Google مورد نیازهای ساختار یافته رویداد را به روز می کند

Google الزامات داده ساختار یافته رویدادها را به روز کرد. به روزرسانی بر ویژگی های پیشنهادی. قیمت تأثیر می گذارد. این تغییر بر ناشرانی تأثیر می گذارد که هزینه رویدادها را می گیرند و می خواهند رویدادهای خود را در Google نشان دهند. این شرایط همچنین بر رویدادهای آنلاین / خانگی پرداخت شده تأثیر می گذارد.

داده های ساختاری رویدادهای Google

داده های ساختار یافته رویدادهای Google به سازمان دهندگان رویداد اجازه می دهد تا در جستجوی Google و Google Maps کشف شوند. داده های ساختاری که در ابتدا برای رویدادهای فیزیکی ساخته شده اند ، برای رویدادهای آنلاین مربوط به فعالیت های خانه نیز مناسب هستند.

رویدادهای فعالیت در منزل شامل پخش مستقیم ویدئو ، ویدئو از قبل ضبط شده و رویدادهای آنلاین است. نمونه هایی از فعالیت های منزل ، رویدادهای تمرینی تناسب اندام است.

استفاده از داده های ساختاری رویداد ، رویدادی را واجد شرایط می کند که به عنوان نتیجه ای غنی در جستجوی Google ، به عنوان بخشی از آنچه Google “تجربه رویداد” در جستجوی Google می خواند ، نشان داده شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

استفاده از داده های ساختاری Event نمایش نتایج غنی در Google را تضمین نمی کند. این فقط رویداد را واجد شرایط می کند.

برای واجد شرایط بودن ، تمام داده های ساخت یافته مورد نیاز باید دقیقاً در صورت لزوم در داده های ساخت یافته JSON-LD به Google ارائه شوند.

عدم استفاده از تمام داده های ساختاری مورد نیاز می تواند منجر به عدم واجد شرایط بودن برای تجربه رویداد در جستجوی Google شود. و به همین دلیل این تغییر بسیار مهم است.

ویژگی های پیشنهادی. قیمت ارز ملک مورد نیاز است. این به این معنی است که اگر Google آن را مفقود بداند ، ممکن است رویداد فاقد صلاحیت باشد.

نتایج جستجوی تعاملی

گوگل در یک مطالعه موردی از داده های ساخت یافته Event گزارش داد که استفاده از داده های ساخت یافته برای رویدادها به Eventbrite کمک می کند تا 100٪ افزایش در ترافیک جستجو داشته باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

داده های ساخت یافته به Google امکان می دهد تا رویداد را در جستجوی Google برای مشتریان بالقوه نمایش دهد.

طبق Eventbrite:

جیلو می گوید: “طی دو یا سه هفته شاهد تفاوت دیداری در نتایج جستجوی رویداد در Google بودیم.” “تجربه جستجوی Google قطعاً به هدایت کره چشم بیشتر به صفحات رویداد کمک می کند. و وقتی آن افراد تبدیل می شوند ، به معنای فروش بلیط بلیط برای سازندگان رویداد ما است. “

پیشنهادات. قیمت داده های ارزی

داده های ساختاری پیشنهادی. قیمت ارز برای بیان ارز قیمت این رویداد با استفاده از کد ارزی 3 حرفی ISO 4217 الزامی است. به عنوان مثال ، کد ارزی 3 حرف ISO 4217 دلار ایالات متحده آمریکا USD است.

در اینجا مثالی از آنچه در داده های ساخت یافته به نظر می رسد آورده شده است:

"offers": {
"@type": "Offer",
"priceCurrency": "USD"
}

به احتمال زیاد ، ناشرانی که برای یک رویداد هزینه دریافت می کنند ، از قبل اکثر کد داده های ساختاریافته موجود را دارند. تنها قطعه اضافی برای اضافه کردن ، قسمت priceCurrency است.

استناد

صفحه برنامه نویسی Google Event با کلیه نیازها را بخوانید.

قسمت خاصی از صفحه داده ساختار یافته رویداد را که مربوط به نیاز ملک priceCurrency است بخوانید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور