Google در مورد بهترین روشهای جستجوگرها برای سایتهای خبری و مقالات کوتاه

جان مولر از گوگل به س questionsالات مربوط به بهترین روشهای جستجوگرها برای وب سایتهای خبری پاسخ می دهد ، خصوصاً در رابطه با انتشار مقالات کوتاه تر.

مولر می گوید ، سایت های خبری نباید بیش از حد به طولانی بودن مقاله بپردازند ، زیرا مقالات کوتاه تر نیز برای پرسش داده شده مناسب هستند.

این مورد در هنگام Hangout جستجوی Google Central SEO در تاریخ 19 فوریه مورد بحث قرار گرفته است.

یک متخصص SEO به نام Lene Hegland ، که یک وب سایت خبری را اداره می کند ، از مولر در مورد خطرات داشتن مقالات کوتاه به عنوان محتوای نازک س asksال می کند.

وی خاطرنشان کرد که حتی در حال بررسی noendex برای مقالات کوتاه است که می تواند یک پاراگراف طولانی باشد ، در صورتی که به سایت وی در رتبه بندی جستجو کمک کند.

نگرانی های او درباره محتوای نازک مشروع است ، زیرا معروف است که Google محتوای نازک را بی ارزش می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به روزرسانی الگوریتم پاندا گوگل با هدف کاهش شیوع محتوای نازک با ارزش افزوده کم یا بدون ارزش طراحی شده است.

هگلند در مورد مقاله های کوتاه در سایت خبری خود چه کاری باید انجام دهد؟ آیا او باید آنها را noindex کند تا Google محتوای نازک را نبیند؟

آنچه مولر توصیه می کند در اینجا است.

جان مولر از گوگل در مورد مقالات کوتاه خبری

مولر می گوید ، از آنجا که مربوط به قرار دادن برچسب noindex بر روی مقالات کوتاه است ، این تصمیم به این نتیجه می رسد که آیا صاحب سایت می خواهد صفحات ایندکس شود یا نه.

مولر می گوید فکر نمی کند فقط به دلیل کوتاه بودن مقاله به برچسب noindex نیاز باشد ، زیرا گاهی اوقات داستان های کوچکتر می توانند خوب باشند.

“اگر نمی خواهید آنها در جستجو ظاهر شوند ، می توانید از noindex استفاده کنید ، اما من فکر نمی کنم که بخواهید چیزی را noindex کنید فقط به دلیل اینکه این یک مقاله کوتاه خبری است.

بعضی اوقات مقالات کوتاه کاملا خوب هستند. من خیلی به طولانی شدن مقاله نمی پردازم ، بلکه شما می خواهید ایندکس شود یا نه؟ “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هگلند می گوید بله ، او می خواهد مقالات در جستجوی Google نمایه شود ، اما او نگران ارسال سیگنال های منفی با محتوای نازک است.

مولر سعی می کند با گفتن اینکه Google به طولانی بودن مطلب اهمیت نمی دهد ، به او اطمینان دهد:

“برای جستجوی وب ، ما به طولانی بودن مقاله اهمیت نمی دهیم. نمی دانم درباره Google News خط مشی ای وجود دارد یا خیر. به خصوص اگر اشاره کرده باشید که این مورد در یک وب سایت خبری وجود دارد – من به طور مبهم برخی از خطاهایی را که در ابتدای راه Search Console داشتیم به یاد می آورم که نشان می دهد این مقاله خبری بسیار طولانی یا خیلی کوتاه است.

شاید این چیزی باشد که در آنجا با توجه به محتوای اخبار نقش دارد. در این صورت ، می توانید با استفاده از متاتگ اخبار Googlebot به طور خاص آن را از اخبار Google جلوگیری کنید. تا بتوانید آن را در جستجو نشان داده و فقط برای اخبار Google مسدود کنید. “

محتوای کوتاه به طور خودکار به عنوان محتوای نازک مشاهده نمی شود. Google ارزش محتوا را فقط براساس طول ارزیابی نمی کند.

اگر مقالات طولانی پر از محتوای ناخواسته باشند ، یا اگر به هیچ چیز منحصر به فردی در وب کمک نکنند ، خطر یکسان دیده شدن به عنوان محتوای نازک را دارند.

محتوایی که از منابع دیگر کپی یا خراشیده شده و هیچ اطلاعات جدیدی به آن اضافه نشده است ، اشکال دیگر محتوای نازک است.

یک مقاله کوتاه اگر به چیز جدید و مفیدی در وب کمک کند ، مانند به روزرسانی اخبار فوری که سایت های دیگر ندارند ، می تواند ارزش ایجاد کند.

محتوای کوتاه همچنین در صورت پاسخ به پرسش کاربر می تواند خوب باشد. گوگل قصد دارد بهترین نتایج برای هر جستجو ، نه طولانی ترین.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پاسخ مولر را در فیلم زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=zCV6tEt3w0k

برای پوشش بیشتر این پاتوق لطفاً به مقالات زیر مراجعه کنید:

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور