ایالات متحده آمریکا علیه Google LLC.، پرونده دادگاه، بازیابی شده در 30 آوریل 2024، بخشی از مجموعه PDF حقوقی HackerNoon است. در اینجا می توانید به هر بخشی از این پرونده بروید. این قسمت 8 از 37 است.
ج. تبلیغات، از جمله تبلیغات جستجو و متنی
84. هدف اولیه همه تبلیغ کنندگان فروش محصول یا خدمات خود است. Tr. 1371:12-24 (دیشلر (گوگل)). از تبلیغات برای جلب توجه مصرف کنندگان، آموزش آنها و سوق دادن آنها به سمت تبدیل استفاده می شود که برای یک محصول یا خدمات یک خرید است. Tr. 3814:25–3815:13 (لوکاک (IPG)).
85. گوگل از خدمات جستجوی عمومی خود با فروش تبلیغات جستجو درآمد کسب می کند که بیشترین درآمد گوگل را تامین می کند. Tr. 7345:8–19 (رغوان (گوگل)); Tr. 184:11-12 (واریان (گوگل)); UPX8065 در -773 (درآمد کل 2021 258 میلیارد دلار و درآمد «جستجوی گوگل و سایر» 149 میلیارد دلار)؛ UPX7002.A (درآمد «Search+» 2021 146 میلیارد دلار و سود عملیاتی دلار[redacted] میلیارد)؛ Tr. 1137:2-14 (Dischler (Google)) (تقریباً دو سوم درآمدهای Google از تبلیغات جستجو است.).
86. هزینه های تبلیغات آنلاین یا دیجیتال (از جمله تبلیغات جستجو) بر صنعت تبلیغات چند میلیارد دلاری ایالات متحده تسلط دارد. به عنوان مثال، تنها در سال 2021، تبلیغ کنندگان حدود 316 میلیارد دلار برای تبلیغات هزینه کردند.