Google درباره نحوه رتبه بندی منابع خبری

گوگل در مورد ارتقا. منابع خبری از شفافیت بسیار ارزشمند است. این شرکت اطلاعات بیشتری در مورد معنای آن در عمل به اشتراک می گذارد.

در یک پست وبلاگ ، Google چگونگی ارزیابی شفافیت را برای تعیین اینکه کدام ناشران را در اولویت بندی سطوح مختلفی مانند Google News و چرخ فلک برترین داستان ها در نتایج جستجو قرار می دهد ، توضیح می دهد.

شفافیت به عنوان عنصری مهم تلقی می شود زیرا به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان بتوانند درباره انتشاراتی که از آنها اخبار دریافت می کنند و همچنین نویسندگانی که آن را می نویسند اطلاعات بیشتری کسب کنند.

گوگل خاطرنشان می کند که شفافیت یک عامل م inثر در ارزیابی قابلیت اطمینان و معتبر بودن منابع خبری است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Google جزئیات زیر را به منظور کمک به ناشران برای درک آنچه در یک منبع خبری شفاف و چگونگی تحقق این معیارها به اشتراک می گذارد ، به اشتراک می گذارد.

چگونه Google شفافیت در منابع خبری را ارزیابی می کند

Google برای تعیین سطح شفافیت آن به دنبال این عناصر در سایت ناشر است:

  • تاریخ انتشار
  • خط نویسنده نویسنده
  • بایوس نویسنده
  • اطلاعات تماس
  • اطلاعات پیشینه درباره ناشر ، شرکت یا شبکه

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گوگل این اطلاعات را اطلاعاتی می داند كه اگر شخص عادی بخواهد اعتبار سایتی را ارزیابی كند ، مفید خواهد بود. علاوه بر این ، گوگل می گوید این با تحقیقات دانشگاهی ، بهترین روش های روزنامه نگاری و آزمایش کاربر خود هماهنگ است.

سایر اصول راهنمای رویکرد گوگل در ارزیابی شفافیت عبارتند از:

  • انتظارات منطقه ای و سطح کشور: Google تشخیص می دهد مناطقی از جهان وجود دارد که نام بردن از روزنامه نگار خطرات زیادی را به همراه دارد.
  • متفاوت بودن شیوه های تحریریه: فلسفه های سرمقاله متمایز ، مانند انتشار مطالب بدون خط م theثر ، بر اعتبار منبع معتبر دیگری تأثیر نمی گذارد.
  • در دسترس بودن برای کاربران: گوگل قصد دارد تا به سایت های بزرگ دارای رابط کاربری فنی و سایت های کوچکتر که از رابط کاربری متنی ساده استفاده می کنند ، جایگاهی برابر داشته باشد.

“سیستم های ما طوری طراحی شده اند که هنگام ارزیابی پایبندی سایتی به سیاست شفافیت ما ، از این اصول راهنما استفاده می کنند.”

Google بیشتر نحوه استفاده از این اصول برای ارزیابی شفافیت در سطح سایت و سطح مقاله را تفکیک می کند.

ارزیابی شفافیت در سطح مقاله

در سطح مقاله ، Google به دنبال اطلاعاتی است که به کاربران کمک می کند تا به سرعت در مورد داستان یا روزنامه نگارانی که داستان را پوشش می دهند ، متن پیدا کنند.

ناشران می توانند این سیگنال ها را با درج مقاله های مرتبط با صفحه بیوگرافی ، تاریخ انتشار و برچسب ها برای نشان دادن نوع مقاله ، به Google ارسال کنند.

ارزیابی شفافیت در سطح سایت

در سطح سایت ، Google به دنبال اطلاعاتی است که به بازدیدکنندگان کمک می کند هدف انتشار ، ساختار سازمانی آن و انواع اطلاعاتی را که انتظار دارند بخوانند درک کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

روش های مختلفی برای برقراری ارتباط این اطلاعات به Google وجود دارد ، مانند:

  • بیانیه ماموریت
  • سیاست ها و استانداردهای تحریریه
  • اطلاعات مربوط به کارمندان و بیوگرافی هم برای تحریریه و هم برای کارمندان کسب و کار
  • اطلاعات تماس غیر عمومی
  • سایر اطلاعات در سطح سازمانی مانند مالکان و / یا منابع مالی (به عنوان مثال ، حمایت از دولت ، ارتباط با احزاب سیاسی یا PAC)

گوگل توضیحات خود را با یادداشتی درباره چگونگی توسعه این سیاست ها در عین توجه به تفاوت در هنجارهای محلی و فلسفه های تحریریه به پایان می رساند:

“شفافیت نیاز به یک رویکرد متفکرانه دارد که با تفاوت در هنجارهای محلی ، فلسفه های تحریریه و منابع ، و همچنین پویا و بازتاب دهنده استانداردهای در حال تکامل هماهنگ باشد. ما امیدواریم که تعهد ما در اینجا و کلیه سیاستهای خبری ما به مردم در سراسر جهان کمک کند تا در مورد اخبار بهتر آگاهی داشته باشند و به منابع خبری برای کارشان کمک کند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

منبع: وبلاگ مرکزی جستجوی Google

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور