Google گزینه‌های انتخابی برای بهبودهای ویدیویی برای تبلیغات اضافه می‌کند

گوگل به تبلیغ‌کنندگان بیشتری اجازه می‌دهد تا از «بهبودهای ویدیویی» جدید برای کمپین‌های تبلیغاتی ویدیویی استفاده کنند. هدف اینها بهبود عملکرد با ایجاد خودکار قالب‌های ویدیویی اضافی از دارایی‌های اصلی تبلیغ‌کنندگان است.

چرا ما اهمیت می دهیم. با مصرف بیشتر ویدیو در دستگاه های تلفن همراه، داشتن تبلیغات با فرمت مناسب برای اندازه های مختلف صفحه نمایش و جهت گیری بسیار مهم است. پیشرفت‌های جدید از هوش مصنوعی برای تغییر اندازه و قالب‌بندی مجدد ویدیوها برای مؤثرتر بودن استفاده می‌کنند.

چگونه کار می کند. تبلیغ‌کنندگان یک ویدیوی افقی استاندارد را همانطور که معمولاً انجام می‌دهند آپلود می‌کنند.

هوش مصنوعی گوگل به طور خودکار نسخه های اضافی را در نسبت های مختلف مانند مربع (1:1) و عمودی (9:16، 4:5) تولید می کند.

برای حفظ عناصر کلیدی، ویدیو را به صورت هوشمند برش داده و تغییر مکان می دهد.

کلیپ‌های ویدیویی کوتاه‌تر نیز به‌طور خودکار با کاهش ویدیوهای طولانی برای برجسته کردن لحظات کلیدی ایجاد می‌شوند.

مزایا. به گفته گوگل، این:

  • بدون هیچ کار اضافی برای تبلیغ‌کنندگان، تبلیغات ویدئویی بهینه‌سازی شده برای موبایل ایجاد می‌کند.
  • ممکن است عملکرد کمپین را با ارائه تبلیغات ویدیویی با فرمت مناسب افزایش دهد.
  • با ایجاد خودکار دارایی های ویدیویی اضافی، در زمان و منابع صرفه جویی می کند.

نحوه فعال/غیرفعال کردن

  • بهبودهای ویدیویی به طور پیش فرض برای کمپین های تبلیغاتی ویدیویی جدید فعال هستند.
  • تبلیغ‌کنندگان می‌توانند آن‌ها را در تنظیمات کمپین خود در بخش «تنظیمات اضافی» > «پیشرفت‌های ویدیویی» روشن/خاموش کنند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link