Google در مورد نحوه مدیریت سایتها با تبلیغات بسیار زیاد

جان مولر از گوگل در مورد نحوه مدیریت سایت هایی که تبلیغات زیادی دارند در مورد رتبه بندی در نتایج جستجو سنجیده است.

این موضوع در جریان پخش مستقیم جستجوی Google در 11 دسامبر که در آن مولر س questionال زیر را مطرح می کند ، مطرح شد:

“برای برخی از سeriesالات ، من وب سایت های رتبه بندی Google را مشاهده می کنم که دارای محتوای تبلیغاتی بالایی هستند ، که یک تجربه جستجوی ضعیف را ایجاد می کند. نحوه برخورد گوگل با آن سایت ها چگونه است؟ “

در پاسخ ، مولر عوامل مختلفی را توصیف می کند که می توانند نحوه برخورد با سایت های دارای تبلیغات زیاد را در نتایج جستجو تعیین کنند. در موارد نادر ممکن است آنها از جستجو حذف شوند ، اما فقط در صورت تحقق شرایط شدید.

مولر همچنین توضیح می دهد که چرا گوگل تصمیم می گیرد سایت ها را در فهرست خود نگه دارد ، درصورتی که این موارد نقض آشکار دستورالعمل های وب مستر هستند. او در این مورد حرف های زیادی برای گفتن داشت و در اینجا همه چیز خلاصه شده برای شما آورده شده است.

مولر با تبلیغات بسیار زیاد در نتایج جستجو به سایت آدرس می دهد

مولر نمی توانست با اداره هر سایت خاصی صحبت کند زیرا هیچ نمونه ای ارائه نشده است ، بنابراین او به طور گسترده تری در مورد اداره سایت هایی با تجربه کاربری ضعیف صحبت کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

وی به چندین به روزرسانی الگوریتم اشاره می کند که می تواند بر نحوه رتبه بندی سایت های دارای تجربه کاربری ضعیف تأثیر بگذارد:

  • الگوریتم طرح صفحه: سایت های دارای تبلیغات بیش از حد زیاد را تحت تأثیر قرار می دهد. در سال 2012 راه اندازی شد.
  • الگوریتم سرعت صفحه: اگر بارگیری صفحات دیر انجام شود ، ممکن است سایتهایی با تبلیغات فراوان تحت تأثیر قرار گیرند. در سال 2018 راه اندازی شد
  • هسته هسته وب: به طور خاص سایتهایی را تجربه می کند که تجربه کاربر بهینه نیستند. در ماه مه 2021 راه اندازی می شود.

مولر به این مورد اشاره ای نکرده است ، اما اضافه می کنم که مجازات بینابینی گوگل همچنین می تواند سایت های دارای تبلیغات بیش از حد را تحت تأثیر قرار دهد.

“گفتن بدون مثال دشوار است ، اما موارد مختلفی وجود دارد که ما با توجه به تجربه کاربری موارد در نظر می گیریم. بنابراین ، از طرفی ما فکر کردم ، دو سال پیش ، به روزرسانی شده که محتوای برابر شده در بالا چیزی است که ما کمی بیشتر وزن کرده ایم.

بنابراین این چیزی است که اگر محتوای تبلیغاتی زیاد باشد ، ممکن است تحت تأثیر آن قرار بگیرد. به روزرسانی های دیگری نیز وجود دارد که در گذشته با توجه به سرعت اتفاق افتاده است. Core Web Vital ها وجود دارد که قرار است در ماه مه با توجه به رتبه بندی در نتایج جستجو راه اندازی شود ، که به آنجا نیز کمک می کند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

صفحات با تجربه کاربری ضعیف هنوز هم می توانند رتبه بندی شوند

مولر در ادامه توضیح داد که اگر صفحات با تجربه کاربری نامناسب بسیار مناسب باشند ، می توانند همچنان رتبه بندی کنند.

“نکته دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که ما برای تعیین رتبه بندی در نتایج جستجو از فاکتورهای مختلف زیادی استفاده می کنیم تا سعی کنیم بفهمیم چه مواردی مربوط به کاربران در هر زمان خاص است.

به خوبی می تواند یک صفحه از برخی جنبه ها به شدت مرتبط باشد اما هنوز هم تجربه کاربری بسیار بدی دارد و ما همچنان آن را در نتایج جستجو نشان خواهیم داد. و گاهی اوقات آن را به شدت در نتایج جستجو نشان می دهیم. “

مولر مثال متفاوتی از پرس و جوها را ذکر می کند که شامل نام یک وب سایت است. گوگل هنوز سایت را در نتایج جستجو رتبه بندی خواهد کرد ، حتی اگر دارای UX بد باشد ، زیرا این همان چیزی است که کاربر به دنبال آن است.

“بنابراین فقط به این دلیل که یک صفحه تجربه کاربری بدی دارد و اگر بخواهیم آن تجربه بد کاربر را در نظر بگیریم ، به این معنی نیست که هرگز آن صفحه را نشان نمی دهیم.

این چیزی است که واقعاً معمول است ، به عنوان مثال ، اگر نام یک وب سایت را جستجو می کنید ، انتظار دارید که آن وب سایت را پیدا کنید حتی اگر کارهای عجیب و غریب انجام دهد و تجربه کاربری بسیار بدی داشته باشد. شما هنوز هم انتظار پیدا کردن آن وب سایت را دارید.

و طیف گسترده ای از انواع مختلف پرس و جوها و درک ارتباط وجود دارد که به مواردی از این قبیل سرازیر می شود. با این گفته ، یافتن این نوع صفحات در نتایج جستجو همیشه امکان پذیر است. “

Google به ندرت سایت های داشتن UX بد را از بین می برد

مهم نیست که UX یک سایت چگونه افتضاح باشد ، Google فقط به همین دلیل سایت را از نتایج جستجو حذف نمی کند.

حذف دستی معمولاً مختص سایتهایی است که بی ربط هستند و چیز منحصر به فردی ارائه نمی دهند.

“بسیار نادر است که ما به صورت دستی وارد شده و بگوییم ما این وب سایت را به طور کامل از جستجو حذف خواهیم کرد ، بنابراین هرگز برای هرگونه نمایش داده نمی شود.

ما معمولاً این مورد را برای مواردی که کل وب اساساً بی ربط است ذخیره می کنیم. جایی که کل وب سایت فقط محتوای موجود در وب را از بین می برد و هیچ ارزش منحصر به فردی در وب سایت وجود ندارد ، این چیزی است که ممکن است تیم وب اسپم وارد آن شود و بگوید این یک وب سایت اسپم خالص است و هیچ چیز با ارزشی نیست اینجا.

سپس ما آن را حذف خواهیم کرد [site] از جستجو اما برای [every other site with bad UX] ما هنوز هم می توانیم آن را نشان دهیم و در برخی موارد عوامل دیگر نیز نقش دارند و نقش بیشتری دارند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر نظر خود را به نحوه مدیریت سایت های Google با UX بد اضافه می کند و می گوید مهم است که آنها در نتایج جستجو نگهداری شوند.

وی مواردی را توصیف می کند که پیمایش وب سایت ها بسیار دشوار است فقط به این دلیل که صاحب سایت از این بهتر اطلاع ندارد. اغلب اوقات این سایتها به مشاغل قانونی تعلق دارند ، بنابراین به همین دلیل گوگل با چکش ممنوعیت خیلی سنگین نیست.

“من فکر می کنم این نیز مهم است زیرا بسیاری از مردم از همه آنچه که باید در یک وب سایت انجام دهند نمی دانند. آنها از تمام جزئیات آنچه مهم است یا آنچه نباید انجام دهند نمی دانند. آنها این ترفندهایی را که از دوستان شنیده اند نمی دانند – آیا آنها واقعاً بد هستند یا فقط نوعی بد هستند؟ آیا آنها گاهی اوقات به نوعی کار می کنند؟

آنها در نهایت کارهای عجیب و غریب انجام می دهند ، و همه این وب سایت ها که کارهایی غیربهینه را انجام می دهند ، به عنوان یک متخصص می توانید آن را نگاه کنید و بگویید “اوه آنها نباید این کار را می کردند ، این کاملا واضح است کلاه سیاه علیه رهنمودهای مدیر وب سایت. “

آنها ممکن است ندانند و ممکن است یک تجارت کوچک مشروع باشند و فقط وب سایت خود را مانند آن دارند. و در مواردی از این دست ، من فکر می کنم که قطعاً باید نمایش آن وب سایت را ادامه دهیم ، اینطور نیست که برای کاربران کاملاً بی ربط باشد ، شاید آنها فقط کارهایی را انجام می دهند که بهتر نمی دانند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پاسخ مولر را در فیلم زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=lTIR8hM5pbw

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور