Google درباره URL های گروه بندی برای Core Web Vital Scores بحث می کند

در یک پاتوق در ساعات اداری Google این س wasال مطرح شد که آیا انواع مختلف صفحات مانند صفحات دسته بندی دارای نمرات اصلی حیوانات وب هستند. جان مولر جواب داد

شخصی س askedال کرد که آیا صفحات مشابه با هم گروه بندی شده اند یا امتیاز گرفته اند. دلیل این مهم این است که ممکن است برخی از بخشها بازدید کافی توسط کاربران Chrome را نداشته باشند تا داده ها را برای امتیازدهی اصلی هسته وب به Google ارائه دهند.

سوالی که مطرح شد این بود:

“جان ، شما URL ها را بر اساس نوع گروه نمی کنید ، درست است؟ از آنجا که ما مورد مشابهی را مشاهده کرده ایم ، صفحات این گروه همچنین نمای کروم کافی را برای ارائه داده های کامل ندارند.

اما پیام هایی دریافت می کنیم که می گویند این صفحات مشابه هستند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پاسخ جان مولر سریع و بدون هیچ ابهامی بود.

او جواب داد:

“آره ما این کار را می کنیم ما این کار را با داده های گزارش کاربر تجربه Chrome انجام می دهیم ، داده های مربوط به دنیای واقعی ، اساساً جایی که سعی می کنیم صفحاتی را که به اندازه کافی مشابه هستند وجود داشته باشد و بتوانیم آنها را با هم گروه کنیم. “

آنچه جان می گوید این است که اگر گوگل صفحات مشابه را با هم گروه می کند.

بعد او پیگیری می کند و در مورد امتیازدهی به آن گروه ها صحبت می کند.

مولر:

“و سپس این می تواند … من نمی دانم که چگونه در عمل به نظر می رسد.

این می تواند جایی باشد که همه صفحات دسته شما در یک گروه قرار داشته باشند و ما بگوییم ، خوب ، این صفحات عملکرد مشابهی دارند. بنابراین اگر URL جدیدی پیدا کنیم که بخشی از این گروه نیز باشد ، نیازی نیست که داده هایی برای آن URL جدید داشته باشیم. در کل می توانیم به داده های گروه اعتماد کنیم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این تأیید می کند که اگر Google داده های اصلی وب حیاتی را برای یک صفحه جداگانه نداشته باشد ، گوگل به سادگی نمره کلی را برای گروه اختصاص داده شده به آن اختصاص می دهد.

مولر بعدی در مورد چگونگی ایجاد ناهنجاری در گزارش کنسول جستجوی Google بحث می کند.

مولر:

“و من فکر می کنم که بعضی اوقات اوضاع را کمی از بین می برد به این معنا که ما ممکن است یک گروه داشته باشیم ، اساساً برای یک سایت. اما این می تواند حاوی هزاران URL باشد.

بنابراین ، در گزارش موجود در Search Console ، فکر می کنم ما گزارش دهیم که هزاران نشانی اینترنتی این مشکل را دارند.

و سپس ما فقط نشان می دهیم که یک قسمت از گروه ، اساساً.

اما دیدن هیچ داده ای در یک گزارش و دیدن بسیاری از داده ها در گزارش دیگر ، به نوعی عجیب به نظر می رسد. “

نمره دهی گروه هسته وب

این که Google URL ها را برای امتیاز دهی با هم گروه می کند ، نکته ای است که باید بخاطر بسپارید.

جمع کردن نمرات می تواند توضیح دهد که چرا برخی از ناشران و سئوکاران ممکن است اصلاحاتی را که در گزارش اصلی وب سایت خود تأیید شده است مشاهده نکنند ، اگر فقط بخشی از یک سایت برای رفع مشکل باشد ، اما نه کل سایت.

نمرات بخشهای ثابت ممکن است با نمرات بخشهایی که در حال خزیدن و امتیازدهی هستند ، جمع شوند.

استناد

Hangout Google Office Hours Hour را تماشا کنید
در ساعت 10:34 دقیقه

https://www.youtube.com/watch؟v=QopJ7H5Fbk0

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور