Google جدیدترین پیشنهادهای پیگیری تبدیل را به اشتراک می گذارد

در اوایل سال جاری ، گوگل اعلام کرد که برای پیگیری کاربران در جایگزینی کوکی های شخص ثالث ، که قرار است تا سال 2022 حذف شوند ، شناسه های دیگری ایجاد نمی کند یا از آنها استفاده نمی کند. در عوض ، Google با آزمایش گروه های یادگیری فدرال (FLoC) به جلو حرکت کرده است ، با هدف ناشناس ماندن اطلاعات فردی در میان جمعیت بزرگتر ، یا گروههای مختلف داده.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این اطلاعیه سوالات زیادی را برای تبلیغ کنندگان به همراه داشت ، برخی از آنها هنوز نمی توانند پاسخ دهند زیرا آزمایش هنوز در حال انجام است. با این حال ، Google اخیراً اطلاعاتی را درباره جدیدترین پیشنهادهای اندازه گیری تبدیل منتشر کرده است.

کوکی های شخص اول یا شخص ثالث

قبل از اینکه به جزئیات پیرامون پیشنهادات بپردازیم ، درک تفاوت بین کوکی های شخص اول و شخص ثالث مهم است:

  • کوکی های شخص اول آن دسته از کوکی هایی هستند که توسط وب سایت فعلی که کاربر از آن بازدید می کند تنظیم شده است. این اجازه می دهد دامنه ای که بازدیدکننده ای در حال مرور آن است ، داده های تجزیه و تحلیل و مجموعه موارد دیگری را که می توانند از تجربه کاربر بهره مند شوند مانند ذخیره کردن کاربر در سیستم به سیستم وارد شده یا سبد خرید وی را ذخیره کنید حتی اگر به سیستم وارد نشوند ، ذخیره کند.
  • کوکی های شخص ثالث توسط شخص ثالث تنظیم می شود تا رفتار کاربر را در سایت ها ردیابی کند. به عنوان مثال ، کوکی های شخص ثالث برای ردیابی و ارائه تبلیغات به افراد هنگام پیمایش در سایت های ناشر در شبکه نمایش Google استفاده می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

از آنجا که هدف FLoC جایگزینی استفاده از کوکی های شخص ثالث است ، این آخرین اطلاعیه پیرامون ردیابی تبدیل بر تبدیل از طریق مشاهده و اندازه گیری تبدیل بین دستگاه متمرکز است ، که هر دو در حال حاضر به کوکی های شخص ثالث متکی هستند.

آخرین پیشنهادهای اندازه گیری

پیشنهادهای اندازه گیری از یک API استفاده می کنند که توانایی گزارش اطلاعات هم در سطح رویداد و هم در آن را دارد. با هدف حفظ حریم خصوصی ، API از تکنیک های زیر استفاده می کند:

  • جمع آوری داده هایی که به منظور اطمینان از ناشناس ماندن فعالیت ها و هویت هر فرد ، گزارش می شود.
  • محدود کردن میزان اطلاعات گزارش شده در مورد هر تبدیل ، به طوری که امکان افشای هویت شخص پشت تبدیل وجود ندارد.
  • افزودن “سر و صدا” به داده هایی که گزارش می شود ، برای محافظت از حریم خصوصی هر شخص با درج برخی از داده های تصادفی همراه با داده های واقعی.

گوگل خاطرنشان می کند که در حال انجام شبیه سازی ها است تا بهتر درک کند که چگونه موارد مختلف استفاده از پیشنهادهای مختلف تأثیر می گذارد و در آینده یافته ها را به اشتراک می گذارد.

پیگیری تبدیل ها از طریق مشاهده

پیشنهاد فعلی برای تبدیل های نمایشی از قابلیت سطح رویداد API برای گزارش در مورد تبدیلاتی که به نمایش آگهی از سایت های دیگر در وب نسبت داده می شود ، بهره می برد.

مرورگر ثبت آگهی ها را ثبت می کند و هرگونه تغییر در سایت تبلیغ کننده را با نمایش اولیه مطابقت می دهد. Chrome API برای اطمینان از عدم استفاده از داده برای ردیابی افراد به صورت جداگانه ، مقدار داده های به اشتراک گذاشته شده در مورد هر تبدیل را محدود می کند و به داده ها سر و صدا می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تبلیغ کنندگان که از عملکرد کلی کمپین گزارش می دهند ، می توانند از قابلیت گزارش کل استفاده کنند ، این امر به شما امکان می دهد اطلاعات دقیق تری در مورد KPI ها بدون به خطر انداختن حریم خصوصی ، از آنجا که گزارش جمع ، هویت ها را به عنوان بخشی از یک گروه بزرگ ، ناشناس نگه می دارد.

پیگیری تبدیلات بین دستگاهی

Chrome پیشنهاد می کند که تبلیغ کنندگان با استفاده از قابلیت سطح رویداد برای گزارش در مورد تبدیلاتی که در سایت آنها اتفاق می افتد ، تبدیلات بین دستگاهی را پیگیری کنند و سپس به کلیک های تبلیغاتی و بازبینی از دستگاه های قبلی بازگردانده می شوند. به منظور ردیابی چشم انداز ، باید از طریق تمام دستگاه های درگیر در سفر به سیستم وارد شوید.

به روز بودن با FLoC

برای هر کسی که علاقه مند است اطلاعات بیشتری در مورد FLoC و تحولات آینده کسب کند ، Google privacysandbox.com ایجاد کرده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

منابع:

اعلامیه گوگل

جزئیات بیشتر در مورد ردیابی View-Through

جزئیات بیشتر در مورد ردیابی بین دستگاهی

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور