Google مدیریت داده های محصول را برای بازرگانان ساده می کند

گوگل مقالات راهنماي جديدي را براي مديريت پيشرفته منبع داده در Merchant Center Next به همراه افزونه اي جديد براي كنترل داده هاي محصول پيشرفته منتشر كرد.

ویژگی های کلیدی:

  • قوانین ویژگی: به طور خودکار خطاهای رایج داده را برطرف می کند.
  • منابع داده های تکمیلی: داده های محصول اولیه را با جزئیات بیشتر افزایش دهید.

چرا مهم است. این به‌روزرسانی‌ها به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که به طور بالقوه دید محصول و عملکرد را در پلتفرم‌های خرید Google بهبود بخشند. به‌ویژه با قابلیت‌های خودکار، حتی صاحبان کسب‌وکارهای کوچک نیز باید مدیریت Merchant Center را مقرون‌به‌صرفه‌تر بدانند.

چگونه کار می کند.

  1. بازرگانان می توانند از طریق افزونه جدید مدیریت منبع داده پیشرفته به این ویژگی ها دسترسی داشته باشند.
  2. راهنمای گام به گام در مقالات راهنما تازه منتشر شده ارائه شده است.

اولین بار دیده شد. اکنون تبلیغ‌کنندگان باید گزینه‌هایی را برای افزودن این منابع داده جدید ببینند. ما برای اولین بار شاهد حسن نیت گئورگی زایاکوف در لینکدین بودیم:

مرکز تجاریGoogle مدیریت داده های محصول را برای بازرگانان ساده می کند

بعدش چی؟ Google به به‌روزرسانی‌ها و بهبودهای بیشتر در Merchant Center Next اشاره می‌کند.

خط پایین. این ویژگی‌های جدید می‌تواند در زمان و تلاش تاجران صرفه‌جویی کند و در عین حال دقت و غنای اطلاعات محصول آنها را در پلتفرم‌های Google بهبود بخشد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link