Google ممکن است با مطبوعات متفاوت از سایر مطالب رفتار کند

جان مولر می گوید ، Google سعی می کند انتشارات مطبوعاتی را از انواع دیگر محتوا متمایز کند و ممکن است در نتایج جستجو با آنها متفاوت باشد.

این موضوع در طی پاتوق Google Search Central SEO ضبط شده در 19 فوریه مورد بحث قرار می گیرد.

سئو مایکل لویتس به مولر اشاره می کند که او به طور مرتب می بیند که اخبار مطبوعات را تحت پوشش خبری قرار می دهند و بالاتر از منبع اصلی قرار می گیرند.

گاهی منبع اصلی یک سازمان معتبر مانند آسوشیتدپرس یا رویترز است.

لویتس می پرسد چگونه خبرگزاری ها می توانند همان اطلاعات را بازنشر دهند و بالاتر از آن منابع قرار بگیرند؟

در پاسخ ، مولر می گوید که این ممکن است به نحوه پردازش بیانیه های مطبوعاتی توسط گوگل ارتباط داشته باشد. او به اشتراک می گذارد که ممکن است متفاوت از انواع دیگر محتوا اداره شود.

جان مولر از گوگل در بیانیه های مطبوعاتی در نتایج جستجو

مولر می گوید گوگل سعی می کند موقعیت هایی را که همان مقاله در حال بازنشر است تشخیص دهد و سعی می کند با آن “مطابق” رفتار کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“گفتن سخت است. من فکر می کنم در اکثر موارد سعی می کنیم شرایطی را که دقیقاً همان مقاله در حال بازنشر است ، تشخیص دهیم و سپس با نشان دادن مقاله اصلی یا مقاله ای که فکر می کنیم از آن ناشی شده است ، در نتیجه جستجو کنیم.

اما موارد زیادی وجود دارد که ما نمی توانیم آن را به طور کامل تشخیص دهیم. و این گاهی اوقات مسئله است – این محتوا در اینجا است اما کسی نیز در مورد همان موضوع در جایی دیگر نوشته است – و سپس ما این دو دیدگاه را داریم.

من فکر نمی کنم هیچ چیز فنی یا خاصی وجود داشته باشد که در آنجا اتفاق بیفتد – مانند اگر در اینجا بازنشر شود ، ما فقط آن را می گیریم.

اما هر زمان محتوای مشترک داشته باشید ممکن است سیستم های ما تشخیص ندهند که ما باید این نسخه را به جای نسخه دیگر نشان دهیم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سئو راب یانگ به مکالمه پیوست و تلاش می کند تا اطلاعات بیشتری را در مورد این موضوع از مولر خارج کند.

او به صراحت می پرسد آیا تفاوتی بین بیانیه مطبوعاتی و سایر مطالب وجود دارد؟ برآورد گوگل ، این است.

این جایی است که مولر می گوید Google سعی می کند انتشارات مطبوعاتی از سایر مطالب را تشخیص دهد. قابل درک است که انتشارات مطبوعاتی محتوایی است که در بسیاری از سایت ها بازنشر می شود.

مولر بدون اینکه خیلی خاص باشد ، می گوید Google “بر این اساس” عمل می کند تا درک کند که انتشارات مطبوعات در جای دیگری منتشر می شود.

“من فکر می کنم که تا حدی احتمالاً سعی می کنیم اطلاعیه های مطبوعاتی را تشخیص دهیم و درک کنیم که این مطالبی که فقط در بسیاری از مکان ها دوباره منتشر می شوند و سعی می کنند مطابق با آن عمل کنند.

اما در غیر این صورت فقط محتوا است. به نوعی مثل این است که اگر من یک پست وبلاگ یا یک مقاله خبری بنویسم ، در اصل برای ما یک مطلب است. “

مولر سپس به ارائه بینشی در مورد نحوه برخورد با خبرنامه ها در Google News می پردازد.

او مطمئن نیست که Google News با انتشارات مطبوعاتی متفاوت از نتایج جستجو است. اما ، در یک برهه ، Google News سعی کرد بفهمد که چندین سایت در مورد یک موضوع می نویسند.

“من نمی دانم که آیا اخبار Google کمی متفاوت از جستجوی وب در آن زمینه متفاوت است. بنابراین این ممکن است چیزی باشد که نوعی در آنجا بازی کند.

من مدتهاست که از برخی کتابها در مورد گوگل می دانم که در روزهای ابتدایی اخبار Google ، آنها قطعاً سعی می کردند وضعیتی را که مردم درباره همان موضوع می نوشتند یا با همان مطالب می نوشتند و درک کنند ، تشخیص دهند. این موضوع یا این مقاله را از سایر مباحث مهمتر کنید.

اما در جستجوی وب ، بیشتر این موارد مربوط به صفحات HTML مختلف است و ما در آنجا محتوایی پیدا می کنیم و سعی می کنیم آن را فهرست بندی کنیم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پاسخ مولر را در فیلم زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=zCV6tEt3w0k

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور