Google می گوید محتوا را بهبود می بخشد تا از بروزرسانی اصلی بازیابی شود

جان مولر گوگل می گوید هنگام بازیابی از یک به روز رسانی الگوریتم اصلی ، به جای اجرای اصلاحات فنی ، بر بهبود محتوای وب سایت خود کار کنید.

افت رتبه در پی بروزرسانی اصلی نشان می دهد که سایت شما برای پرسش های مورد نظر خود (برآورد گوگل) ارتباط خود را از دست می دهد.

بعید است بتوانید با تمرکز بر اصلاحات فنی و بی توجهی به محتوای داخل صفحه ، ارتباط وب سایت خود را بهبود بخشید.

این را جان مولر گوگل در حین Hangout ساعات کاری Search Central SEO که در 8 اکتبر 2021 ثبت شده است ، بیان می کند.

یک صاحب سایت به نام گرانیت دوشلاکو به جلسه می پیوندد تا در مورد بازیابی از به روز رسانی اصلی سوال کند.

او می گوید که به تمام مسائل فنی و تجربه کاربری پرداخته است ، اما رتبه بندی او هنوز به آن سطحی که دوست دارد بازنگشته است.

این زمانی است که مولر پیشنهاد می کند به جای آن بر محتوا تمرکز کنید.

جان مولر گوگل در حال بازیابی از به روز رسانی اصلی است

تنظیم انتظارات

اول ، مولر سعی می کند انتظارات برای بهبود را واقعی نگه دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

سایتی که تحت تأثیر یک به روزرسانی اصلی قرار گرفته است ، به طور خودکار پس از بهبود ارتباط رتبه های قبلی خود را بازیابی نمی کند.

چرا؟

زیرا گوگل اکنون آن را به عنوان یک وب سایت متفاوت در نظر می گیرد.

گوگل آن را به حالت قبلی باز نمی گرداند زیرا سایت دیگر قابل مقایسه با سایت قبلی خود نیست.

مولر توضیح می دهد:

“آنقدرها نیست که ما آن را شرایطی تلقی کنیم که شما باید چیزی را برطرف کنید. اما در مورد ارتباط ، اگر بر بهبود ارتباط وب سایت خود کار می کنید ، وب سایت متفاوتی دارید ، وب سایت بهتری دارید.

بنابراین اینطور نیست که ما به عقب برگردیم و بگوییم آه ، مثل این است که مشکل برطرف شده است و ما آن را به حالت قبلی تغییر می دهیم.

اما شما می گویید خوب این وب سایت بهتری است و ما به آن نگاه می کنیم و می گوییم که وب سایت بهتری است. این مانند قبل نیست یا قابل مقایسه نیست ، بنابراین انتظار می رود که به وضعیت قبلی تغییر کند. اما این یک وب سایت جدید است ، یک وب سایت بهتر است.

من فکر می کنم ، به ویژه در مورد به روز رسانی های اصلی ، هنگامی که شما در مورد بازیابی صحبت می کنید ، آنقدرها در حال بازیابی نیستید ، بلکه گوگل می بیند که وب سایت بهتری دارید و به آن واکنش نشان می دهد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

با دور از دسترس بودن ، مولر بحث در مورد آنچه در بهبود ارتباط وب سایت وجود دارد را آغاز می کند.

ارتباط بین محتوا و ارتباط وب سایت

مولر توضیح می دهد که بهبود ارتباط یک تلاش همه جانبه است و نه چیزی که با تمرکز بر مسائل فردی انجام شود.

بهترین راه برای جلب توجه گوگل به وب سایت شما ، ایجاد برخی تغییرات اساسی در محتوا است.

“با به روز رسانی های اصلی ، ما فقط روی مسائل فردی تمرکز نمی کنیم ، بلکه به طور کلی به اهمیت وب سایت می پردازیم.

و این می تواند مواردی مانند قابلیت استفاده و تبلیغات در یک صفحه را شامل شود ، اما اساساً وب سایت کلی است.

و معمولاً این نیز به نوعی تمرکز محتوا ، نحوه ارائه مطالب ، نحوه روشن ساختن مطالب پشت محتوا برای کاربران است. مانند همه منابع ، همه این موارد. همه این نوع بازی ها در. “

مولر می افزاید که بهبود تجربه کاربر و تغییر همه چیز در محتوا ممکن است تا حدی کمک کند.

اما او بر اهمیت کار روی محتوای شما تأکید می کند تا گوگل سایت شما را بهتر از قبل ببیند.

“بنابراین فقط وارد شوید و همه چیز را در مورد محتوا تغییر دهید – من فکر می کنم احتمالاً می توانید پیشرفت هایی را در آنجا انجام دهید.

اما اساساً اگر واقعاً می خواهید گوگل وب سایت شما را به عنوان چیزی به مراتب بهتر ببیند ، احتمالاً باید در قسمت محتوا نیز کار کنید.

… به این فکر کنید که کجا ممکن است محتوای بی کیفیت وجود داشته باشد ، وقتی کاربران به وب سایت من مراجعه می کنند دچار سردرگمی می شوند – و آیا این چیزی است که ما می توانیم با مسائل فنی به آن بپردازیم؟ با تغییرات UX؟ یا آیا واقعاً باید برخی از محتوای ارائه شده را تغییر دهیم؟ “

برای اطلاعات بیشتر ، پاسخ مولر را در فیلم زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=Vd0rEQrwHDc


تصویر ویژه: GaudiLab/Shutterstock

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید