Google کمپین های صفحه نمایش هوشمند و نمایش استاندارد را ادغام می کند

Google Ads اعلام کرد که گزینه های کمپین صفحه نمایش هوشمند و استاندارد را ادغام می کند.

چه چیزی برای تبلیغ کنندگان تغییر می کند؟

در اعلامیه گوگل اشاره شده است که تبلیغ کنندگان همچنان قادر خواهند بود از راه حل های دستی یا خودکار استفاده کنند ، اما این گزینه اکنون در یک نوع کمپین در دسترس خواهد بود.

در زمان ایجاد کمپین ، تبلیغ کنندگان قادر خواهند بود بین یک تجربه خودکار یا سفارشی یکی را انتخاب کنند.

صفحه نمایش گوگل و صفحه نمایش هوشمند ادغام شده است

به نظر می رسد این تغییر مشابه تغییر اخیر در استراتژی های مناقصه است ، درحالی که عملکرد ویژگی هنوز وجود دارد ، هرچند که مراحل راه اندازی در Google Ads در حال تغییر است. گفته می شود ، از لحاظ نظری ، تبلیغ کنندگان نباید تفاوت زیادی در عملکرد مشاهده کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

تبلیغ کنندگان باید چه کار کنند؟

با توجه به ارتباطات تبلیغاتی گوگل ، جینی ماروین ، هیچ اقدامی لازم نیست. کمپین های نمایشی هوشمند و استاندارد فعلی تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

چگونه به اینجا رسیدیم؟ تکامل صفحه نمایش و صفحه نمایش هوشمند

Google Ads کمپین های Smart Display را در سال 2017 منتشر کرد تا به تبلیغ کنندگان اجازه دهد از یک تجربه نمایش کاملاً خودکار استفاده کنند.

از آن زمان ، آنها همچنین راه حل های خودکار اضافی را در کمپین های نمایش استاندارد معرفی کردند. به عنوان مثال ، در سال 2018 ، تبلیغات نمایشی پاسخگو به عنوان قالب نمایش پیش فرض جدید ارائه شد. آگهی دهندگان با استفاده از تبلیغات نمایشی پاسخگو و سایر تبلیغات ثابت احتمالاً متوجه شده اند که تبلیغات نمایشی پاسخگو از دید بیشتری برخوردار هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

بعداً در سال 2018 ، گوگل همچنین توانایی استفاده از گزینه “پرداخت برای تبدیل” را در صفحه نمایش اعلام کرد ، به تبلیغ کنندگان با داده های تبدیل کافی اجازه می دهد از مناقصه های خودکار با ریسک کمتر استفاده کنند ، زیرا آنها فقط هنگام دریافت تبدیل پرداخت می کنند.

اخیراً ، در ماه ژوئن سال جاری ، گوگل “هدف گیری بهینه” را معرفی کرد – خواهری برای گزینه “Targeting Expansion” در صفحه نمایش. هر دوی اینها ویژگی هایی هستند که به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا دسترسی خود را در داخل صفحه نمایش گسترش دهند ، اما تفاوت آن بسیار ظریف است.

توسعه هدفمند تنها با رعایت محدوده تنظیمات هدف گذاری ، بر مخاطبان ارائه شده در هر کمپین گسترش می یابد. هدف گیری بهینه یک گام فراتر می رود و تنها به منظور افزایش مخاطبین خاص مورد نظر قرار نمی گیرد ، بلکه می تواند در هر زمینه هدف گذاری ، مانند جمعیت شناسی ، به عنوان مثال ، برای انجام بیشتر اقدامات مورد نظر ، به طور سیال گسترش یابد. به عنوان مثال ، اگر شما به طور خاص افراد 25 تا 35 ساله را هدف قرار می دادید اما سیستم تشخیص می داد که محدوده سنی دیگری نیز وجود دارد که می تواند اقدامات مورد نظر را انجام دهد ، با هدف گیری بهینه روشن شده است ، این کمپین می تواند برای آن دسته از مخاطبان آغاز شود.

همه چیز را می توان گفت ، زیرا در حال حاضر بسیاری از ویژگی های خودکار در داخل صفحه نمایش موجود است ، احتمالاً ، همپوشانی کافی بین کمپین های صفحه نمایش هوشمند و کمپین های نمایش استاندارد وجود دارد ، که منطقی است که با ایجاد هر دو گزینه زیر یک سقف ، روند ایجاد کمپین را ساده کنید.