Google داده های جدید ساختار یافته را برای لیست های شغلی راه اندازی می کند

Google در حال معرفی ویژگی جدید علامت گذاری ساختار داده شده برای لیست های شغلی است که اجازه می دهد چشم اندازها مستقیماً در وب سایت کارفرما اعمال شوند.

علاوه بر این ، Google سیاست جدید محتوای سرمقاله را موظف می کند تا کاربران بتوانند مطالب موجود در لیست مشاغل را درک کنند و به راحتی یا مستقیم یا روش دیگری برای آن درخواست دهند.

ابتدا بیایید به ویژگی داده جدید ساختار یافته نگاه کنیم.

برای لیست های شغلی از علامت گذاری مستقیم استفاده کنید

جدید مستقیم اعمال کنید این امكان به كارفرمایان اجازه می دهد تا مشخص كنند كه آیا گزینه ای برای كارمندان احتمالی برای درخواست شغل در وب سایت خود وجود دارد.

گوگل می گوید این نشانه گذاری برای لیست های شغلی مناسب است که مجموعه خاصی از اقدامات کاربر را برای درخواست شغل انجام می دهد. یعنی ، باید یک روند درخواست کوتاه و مستقیم به کاربر ارائه شود.

Google داده های جدید ساختار یافته را برای لیست های شغلی راه اندازی می کند

در صورت تحقق یکی از این شرایط ، کارفرمایان “تجربه اعمال مستقیم” را که توسط Google تعریف شده ارائه می دهند:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • کاربر مراحل درخواست را در سایت شما به پایان می رساند.
  • پس از ورود به صفحه شما از Google ، کاربر لازم نیست بیش از یک بار بر روی گزینه کلیک کنید و اطلاعات کاربر را برای تکمیل مراحل درخواست ارائه دهید.

به عبارت دیگر ، اگر در لیست شغلی متقاضیان نیاز به بارگذاری رزومه داشته باشند و سپس همه اطلاعات مشابه را دوباره در فرم درخواست تایپ کنند ، واجد شرایط این نشانه گذاری نیست.

دارندگان سایت می توانند بلافاصله از این نشانه گذاری استفاده کنند ، اگرچه ممکن است هیچ تأثیری فوری در نتایج جستجو نداشته باشد زیرا Google برای ادغام این اطلاعات در فهرست خود کار می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سیاست جدید محتوای لیست های شغلی

خط مشی محتوای سرمقاله جدید Google شامل راهنمایی درباره متن و تصاویر انسداد آمیز ، تبلیغات بیش از حد و حواس پرتی یا محتوایی است که هیچ ارزشی برای ارسال شغل ندارد.

گوگل می خواهد لیست های شغلی نیز از قوانین گرامری اساسی مانند بزرگ نوشتن مناسب پیروی کنند.

بر اساس یافته های تحقیق ، Google نکات زیر را برای بهبود اعتماد به جویندگان کار و جذب بالقوه متقاضیان بیشتر به کارفرمایان ارائه می دهد:

  • بدون کلاهبرداری: تأیید کنید که هیچ لیست شغلی نشان دهنده کلاهبرداری یا هرزنامه نیست. لیست ها باید فرصت های شغلی واقعی را نشان دهند.
  • تجربه کاربر را بهبود ببخشید: سایتهایی با تجربه کاربری ضعیف اطلاعات کاربر را در صورت عدم نیاز ، داشتن صفحات بی کیفیت یا فرآیندهای کاربردی پیچیده درخواست می کنند.
  • پست های شغلی منقضی شده را حذف کنید: اگر پست شغلی دیگر برنامه های جدید را قبول نمی کند ، باز نگذارید.
  • خرما اصل: مشاغل قدیمی را به عنوان کارهای جدید پوشانده نکنید و اگر تغییری در پست شغلی ایجاد نشد ، ویژگی DatePosted را به روز نکنید.
  • اطلاعات غلط یا گمراه کننده ای وجود ندارد: این شامل حقوق نادرست ، محل ، ساعات کار ، نوع اشتغال یا سایر مشخصات خاص شغل است.

خط مشی محتوای سرمقاله جدید Google برای لیست های شغلی از اول اکتبر 2021 اجرا می شود.

منبع: وبلاگ مرکزی جستجوی Google

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور