Google در برخورد با استفاده پنهانی از دامنه های منقضی شده

جان مولر از گوگل به س questionالی در مورد استفاده از دامنه های منقضی شده برای اهداف رتبه بندی پاسخ داد. وی توضیح داد که چگونه بسیاری از دلایل مشکوک ثبت دامنه های منقضی شده وجود دارد و چرا باید تعادل و احتیاط برای تشخیص اینکه کدام یک برای اهداف اب زیر کاه استفاده می شود ، استفاده شود.

س Questionال درباره دامنه های منقضی شده برای رتبه بندی اهداف

دامنه های منقضی شده برای بسیاری از سالها یک روش محبوب برای به دست آوردن سریع لینک ها برای سایت ها بوده است. این یک ریک عملی است که به اندازه تبادل لینک های متقابل (توافق برای لینک دادن به سایت دیگری در ازای دریافت لینک در عوض) ، قدیمی است.

عکس صفحه ای از جان مولر گوگل در مورد دامنه های منقضی شده

عکس صفحه ای از جان مولر گوگل در مورد دامنه های منقضی شده بحث می کندجان مولر از گوگل گفت که دلایل زیادی وجود دارد که چرا از دامنه های منقضی شده برای وب سایت ها استفاده می شود اما به طور کلی او از اینکه گوگل از آنها استفاده می کند راضی است.

هیچ چیز جدید و برجسته ای در مورد آن وجود ندارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این یک تاکتیک محبوب است که به محبوبیت خود ادامه می دهد.

در اینجا این سوال وجود دارد:

“من بحث های زیادی در مورد افرادی که دامنه های منقضی شده را خریداری می کنند می بینم تا از لینک های مرتبط با دامنه های منقضی شده استفاده کنند.

کاری که آنها انجام می دهند ساختن سایتی در دامنه منقضی شده است یا اینکه دامنه منقضی شده را به دامنه دوم که می خواهند رتبه بندی کنند هدایت می کنند.

آیا Google پیوندهای پس زمینه دامنه های منقضی شده را بازنشانی می کند تا در هنگام خرید شخصی و ایجاد سایت در دامنه منقضی شده ، تأثیری در آنها نداشته باشد. “

مولر گوگل پاسخ خود را با بیان اینکه این یک عمل قدیمی است که گوگل به خوبی از آن آگاه است ، آغاز کرد.

“اکنون … من نمی دانم … این بحث ها از همان آغاز وجود داشته است ، زمانی که نام دامنه ها شروع به انقضا می کنند و مردم سعی می کنند آن را حفظ کنند … نمی دانم … از برخی از آنها که سابقه خوبی دارند استفاده کنید و سعی کنید چیزهایی را در آنجا بسازید .

من فکر می کنم در ابتدا احتمالاً فقط برای زنده نگه داشتن نام و البته بعداً به دلایل سئو نیز هست. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

عدم وجود عوامل خاص برای شناسایی موارد استفاده ناخواسته

مولر تأیید کرد که الگوریتم های آنها تلاش می کنند دامنه منقضی شده برای چه چیزی استفاده شود اما سختی این کار را تأیید کرد زیرا دامنه های منقضی شده دوباره ثبت شده به روش هایی کاملاً بی گناه و قانونی استفاده می شوند.

مولر:

“سیستم های ما سعی می کنند بفهمند که در اینجا چه کاری باید انجام دهیم و در بیشتر موارد فکر می کنم ما این کار را درست انجام می دهیم.

بنابراین این نیست که یک عامل خاص وجود دارد که ما بتوانیم آن را بررسی کنیم و بگوییم ، اوه آنها سعی می کنند با آن دامنه های منقضی شده کاری زیرکانه انجام دهند. “

برخورد با دامنه های منقضی شده نیاز به احتیاط دارد

مولر سپس خاطرنشان کرد که روند برخورد با دامنه های منقضی شده احتیاط زیادی را می طلبد.

مولر:

“ما باید بسیار محتاط باشیم.

گاهی اوقات افراد دامنه های منقضی شده را احیا می کنند و به نوعی وب سایت قدیمی را دوباره اداره می کنند. گاهی اوقات افراد گاهی از یک مالک به مالک دیگر به وب سایت منتقل می شوند ، بنابراین … نام دامنه مالکیت را تغییر می دهد.

و همه اینها شرایط عادی است و اینطور نیست که گوگل وارد آنجا شود و بگوید اوه … ما در اینجا باید احتیاط بیشتری داشته باشیم. “

شناسایی انگیزه های استفاده از دامنه منقضی شده مشکل است

مولر سپس تأکید کرد که برخورد با حوزه های منقضی شده نیاز به مراقبت دارد.

مولر:

“بنابراین ، پیدا کردن شرایطی که اساساً افراد سعی می کنند از سیستم سو dom استفاده کنند با انتخاب دامنه های منقضی شده کاملاً بی ارتباط با آنچه که آنها کار کرده اند و امیدوارند بتوانند رتبه خوبی در جستجو پیدا کنند … این چیزی است که گاهی اوقات کمی روی حیله و تزویر.

ما با آن تمرین زیادی داریم. من فکر نمی کنم که ما همیشه آن را درست درک می کنیم اما حداقل بسیاری از مواردی که در آنجا بررسی کرده ام به نظر می رسد خوب است.

اما ، به هر حال ، این وجود داشته است … من فکر می کنم تا زمانی که مردم بتوانند مالکیت و نوع استفاده مجدد از نام دامنه های موجود را تغییر دهند ، وجود خواهد داشت.

به نوعی بخشی از وب است. “

چگونه Google دامنه های منقضی شده را مدیریت می کند

مولر گوگل توضیح داد که احتیاط برای رسیدگی به نحوه استفاده افراد از دامنه های منقضی شده ضروری است.

وی گفت که هیچ نشانه ای وجود ندارد که نشان دهد یک دامنه منقضی شده به روشی سو ab استفاده شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

دامنه های زیادی ثبت و مجاز به رها شدن بوده اند که شناسایی دامنه ای که قبلاً در مقطعی از زمان قبلاً ثبت نشده باشد تقریباً غیرممکن به نظر می رسد.

بنابراین این مطمئناً باید فرآیند شناسایی اینکه آیا کسی در دوره معمول ایجاد یک وب سایت نام دامنه ای را ثبت کرده است یا کسی آگاهانه دامنه را برای اهداف رتبه بندی ثبت کرده است ، پیچیده کند.

جالب است که مولر به این س questionال که آیا پیوندهای دامنه بازنشانی می شوند ، پاسخ نداد. تنظیم مجدد پیوندها به معنای استفاده نکردن از پیوندهای موجود به دامنه برای اهداف رتبه بندی است.

استناد

پاسخ مولر را در مورد نحوه برخورد گوگل با دامنه های منقضی شده که مجدداً ثبت می شوند ، مشاهده کنید

https://www.youtube.com/watch؟v=Cjg5xE5srS0

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور