Google در کلمات کلیدی BERT و Match دقیق

جان مولر از گوگل پاسخ داد که آیا BERT کلید واژه های دقیق مطابقت با اهمیت کمتری را ایجاد می کند یا خیر. مولر هدف از BERT و چگونگی تأثیر آن بر استفاده از کلمات کلیدی را در طولانی مدت توضیح داد.

س Aboutال در مورد تأثیر BERT بر کلمات کلیدی

این س inال در متن یک پاتوق Google Office Hours انجام شد. فرد پرسید آیا BERT دقیقاً کلمات کلیدی مطابقت را در محتوای کم اهمیت تر ایجاد می کند؟

در اینجا این سوال وجود دارد:

“با بیرون آمدن BERT ، آیا اهمیت کلمه کلیدی دقیق ، مطابقت دقیق کلمه کلیدی کاهش می یابد؟”

جان مولر از گوگل برای اولین بار مشاهده کرد که BERT مدتی است که مورد استفاده قرار می گیرد ، این چیزی نیست که “در حال بیرون آمدن” باشد ، مثل اینکه هنوز در حال گسترش است.

مولر:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“من فکر می کنم BERT مدتی است که به روش های مختلفی کار می کند.”

جان بعدی اطلاعات پیشینه ای درباره BERT ارائه داد:

“بنابراین BERT اساساً یک یادگیری ماشینی است که تنظیم شده است ، من معتقدم که برای درک محتوای مطالب کمی بهتر است.

بنابراین س theالاتی که افراد تایپ می کنند ، درک بهتر آنها و درک محتوای صفحات شما کمی بهتر است.

و با تمام این رویکردهای … یادگیری ماشین ، ما سعی می کنیم بفهمیم که این صفحات در واقع درباره چه چیزی هستند ، پرسش در واقع به دنبال چه چیزی است و سعی می کنیم کمی بهتر با آن مطابقت داشته باشیم. “

مولر تأیید جهت تأثیر در استفاده از کلمات کلیدی را تأیید می کند

جان در ادامه تأکید می کند که بسیاری از افراد جامعه SEO در طول سال ها با توجه به مطابقت دقیق کلمات کلیدی در محتوا ، شاهد بوده اند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به عنوان مثال می توان به غلط املایی اشاره کرد. در گذشته نمک گذاری یک صفحه با غلط املایی کلمات کلیدی مشترک مفید بود. این امکان را فراهم می کند تا یک سایت وابسته با کیفیت پایین نسبت به سایت های معتبر رتبه بندی کند ، سایت هایی که هرگز آگاهانه غلط املایی را به صفحات خود اضافه نمی کنند.

موضوع دیگه این نیست. Google قادر است سایتهای معتبر را برای کلمات کلیدی غلط املایی در سوالات جستجو رتبه بندی کند.

پاسخ مولر تأیید می کند که گوگل در جهت کمتر اعتماد به کلمات کلیدی مطابقت دقیق و موارد برجسته به عنوان مثال غلط املایی مطابقت دقیق و تغییرات کلمه کلیدی مفرد / جمع است.

در اینجا توضیحات مولر آمده است:

“از نظر من ، تمام این تغییراتی که طی سالهای گذشته اتفاق افتاده است ، به سمتی منجر می شوند که دیگر لازم نیست کلمات کلیدی دقیق را در صفحات خود داشته باشید.

و این چیزی است که من فکر می کنم SEO ها به نوعی ممکن است ناخودآگاه در طول سال ها نیز دیده باشند ، جایی که آنها متوجه می شوند شما نیازی به نسخه های منفرد و جمع در صفحه خود ندارید. نیازی نیست تمام غلط املایی های رایج را در صفحه خود داشته باشید.

به شرطی که واقعاً با آنچه کاربر واقعاً به دنبال آن است مطابقت نداشته باشید ، همه این موارد در صفحات شما اهمیت کمتری دارند. “

Google آگاهانه از کلمات کلیدی دقیق مسابقه دور نمی شود

مولر تصریح کرد که جهت کمتر اهمیت کلمات کلیدی مطابقت دقیق هدف BERT و الگوریتم های دیگر نیست.

وی اهداف و اهداف واقعی این الگوریتم ها را در مورد پاسخگویی مفید برای جستجوی جستجو بیان کرد.

مولر:

“بنابراین با توجه به این نکته ، می توانید بگویید که نوعی در جهت کاهش اهمیت مطابقت دقیق برای کلمات کلیدی در محتوای شما است.

اما این هدف این الگوریتم ها نیست. بلکه هدف ما این است که مقدار زیادی از محتوای موجود در آن را کمی بهتر درک کنیم تا بتوانیم هنگام درخواست نسخه های مناسب را به کاربران نشان دهیم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سئو و کلمات کلیدی برای BERT

جان مولر تصریح کرد که گوگل (ناخواسته و غیر عمدی) در راستای کم اهمیت جلوه دادن کلید واژه های دقیق تطبیق حرکت می کند.

اما او به صراحت نگفت که کلمات کلیدی مطابقت دقیق اهمیت کمتری دارند.

احتمالاً به راحتی می توان گفت که برای نوشتن محتوایی که در آن موضوع قرار دارد و فهم آن آسان است ، مانند همیشه همیشه به عنوان یک روش عالی ادامه دارد. بنابراین اگر استفاده از کلمه کلیدی برای درک محتوای آن مهم است ، ادامه استفاده از آنها منطقی است.

ویدئو را ببینید که جان مولر در صورت تأثیر BERT برای کلمات کلیدی دقیق مسابقه پاسخ می دهد

https://www.youtube.com/watch؟v=Cjg5xE5srS0

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور