گوگل یک صفحه راهنمای دقیق منتشر کرد که در آن حاشیهنویسیها و نشانهای مختلف موجود برای تبلیغات خرید و فهرستهای رایگان ارائه شده است. این ویژگی ها اطلاعات اضافی محصول را برای بهبود دید و عملکرد ارائه می دهند.
چرا ما اهمیت می دهیم. حاشیهنویسیها و نشانها، مانند «ارسال رایگان و سریع» و «رتبهبندی محصول» به محصولات شما کمک میکنند تا در فضای رقابتی تجارت الکترونیک برجسته شوند. با افزایش تجربه مشتری با اطلاعات واضح و کاربردی، این ابزارها میتوانند باعث کلیک و تبدیل برای تبلیغات شما شوند.
ویژگی های کلیدی:
- انتخاب پویا: Google تصمیم میگیرد که کدام حاشیهنویسی را براساس ارتباط، زمینه کاربر و پلتفرم نمایش دهد، با هدف بهینهسازی عملکرد آگهی خرید و فهرستبندی.
- خریدهای آگاهانه: حاشیه نویسی هایی مانند “تاریخ تحویل تخمینی” و “خط مشی بازگشت” شفافیت را ارائه می دهند و اعتماد مصرف کننده را افزایش می دهند.
- ارتباط موضعی: ویژگیهایی مانند «در دسترس بودن منطقهای» و «پیکاپ امروز» با مکانهای کاربر همسو میشوند و قابلیت استفاده و اعتماد را بهبود میبخشند.
حاشیه نویسی و نشان های قابل توجه:
- افت قیمت: با نشان دادن قیمت های قدیمی و جدید، تخفیف ها را برجسته می کند.
- ارسال رایگان و سریع: گزینه های حمل و نقل رقابتی را برای جذب خریداران سیگنال می دهد.
- ارتقاء: پیشنهادهای ویژه مانند تخفیف یا هدیه رایگان را نمایش می دهد.
- نشان فروشگاه با کیفیت برتر: اعتماد را با نمایش کیفیت فروشگاه افزایش می دهد.
- ویژگی های هویت تجاری: اطلاعات کسب و کار شما را برای ایجاد اعتبار به اشتراک می گذارد.

چه باید بدانیم.
- بدون گارانتی: افزودن داده های مرتبط نمایش حاشیه نویسی را تضمین نمی کند. عواملی مانند نوع دستگاه، مکان، و زمینه محصول بر روی دید تأثیر میگذارند.
- به روز رسانی های مداوم: حاشیهنویسیها ممکن است با تنظیم ابزارهای Google برای بهبود تجارب تاجر و مصرفکننده تغییر کنند.
بعدش چی؟ بازرگانان باید اطمینان حاصل کنند که دادههای محصولشان کامل و دقیق است تا واجد شرایط حاشیهنویسیهای مرتبط باشند. مطلع ماندن از این ویژگیها میتواند به تبلیغکنندگان کمک کند تا کمپینهای خود را بهینه کنند و در فضای evolvinlpo(p;g) تجارت الکترونیک رقابتی باقی بمانند.

جدید در زمین موتورهای جستجو