Google در مورد رقبای Spammy با رتبه برتر مشاوره ارائه می دهد

پادکست جستجوی گوگل در خارج از رکورد که شامل عضوی از تیم کیفیت جستجوی گوگل می شود به این س addressedال می پردازد که وقتی رقبا به دلیل تاکتیک های ناخواسته در رتبه بندی خوبی قرار دارند ، چه باید کرد؟

جان مولر از گوگل در گفتگو با دوی نگوین از تیم کیفیت جستجوی گوگل به این نکته اشاره کرد که وقتی سایت هایی که از دستورالعمل های مدیر وب سایت گوگل پیروی می کنند با تعداد سایتهایی که این دستورالعمل ها را نقض می کنند تعداد آنها زیاد است ، او معمولاً درمورد اینکه چه کاری باید انجام دهد از او سال می شود.

یک عنصر بی انصافی وجود دارد که می تواند باعث شود ناشر به فکر پیوستن به تاکتیک های اسپم باشد.

چه کاری باید انجام شود زمانی که رقبای اسپم مدام برنده شوند

Duy Nguyen از گوگل پاسخ داد که واقعاً در شرایطی که رقبای اسپم به دلیل آن تاکتیک های بی کیفیت ، عملکرد خوبی دارند ، می گذرد.

[00:22:30] جان مولر:

“یک سوال همیشه از من س ،ال می شود ، که شاید شما برخی از بینش ها یا برخی نکات را نیز داشته باشید ، این است که اگر یک رقیب من کاری ناخواسته انجام می داد یا ممکن است آنها فقط در صفحه های خود کلمات کلیدی را پر کنند یا برخی از آنها یک صفحه ورودی ایجاد کنند ، و من می دانم که این هرزنامه است زیرا من دستورالعمل های وب مستر را می خوانم.

و رقیب من با آن کنار می رود. آنها بالاتر از من رتبه بندی می کنند.

چه کاری می توانم آنجا انجام دهم؟

آیا این چیزی است که من بتوانم آنها را به پلیس اسپم گزارش دهم و آنها از من مراقبت خواهند کرد؟

چه گزینه هایی وجود دارد؟ آیا این حتی کاری است که من بتوانم در مورد آن کاری انجام دهم؟ “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

[00:23:10] دوی نگوین:

“بله ، من می گویم که بسیاری از اوقات ، شاید رقیب لزوما رتبه خوبی نداشته باشد زیرا آنها هرزنامه انجام می دهند.

اما فاکتورهای زیادی در مورد رتبه بندی وجود دارد. من مطمئن هستم که گری به آنها دست خواهد زد. اما اگر واقعاً نگران آن هستید ، می توانید آنها را به ما گزارش دهید. ما یک گزارش هرزنامه داریم که مرتباً آن را مرور می کنیم.

بنابراین بله ، لطفا یک گزارش هرزنامه برای ما ارسال کنید. همچنین می توانید در تالار گفتمان پشتیبانی ، تالار گفتمان راهنمای وب مستر کمک بگیرید. و سپس ، بله ، ما همچنین می توانیم نگاهی بیندازیم. “

از تاکتیک های Spammy رقیب پیروی نکنید

مولر با ناشران ابراز همدردی کرد که به نظر می رسد رقبا به نظر می رسد از تاکتیک های اسپم سود می برند.

دوی نگوین با یادآوری پاسخ می دهد که فقط به این دلیل که یک رقیب کاری را انجام می دهد دلیل بر رتبه بندی آنها نیست.

[00:23:42] جان مولر:

“… من نمی دانم ، من همیشه کمی متاسفم برای افرادی که این نوع چیزها را می بینند ، جایی که آنها تقریباً در شرایطی گیر کرده اند که فکر می کنند ،” خوب ، شاید من هم باید اسپم کنم بنابراین من می توانم بالاتر از رقیب خود که اسپم می کند رتبه بندی کنم. “

اما این همیشه فکر بدی است. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

[00:24:03] دوی نگوین:

“بله ، اگر همه این کار را می کردند ، پس کاربران کجا را ترک می کنند؟ آیا آنها تجربه کاربری خوب و محتوای خوبی برای مصرف خواهند داشت؟

من واقعاً فکر نمی کنم که این یک راه حل باشد. من فکر می کنم همه باید بر روی انجام درست کارها و انجام بهترین کارها تمرکز کنند ، نه فقط وب سایت شما ، بلکه برای کاربران شما.

اگر بیش از حد بر یک معیار واحد یا موضوعی تمرکز کرده باشید که فکر می کنید به دلایلی باعث تحریک سایت های شما می شود ، در بیشتر مواقع به نتیجه بسیار منفی منجر می شود. “

[00:24:35] جان مولر:

“من فکر می کنم این نیز همانطور که گفتید یکی از مواردی است که حتی نمی دانید به سایت شما کمک خواهد کرد.

و به طور بالقوه ، این فقط به سایت شما آسیب می رساند و سپس شما فقط یک سوراخ بزرگتر برای خود حفاری می کنید به جای اینکه روی چیز مثبتی برای وب سایت خود کار کنید تا در طولانی مدت کارها را بهبود ببخشید. “

هرزنامه احتمالاً دلیل رتبه بندی رقبا نیست

یک اشتباه رایج در تجزیه و تحلیل رقیب این است که تصور کنیم تاکتیک های اسپمی یک رقیب دلیل رتبه های بالای آنها است. مهم است که به یاد داشته باشید الگوریتم گوگل یک جعبه بسته است ، به این معنی که ما نمی توانیم به طور دقیق بگوییم که چرا Google هر سایتی را رتبه بندی می کند.

آیا رتبه بندی سایت به دلیل پیوندها است؟ برخی از الگوریتم ها وجود دارد که ده نتیجه برتر جستجو را مجدداً رتبه بندی می کند و سایت ها را با نمرات ضریب رتبه بندی پایین به بالای نتایج جستجو ارتقا می دهد ، زیرا محتوا مرتبط است.

در چنین شرایطی دلیل اصلی آن محتوا است و نه تاکتیک های هرزنامه.

بهترین کاری که یک ناشر می تواند انجام دهد این است که یک رقیب ناخواسته را به Google گزارش دهد و ارزیابی کند که برای ارتقا بهتر وب سایت چه کارهایی می توان انجام داد.

استناد

مقابله با هرزنامه وب ، کیفیت جستجو و موارد دیگر!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور