Google الزامات آرم را برای داده های ساختاری AMP اصلاح می کند

Google الزامات مربوط به داده های دارای ساختار آرم را برای مقالات AMP به روز کرد. این به روزرسانی توضیحی در مورد چگونگی انتشار ناشران برای نمایش آرمهایشان است تا همچنان برای نتایج غنی واجد شرایط باشند.

آرم ساختار داده

داده های ساختاری آرم توسط Google برای نشان دادن آرم صحیح در نتایج غنی نتایج جستجو و در پنل دانش استفاده می شود.

تعیین صحیح آرم از طریق داده های ساختاریافته و بدون اشتباه مهم است. کدگذاری نادرست داده های ساختاریافته آرم می تواند منجر به این شود که Google نتواند به درستی آرم را در نتایج غنی یا پانل دانش نمایش دهد

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آرم یک ویژگی داده ای ساخت یافته است. یک ویژگی را می توان به عنوان یک چیز در نظر گرفت و انواع داده های ساختاریافته را می توان به عنوان ویژگی های آن خاصیت در نظر گرفت.

آرم دارای دو نوع مورد انتظار است (ویژگی های ویژگی آرم).

دو نوع مورد انتظار:

آرم در داده های ساخت یافته برای انواع زیر استفاده می شود:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • نام تجاری
  • سازمان
  • محل
  • تولید – محصول
  • سرویس

این تغییر اما فقط داده های ساختاریافته را برای نوع داده های ساختاریافته مقاله تحت تأثیر قرار می دهد و به احتمال زیاد اغلب با استفاده می شود سازمان نوع داده ساختار یافته

چه چیزی به Logo Structured Data به روز شده است؟

به روزرسانی صفحات توسعه دهنده در واقع یک توضیح است. این به روزرسانی روشن می کند که نیازهای آرم Google برای داده های ساخت یافته AMP چیست.

به دو روش رمزگذاری داده های ساختاری برای یک آرم وجود دارد.

ناشر می تواند از نوع ImageObject برای توصیف آرم استفاده کند. یک ناشر همچنین می تواند از ویژگی Logo برای برقراری ارتباط آرم استفاده کند.

تفاوت بین ویژگی ساختار داده و نوع

یک نوع ویژگی یک خاصیت است. یک ملک را می توان به عنوان یک چیز تصور کرد. نوع آن را می توان صفتی از آن چیز دانست.

به عنوان مثال ، یک ماشین می تواند نمونه ای از یک ویژگی باشد و رنگ آن اتومبیل می تواند صفت باشد.

نمونه هایی از نحوه نشان دادن آرم در داده های ساختاری AMP

گوگل این نمونه از نوع ImageObject را برای داده های دارای ساختار آرم منتشر کرد:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

{
"@context": "https://schema.org",
"@type": "NewsArticle",
"publisher": {
"@type": "Organization",
"name": "Google",
"logo": {
"@type": "ImageObject",
"url": "https://google.com/logo.jpg"
}
}
}

بخش اصلی داده های ساختاریافته فوق این قسمت است:

"logo": {
"@type": "ImageObject",
"url": "https://google.com/logo.jpg"

این ویژگی آرم با نوع ImageObject و به دنبال آن URL آرم واقعی را دارد. این سه خط طول می کشد تا نشان دهد که آرم چیست.

این روش دیگر برای نمایش ویژگی آرم فقط با استفاده از یک URL است:

{
"@context": "https://schema.org",
"@type": "NewsArticle",
"publisher": {
"@type": "Organization",
"name": "Google",
"logo": "https://google.com/logo.jpg"
}
}

در مثال بالا برای توصیف اینکه آرم چیست فقط یک خط طول می کشد:

"logo": "https://google.com/logo.jpg"

به روزرسانی صفحات توسعه دهنده گوگل به این معنی بود که می توان از هر دو روش استفاده کرد.

تغییرات Google برای این به روزرسانی اعلام شده است:

“الزامات آرم ناشر داده های ساختاری مقاله AMP را اصلاح کرد تا با دقت بیشتری منعکس شود که ما هم URL های خام و هم نشانه گذاری ImageObject را درک کنیم.”

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

استناد

صفحه توسعه دهنده به روز شده را اینجا بخوانید:

https://developers.google.com/search/docs/data-types/article#article-types

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور