Google نشان فروشگاه معتمد را به لیست های خرید رایگان گسترش می دهد

نشان محبوب Google Trusted Store تقریباً یک دهه است که وجود دارد. در واقع، گوگل اعلام کرد که بیش از 67 درصد از کاربران برای کمک به خرید در فصل تعطیلات گذشته، به رتبه‌بندی‌های گوگل، مقایسه قیمت و بررسی‌ها اعتماد کرده‌اند.

تجربه مشتری خوب در هر صنعتی، به ویژه در تجارت الکترونیک، بسیار مهم است. به همین دلیل گوگل اعلام کرد که نشان فروشگاه معتمد را به لیست خرید رایگان گسترش می دهد.

کسب نشان فروشگاه معتمد

در این تغییر خوش آمدگویی به شرکت‌های آنلاین، نشان فروشگاه معتمد برای برندها براساس کارت امتیاز تجربه خرید آنها در دسترس خواهد بود.

اگر نام تجاری شما به طور مداوم خدمات حمل و نقل و مرجوعی عالی ارائه می دهد، ممکن است نشان فروشگاه های معتمد در لیست محصولات شما ظاهر شود.

اساس کسب نشان فروشگاه معتمد به عملکرد موارد زیر بستگی دارد:

  • سرعت حمل و نقل
  • حمل دریایی
  • هزینه های برگشت
  • ویندوزهای برگشتی

این معیارهای عملکرد با سایر تجار در یک دسته نسبی مقایسه می شوند.

در اینجا نمونه‌ای از ظاهر نشان فروشگاه‌های معتمد آمده است:

نشان جدید فروشگاه‌های معتمد Google در فهرست‌های محصولات رایگان نشان داده می‌شود.اعتبار تصویر: Blog.google.com، مارس 2022

کارت امتیازی تجربه خرید توضیح داده شد

اگر در خرید در Google یا لیست محصولات رایگان در ایالات متحده شرکت کنید، این برنامه در دسترس شما است.

کارت امتیازی تجربه خرید، تجربه‌ای را که در زمینه‌های متعدد به مشتریان خود ارائه می‌دهید (که در بالا در بخش نشان فروشگاه معتمد ذکر شده است) پیگیری می‌کند.

در هر معیار، رتبه‌بندی یکی از موارد زیر را دریافت خواهید کرد:

  • عالی
  • قابل مقایسه
  • فرصت

اگر معیارهای خاصی از این معیارها محقق شود، Google به فهرست محصولات شما در مکان‌های موجود در برگه خرید و/یا نشانی در فهرست‌های شما برجسته می‌دهد. با این حال، برای به دست آوردن نشان در لیست محصولات خود، باید اطلاعاتی را برای همه مناطق بالا ارسال کنید.

در حالی که Google اطلاعاتی را که هر روز ارائه می‌دهید تجزیه و تحلیل می‌کند، یک دوره بازنگری ثابت برای تعیین وضعیت متریک شما وجود دارد. معیارهای بالا بر اساس میانگین وزنی برداشت از آن دوره بازگشتی محاسبه می‌شوند.

با وارد شدن به حساب Google Merchant Center خود می‌توانید عملکرد و کارت امتیاز تجربه خرید خود را مشاهده کنید.

مزایای نشان

دریافت نشان فروشگاه معتمد کار آسانی نیست. همه اینها بر اساس تجربه مشتری ارائه شده به کاربران شما است. اگر نام تجاری شما در حوزه حمل و نقل، بازگرداندن و بررسی برتری داشته باشد، می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. برخی از این مزایا عبارتند از، اما محدود به موارد زیر نیست:

  • افزایش تعامل در فهرست محصولات
  • افزایش اعتماد به کاربران
  • لیست های برجسته تر در برگه خرید
  • آگاهی از برند

در آزمایش اولیه نشان توسط گوگل، آنها بیان می‌کنند که «تجاری که نشان فروشگاه معتمد را نشان می‌دهند به احتمال زیاد کلیک دریافت می‌کنند». علاوه بر این، گوگل اشاره می‌کند که برندهای کمتر شناخته شده‌ای که نشان فروشگاه‌های معتمد را دارند، کلیک‌ها و ترافیک بیشتری دریافت می‌کنند.

ابزارهای جدید گزارش دهی معرفی شد

علاوه بر نشان فروشگاه معتمد، گوگل ابزارهای گزارش دهی ارتقا یافته ای را برای اندازه گیری تاثیر لیست های رایگان راه اندازی کرد.

ابزار گزارش‌دهی جدید، بینش‌های بازرگانان را از فهرست‌های محصولاتشان در موارد زیر نشان می‌دهد:

  • کل ترافیک
  • برداشت ها
  • نرخ تبدیل

در گذشته، گزارش برای لیست محصولات رایگان برای بازرگانان در دسترس نبوده است. برای مثال، اگر می‌خواهید فهرست‌های محصولات رایگان را در برابر فهرست‌های پولی آزمایش کنید، نمی‌دانید که آیا فهرست‌های رایگان تأثیر مثبتی بر کسب‌وکار شما داشته است یا خیر. اکنون، می‌توانید تمام داده‌های تبدیل را از فهرست‌های رایگان مشاهده کنید تا به شما در تصمیم‌گیری بهتر در آینده کمک کند.

نمونه ای از گزارش لیست محصولات رایگان ارائه شده توسط Google در اینجا است:

ابزار گزارش‌دهی جدید عملکرد لیست محصولات رایگان را نشان می‌دهد.اعتبار تصویر: Blog.google.com، مارس 2022

آخرین ابزاری که گوگل معرفی کرد، ابزار بینش قیمت آن است. هدف این ابزار کمک به برندها برای درک بهتر رقابت پذیری خود در بازار است.

ابزار بینش قیمت‌گذاری نیز با استفاده از یادگیری ماشین، قیمت‌های پیشنهادی را برای هر محصول فروخته شده ارائه می‌کند. بزرگترین مزیت ممکن است در تاثیر پیش بینی شده تغییرات قیمت بر درآمد شما باشد.

Google یک ابزار آماری جدید در Merchant Center اضافه می کند.اعتبار تصویر: Blog.google.com، مارس 2022

خلاصه

افزودن این ابزارها به نفع مشتری و شرکت است. با ارائه یک تجربه مشتری بدون درز، یک نشان فروشگاه معتمد به شما پاداش داده می شود. با ابزارهای بینش و گزارش جدید، می‌توانید سریع‌تر نسبت به ایجاد تغییرات و بهبود محصول اقدام کنید.


منبع: گوگل

تصویر ویژه: تصاویر B/Shutterstock