Google کشف و بازخوانی داده ها را در گزارش Crawl Stats توضیح می دهد

جان مولر از Google جزئیات بیشتری در مورد داده های جدید را در گزارش به روز شده Crawl Stats – معیارهای “کشف” و “تازه سازی” ارائه می دهد.

گزارش Crawl Stats در کنسول جستجوی Google چندین هفته پیش به روز شده و داده هایی را ارائه می دهد که قبلاً گزارش نشده بودند.

بخش خاصی از داده ها ، Crawl Purpose ، در نسخه 27 نوامبر جریان مستقیم جستجوی Google ظاهر شد.

از مولر خواسته شد تا زمینه بیشتری در مورد دو معیار موجود در Crawl Purpose – درصد URL های “کشف شده” و درصد URL های “تازه شده” ارائه دهد.

به طور خاص ، سوال زیر ارسال شده است:

“چه تفاوتی بین کشف و تازه کردن وجود دارد؟ در مورد ما 84٪ تازه سازی را نشان می دهد.

آیا این بدان معناست که 84٪ از زمان Google URL های شناخته شده را از پایگاه داده خود می خزد و فقط 16٪ از زمان آنها سایت ، نقشه های سایت و پیوندهای ما از URL های دیگر را از پایگاه داده URL شناخته شده خزیدن می کنند؟ “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سند راهنمای کنسول جستجوی رسمی Google شرح مختصری از کشف و تازه سازی را ارائه می دهد:

  • کشف: URL درخواستی قبلاً توسط Google خزیده نشده است.
  • تازه کردن: بازخوانی مجدد یک صفحه شناخته شده.

مولر در پاسخ به س aboveال فوق این اطلاعات را گسترش می دهد.

مولر در مورد داده های “Crawl Purpose”

مولر پاسخ خود را با افشای مقدمه اعلام کرد که او 100٪ مطمئن نیست که کدام URL ها در گروه بندی و کشف و تازه سازی قرار می گیرند ، اما درک خود را از آن ارائه می دهد.

URL های تازه شده به صفحاتی که قبلاً خزیده شده اند و به منظور به روزرسانی اطلاعات در فهرست جستجوی Google بار دیگر خزیده شده اند ، اشاره می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

URL های کشف شده به صفحاتی در سایت اشاره دارند که برای اولین بار خزیده شده اند و قبلاً توسط Google مشاهده نشده اند.

در اینجا نحوه بیان مولر آمده است:

“من 100٪ مطمئن نیستم که دقیقاً در هر یک از سطل ها چه چیزی قرار می دهیم ، اما به طور کلی ما کارهایی را که به صورت خزیدن تازه انجام می شود تقسیم می کنیم ، جایی که می خواهیم اطلاعاتی را که در یک سایت داریم به روز کنیم و در جایی که می خواهیم خزیدن را کشف کنیم. URL های جدیدی را پیدا کنید که از وب سایت در مورد آنها شنیده ایم. که می تواند مواردی از قبیل پیوندهای داخلی جدید یا پیوندهای خارجی به وب سایت شما باشد. “

مولر اضافه می کند که یک خزیدن تازه شامل به روزرسانی محتوا است در حالی که فعالانه به دنبال پیوندهای تازه نصب شده هستید.

“تازه کردن خزیدن به این معنی نیست که ما فقط محتوای صفحه را به روز می کنیم ، ما همچنین به دنبال پیوندهای جدیدی هستیم که می توانیم از آنها برای کشف محتوای جدید استفاده کنیم.”

هنگام خواندن گزارش Crawl Stats ، دارندگان سایت باید درصد بیشتری از URL های تازه شده را در مقایسه با URL های کشف شده مشاهده کنند.

استثناهایی که به ذهن خطور می کند راه اندازی سایت جدید ، مهاجرت یک سایت با سایت دیگر ، بارگذاری نقشه سایت جدید و سایر اقدامات دیگر است.

اگر این گزارش نشان می دهد که صفحاتی که به سرعت تغییر می کنند اغلب به اندازه کافی خزیده نمی شوند ، اطمینان حاصل کنید که در نقشه سایت گنجانده شده اند.

صفحاتی که به روزرسانی کمتری دارند ، کمتر پیمایش می شود ، اگرچه مالکان سایت می توانند با پینگ دستی Google ، مجدداً اقدام به بازیابی مجدد کنند.

برای پرسش و پاسخ کامل از جستجوی جریان مرکزی به فیلم زیر مراجعه کنید. جزئیات کامل درباره گزارش Crawl Stats به روز شده در Google را می توان در اینجا یافت: گزارش به روز شده Google Console Crawl Stats.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

https://www.youtube.com/watch؟v=i_5ap7c0ynA