Google فرآیندهای مطابقت کلمات کلیدی را برای عبارت و مطابقت گسترده به روز می کند

گوگل تغییرات در تطبیق کلمات کلیدی را اعلام کرده است ، از جمله تغییری که عبارت و کلمات کلیدی گسترده ای را که مشابه رشته پرس و جو هستند ترجیح می دهد. Google همچنین فرآیند تطبیق را برای پرس و جوهایی که کلمات کلیدی مشابه ندارند مطابقت دارد.

مبنای این تغییر

در اوایل سال جاری ، گوگل اعلام کرد که کلمه کلیدی منطبق دقیق که با رشته پرس و جو یکسان است ، هر زمان که این کلمه کلیدی واجد شرایط مطابقت باشد ، ترجیح داده می شود تا به کاهش پیچیدگی حساب کمک کند.

در حال حاضر ، گوگل همان را برای عبارت و گسترده مطابقت اعلام می کند.

به عنوان مثال ، اگر رشته پرس و جو کاسه سگ بخر واجد شرایط مطابقت با چندین کلمه کلیدی مطابقت گسترده در حساب شما (مانند کاسه سگ، خرید کاسه سگ، و کاسه سگ بخر) ، گوگل به کلمه کلیدی یکسان ترجیح می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

این تغییر در حال حاضر برای تطبیق گسترده و عبارات قابل اجرا است.

در مورد بازی دقیق چطور؟

کلمات کلیدی مطابقت دقیق هنوز بر عبارت و اصطلاحات مطابقت گسترده ترجیح داده می شوند.

اگر هیچ کلید واژه ای مشابه Query نباشد چه؟

قبلاً اگر چند کلمه کلیدی مرتبط دارید که واجد شرایط مطابقت بودند ، موتور جستجو از رتبه رتبه بندی برای تعیین کلمه کلیدی مورد نظر استفاده می کرد. گوگل در حال حاضر با در نظر گرفتن معنی کلمات کلیدی و صفحات فرود در گروه تبلیغات ، علاوه بر رتبه بندی تبلیغات ، علائم مربوطه را نیز در نظر می گیرد.

Google این جدول را به اشتراک گذاشته است ، که نحوه مطابقت کلمات کلیدی را نشان می دهد:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

کلمات کلیدی که هستند

واجد شرایط

نحوه انتخاب کلمات کلیدی

بیش از یک کلمه کلیدی مطابقت گسترده

فقط کلمات کلیدی مربوط به مطابقت گسترده از مرتبط ترین گروه های تبلیغاتی در نظر گرفته خواهد شد. سپس Ad Rank برای تصمیم گیری در مورد کدام کلیدواژه در بین این مجموعه محدود استفاده می شود

کلمات کلیدی مطابقت گسترده با ارتباط مشابه

یک کلمه کلیدی مطابقت گسترده و یک کلمه کلیدی مطابقت / عبارت دقیق اگر کلید واژه های منطبق یا عبارتی دارید که بیشتر از این کلمات کلیدی منطبق با علامت مرتبط شناخته می شوند ، کلید واژه منطبق دقیق یا عبارتی انتخاب می شود.

اگر کلمات کلیدی منطبق یا عبارتی منطبق با عبارات مشابه یا کمتر مرتبط با این کلمات کلیدی مطابقت گسترده دارید ، همچنان این احتمال وجود دارد که کلمه کلیدی مطابقت دقیق یا عبارتی در صورت داشتن رتبه تبلیغات بالاتر انتخاب شود.

بیش از یک کلمه کلیدی مطابقت / عبارت دقیق

اگر چندین کلمه کلیدی منطبق دقیق و/یا واژه واجد شرایط دارید و واژه های کلیدی مطابقت گسترده ای ندارند ، کلمه کلیدی با رتبه تبلیغات بالاتر انتخاب می شود.

تبلیغ کنندگان باید چه کار کنند؟

هدف از این تغییر این است که به تبلیغ کنندگان اجازه دهید با استفاده از کلمات کلیدی گسترده و بدون ترس از دست دادن کنترل کلمات کلیدی موجود یا انواع تطبیق بیشتر ، احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

گوگل همچنین پیشنهاد کرد که استفاده از کلمات کلیدی یکسان در چندین نوع مطابقت در هنگام استفاده از پیشنهادات هوشمند به هیچ عنوان فایده ای ندارد ، زیرا مطابقت گسترده در حال حاضر درخواست های یکسانی را پوشش می دهد. با این حال ، من اکیداً توصیه می کنم قبل از نتیجه گیری ، آزمایشات کوچکی را در حساب خود اجرا کنید.

به عنوان یک نظر شخصی ، وجود چندین نوع مطابقت هنوز هم ارزشی دارد ، به این معنا که تطابق دقیق هنوز باید محکم تر مطابقت داشته باشد و بنابراین ممکن است ارتباط بهتری نسبت به یک کلمه کلیدی مطابقت گسترده داشته باشد. قرار دادن همه تخم مرغ ها در سبد کبریت وسیع می تواند منجر به افزایش CPL ها شود ، زیرا این اصطلاح ممکن است همچنان با سایر اصطلاحات کمتر مرتبط مطابقت داشته باشد و هزینه را افزایش دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

ناگفته نماند ، کمپین های من اصطلاحات یکسانی با مطابقت گسترده با اجرای مناقصه هوشمند (در مقابل دقیق + عبارت با تنظیمات مزایده یکسان) هنوز در CPL های بالاتر از همتای خود با استفاده از عبارت دقیق و عبارت اجرا می شود.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور