Google ابزار جستجوی بصیرت رایگان را برای بازاریابان سفر راه اندازی می کند

گوگل ابزارهای رایگان را برای کمک به بازاریاب سفر در اختیار دارد تا تصمیمات آگاهانه تری را بر اساس داده های جستجو برای مقصد و هتل ها طراحی کند

گوگل گزارش می دهد ، جستجوهای جهانی برای “کجا مسافرت” ، “آیا می توانم سفر کنم” و “محدودیت سفر covid” تقریباً به بالاترین حد خود رسیده است.

برای اطمینان از اینکه مشاغل مسافرتی و مقامات گردشگری اطلاعات لازم برای بازیابی از بیماری همه گیر را دارند ، Google مجموعه ای از ابزارها را ایجاد کرده است که بینشی از تقاضای سفر در زمان واقعی را فراهم می کند.

گوگل آزمایش این ابزارهای بینش سفر را در ماه دسامبر گذشته در منطقه آسیا و اقیانوسیه آغاز کرد. اکنون، سفر بصیرت با Google در ایالات متحده راه اندازی شده است.

“امروز ما با همکاری شرکت Destination International و فروش و مهمان نوازی و انجمن بازاریابی بین المللی (HSMAI) Travel Insights را با Google در ایالات متحده راه اندازی می کنیم. با هم ، این ابزارها را با استفاده از مواد آموزشی که مخصوص سازمانهای مقصد و متخصصان بازاریابی مهمان نوازی تنظیم شده است ، به صنعت مسافرت در ایالات متحده و سراسر جهان خواهیم آورد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Travel Insights با Google در کل شامل چهار ابزار است: ابزارهای زیر:

  • بینش مقصد
  • بینش هتل
  • تمرکز بر حقایق
  • اندازه گیری تقاضا

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد هر یک از این ابزارها و آنچه که آنها می توانند برای بازاریابان انجام دهند وجود دارد.

بینش مقصد

Destination Insights تصویری روشن از منابع برتر تقاضا برای هر مقصد ارائه می دهد.

این ابزار به شما امکان می دهد یک کشور اصلی ، یک کشور مقصد و محدوده تاریخ را وارد کنید و داده های مربوط به تقاضای سفر برای آن مقصد را مشاهده کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به عنوان مثال ، اگر کشور مبدا را “Worldwide” و کشور مقصد را “United States” قرار دهید ، می توانید دریابید که تقاضا از کجا می آید و از کدام شهرها می خواهند بازدید کنند.

در این حالت ، بیشترین تقاضا برای سفر در ایالات متحده از جستجویان آمریکای شمالی حاصل می شود و بیشترین تقاضای شهرها شامل لاس وگاس ، نیویورک ، میامی و لس آنجلس است.

Google ابزارهای رایگان را برای بازاریابان سفر راه اندازی می کند

این داده ها می تواند به بازاریابان کمک کند تا درک کنند مسافران بالقوه از کجا می آیند و خود را تنظیم کنند
بر این اساس مبارزات

تمرکز بر حقایق

متمرکز کردن واقعیت ها ابزاری است که درون ابزار Destination Insights قرار گرفته و مجموعه ای از بینش های سریع مانند “سریعترین رشد مقصد در سطح جهان” ، “کشوری با بیشترین علاقه ورودی” و “شهر برتر مورد تقاضا” را نمایش می دهد.

واقعیت های متمرکز بر اساس داده های 84 روز گذشته است که یک نقطه برتری کاملاً مناسب را فراهم می کند.

این داده ها در بالای ابزار Destination Insights ظاهر می شوند. در اینجا مثالی از شکل آن در زمان انتشار آورده شده است:

Google ابزارهای رایگان را برای بازاریابان سفر راه اندازی می کند

ابزار اندازه گیری تقاضا

ابزار Demand Sizing نیز در Destination Insights یافت می شود. به شما امکان می دهد فیلترهای متمایزی را برای مقایسه علاقه ورودی و خروجی بین یک کشور اصلی و تا ده کشور مقایسه اعمال کنید.

Google ابزارهای رایگان را برای بازاریابان سفر راه اندازی می کند

بینش هتل

هتل بینش روند جستجو را تجزیه و تحلیل می کند تا به بازاریابان سفر کمک کند تا با ایجاد حضور دیجیتالی قوی تر ، از کجا علاقه نشان دهند و میهمانان جدید را جذب کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به سادگی مقصدی را وارد کرده و مروری بر روند جستجوی اخیر داشته باشید. در اینجا مثالی از بینش ارائه شده برای نوادا ، ایالات متحده ارائه شده است:

Google ابزارهای رایگان را برای بازاریابان سفر راه اندازی می کند

از سال گذشته که گوگل آزمایشی این ابزارها را آغاز کرده است ، آنها به مقامات دولتی گردشگری در مکانهایی مانند سنگاپور و اندونزی کمک کرده اند تا هنگام تصمیم گیری درباره بازگشایی مرزها به س criticalالات مهم پاسخ دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به عنوان بخشی از گسترش جهانی گوگل ، اخیراً نسخه های بومی سازی Travel Insights را با Google در کشورهای آسیا و اروپا از جمله اسپانیا ، یونان ، فرانسه ، ایتالیا ، کرواسی ، چین ، هند ، اندونزی ، ژاپن ، کره ، مالزی ، فیلیپین ، تایلند و ویتنام.

منابع: اطلاعات آماری سفر با Google ، Google Ads و Blog Blog