجوی چیزی می تواند تغییر کند.

دلایل توقف رتبه بندی محتوا را می توان با شناسایی اینکه به تدریج سرعت ترافیک کاهش می یابد یا تاریخ مشخصی برای خشک شدن ترافیک وجود دارد ، مسخره کرد. اینها نقاط داده ای است که باید قبل از تدوین استراتژی برای کمک به رتبه بندی بهتر مقاله ، مورد توجه قرار گیرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

همانطور که جان مولر گفت ، “adding اضافه کردن کورکورانه متن به یک صفحه ، آن را بهتر نمی کند.

برای بازنویسی محتوا باید هدف قابل توجیه باشد.

استناد

مشاهده پاسخ جان مولر در مورد کیفیت محتوا و رتبه بندی در حدود 20 دقیقه:

https://www.youtube.com/watch؟v=PQrnhpNTOtE

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور