گوگل در مورد ارتقا. منابع خبری از شفافیت بسیار ارزشمند است. این شرکت اطلاعات بیشتری در مورد معنای آن در عمل به اشتراک می گذارد.
در یک پست وبلاگ ، Google چگونگی ارزیابی شفافیت را برای تعیین اینکه کدام ناشران را در اولویت بندی سطوح مختلفی مانند Google News و چرخ فلک برترین داستان ها در نتایج جستجو قرار می دهد ، توضیح می دهد.
شفافیت به عنوان عنصری مهم تلقی می شود زیرا به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان بتوانند درباره انتشاراتی که از آنها اخبار دریافت می کنند و همچنین نویسندگانی که آن را می نویسند اطلاعات بیشتری کسب کنند.
گوگل خاطرنشان می کند که شفافیت یک عامل م inثر در ارزیابی قابلیت اطمینان و معتبر بودن منابع خبری است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
Google جزئیات زیر را به منظور کمک به ناشران برای درک آنچه در یک منبع خبری شفاف و چگونگی تحقق این معیارها به اشتراک می گذارد ، به اشتراک می گذارد.
چگونه Google شفافیت در منابع خبری را ارزیابی می کند
Google برای تعیین سطح شفافیت آن به دنبال این عناصر در سایت ناشر است:
- تاریخ انتشار
- خط نویسنده نویسنده
- بایوس نویسنده
- اطلاعات تماس
- اطلاعات پیشینه درباره ناشر ، شرکت یا شبکه
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
گوگل این اطلاعات را اطلاعاتی می داند كه اگر شخص عادی بخواهد اعتبار سایتی را ارزیابی كند ، مفید خواهد بود. علاوه بر این ، گوگل می گوید این با تحقیقات دانشگاهی ، بهترین روش های روزنامه نگاری و آزمایش کاربر خود هماهنگ است.
سایر اصول راهنمای رویکرد گوگل در ارزیابی شفافیت عبارتند از:
- انتظارات منطقه ای و سطح کشور: Google تشخیص می دهد مناطقی از جهان وجود دارد که نام بردن از روزنامه نگار خطرات زیادی را به همراه دارد.
- متفاوت بودن شیوه های تحریریه: فلسفه های سرمقاله متمایز ، مانند انتشار مطالب بدون خط م theثر ، بر اعتبار منبع معتبر دیگری تأثیر نمی گذارد.
- در دسترس بودن برای کاربران: گوگل قصد دارد تا به سایت های بزرگ دارای رابط کاربری فنی و سایت های کوچکتر که از رابط کاربری متنی ساده استفاده می کنند ، جایگاهی برابر داشته باشد.
“سیستم های ما طوری طراحی شده اند که هنگام ارزیابی پایبندی سایتی به سیاست شفافیت ما ، از این اصول راهنما استفاده می کنند.”
Google بیشتر نحوه استفاده از این اصول برای ارزیابی شفافیت در سطح سایت و سطح مقاله را تفکیک می کند.
ارزیابی شفافیت در سطح مقاله
در سطح مقاله ، Google به دنبال اطلاعاتی است که به کاربران کمک می کند تا به سرعت در مورد داستان یا روزنامه نگارانی که داستان را پوشش می دهند ، متن پیدا کنند.
ناشران می توانند این سیگنال ها را با درج مقاله های مرتبط با صفحه بیوگرافی ، تاریخ انتشار و برچسب ها برای نشان دادن نوع مقاله ، به Google ارسال کنند.
ارزیابی شفافیت در سطح سایت
در سطح سایت ، Google به دنبال اطلاعاتی است که به بازدیدکنندگان کمک می کند هدف انتشار ، ساختار سازمانی آن و انواع اطلاعاتی را که انتظار دارند بخوانند درک کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
روش های مختلفی برای برقراری ارتباط این اطلاعات به Google وجود دارد ، مانند:
- بیانیه ماموریت
- سیاست ها و استانداردهای تحریریه
- اطلاعات مربوط به کارمندان و بیوگرافی هم برای تحریریه و هم برای کارمندان کسب و کار
- اطلاعات تماس غیر عمومی
- سایر اطلاعات در سطح سازمانی مانند مالکان و / یا منابع مالی (به عنوان مثال ، حمایت از دولت ، ارتباط با احزاب سیاسی یا PAC)
گوگل توضیحات خود را با یادداشتی درباره چگونگی توسعه این سیاست ها در عین توجه به تفاوت در هنجارهای محلی و فلسفه های تحریریه به پایان می رساند:
“شفافیت نیاز به یک رویکرد متفکرانه دارد که با تفاوت در هنجارهای محلی ، فلسفه های تحریریه و منابع ، و همچنین پویا و بازتاب دهنده استانداردهای در حال تکامل هماهنگ باشد. ما امیدواریم که تعهد ما در اینجا و کلیه سیاستهای خبری ما به مردم در سراسر جهان کمک کند تا در مورد اخبار بهتر آگاهی داشته باشند و به منابع خبری برای کارشان کمک کند. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
منبع: وبلاگ مرکزی جستجوی Google