Google مشارکت Shopify را رشد می دهد ، راه هایی برای خرید از تصاویر اضافه می کند

Google همکاری خود را با Shopify گسترش داده و روشی ساده را برای همه 1.7 میلیون بازرگان ارائه می کند تا محصولات خود را با چند کلیک در لیست قرار دهند.

علاوه بر این ، Google با روش های بیشتری برای خرید ، از جمله توانایی یافتن محصولات به تصویر کشیده شده در تصاویر ، تجربه تجارت الکترونیکی را افزایش می دهد.

در اینجا نکات قابل توجهی در مورد کلیه اطلاعیه های مربوط به خرید در روز سه شنبه از Google I / O وجود دارد.

مشارکت Google Shopify برای همه بازرگانان گسترش می یابد

برای کمک به کشف بیشتر فروشگاه های تجارت الکترونیکی ، Google همکاری خود را با Shopify به همه 1.7 میلیون بازرگان گسترش می دهد.

همراه با این توسعه ، فرایند جدید و ساده تری برای به دست آوردن محصولات برجسته در سراسر Google ارائه می شود که به گفته این شرکت ، “فقط با چند کلیک” انجام می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این همکاری جدید با Shopify بازرگانان را قادر می سازد تا توسط مصرف کنندگان با نیت در جستجوی Google ، خرید ، YouTube ، تصاویر Google و سایر موارد کشف شوند.

تمام خرده فروشانی که از طریق Shopify اقدام به فروش محصولات می کنند ، می توانند از لیست های خرید رایگان گوگل استفاده کنند ، اقدامی که بیش از یک سال پیش در ابتدای همه گیری آغاز شد.

از زمان حذف هزینه ها ، گوگل می گوید 70٪ افزایش در اندازه فهرست محصولات خود و 80٪ در بازرگانان داشته است.

با تمام داده های جمع آوری شده از خرید Google ، این شرکت توانسته است این برجسته بعدی را از I / O ، نمودار خرید تهیه کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نمودار خرید Google

Google مشارکت Shopify را افزایش می دهد ، راه هایی برای خرید از تصاویر اضافه می کند

در Google I / O این شرکت جزئیات مربوط به فناوری جدیدی را که از آن استفاده می کند به نام نمودار خرید به اشتراک گذاشته است.

نمودار خرید یک مجموعه داده در زمان واقعی در مورد محصولات ، موجودی کالا و بازرگانان است. این برنامه کاربران را با بیش از 24 میلیارد لیست متصل می کند و به آنها کمک می کند تا محصولات موجود را برای خرید در حال حاضر پیدا کنند.

Bill Ready ، رئیس بازرگانی و پرداخت در Google ، اظهار داشت:

“نمودار خرید یک مدل پویا و تقویت شده هوش مصنوعی است که مجموعه ای از محصولات ، فروشندگان ، مارک ها ، بررسی ها و مهمتر از همه ، اطلاعات محصول و اطلاعات موجودی موجود را که از مارک ها و خرده فروشان به طور مستقیم دریافت می کنیم – و همچنین چگونگی آن را درک می کند. صفات به یکدیگر مربوط می شوند. “

شناخت عمیق محصولات ، به Google این امکان را می دهد تا به کاربران در یافتن محصولات با روش های جدید ، مانند جستجوی تصاویر کمک کند.

از یک عکس صفحه خریداری کنید

Google مشارکت Shopify را رشد می دهد ، راه هایی برای خرید از تصاویر اضافه می کند

گرفتن عکس از صفحه یک روش معمول برای کاربران است که می توانند یادداشت های تصویری محصولاتی را که در تصاویر آنلاین می بینند نگه دارند تا آنها را نگاه کنند و بعداً به طور بالقوه خریداری کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هرچند یک عکس خالی از لطف نیست و حتی اگر بتوان محصول را شناسایی کرد ، یافتن وب سایتی که آن را بفروشد همیشه آسان نیست.

این همان ویژگی جدید خرید Google است که به شما امکان می دهد محصولات موجود در هر عکس صفحه در Google Photos را جستجو کنند.

برای استفاده از این ویژگی ، یک عکس از صفحه را در Google Photos باز کنید و به دنبال گزینه جدید “جستجوی داخل عکس صفحه” بگردید. این باعث می شود Google Lens عکس را تجزیه و تحلیل کند و نتایج جستجوی محصولی را که می تواند شناسایی کند برگرداند.

راه های بیشتر برای یافتن محصولات توسط مصرف کنندگان همیشه چیز خوبی است زیرا می تواند منجر به فروش بیشتر خرده فروشان شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای این منظور ، اگر مالک فروشگاه تجارت الکترونیکی هستید ، ارزش دارد این ویژگی را آزمایش کنید و ببینید آیا محصولات شما برای جستجوهای Google Lens بهینه شده اند یا خیر.

از عکس یکی از محصولات خود عکس بگیرید. سپس ببینید آیا Google Photos می تواند محصول را شناسایی کند یا صفحه مناسب را که مردم می توانند آن را خریداری کنند برگرداند.

موتور کشف دیگری که باید در فضای تجارت الکترونیکی همیشه در حال تغییر آماده باشد.

منبع: گوگل

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور