Google لیست جدید استثنا پویا را اعلام می کند

امروز در اقدامی به سمت افزایش ایمنی نام تجاری در وب ، Google از اضافه کردن لیست های استثنای پویا برای کمک به تبلیغ کنندگان در مدیریت مدیریت مکان های منفی خبر داد.

لیست های خروج پویا چیست؟

لیست های حذف دینامیکی لیست های حذف مکان هستند که به منظور ساده سازی مدیریت جایگذاری ، به صورت پویا به روز می شوند. این ویژگی همچنین به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد تا لیست های شخص ثالث را انتخاب کرده و به طور خودکار موارد مستثنی خود را برای محافظت مداوم از برند به روز کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

لیست های حذف پویا می توانند شامل صفحات وب یا دامنه های کامل باشند و از طریق طیف وسیعی از قالب ها بارگذاری می شوند.

این دقیقاً چقدر از لیست های خروج موجود متفاوت است؟

در حال حاضر ، تبلیغ کنندگان می توانند لیست های استثنایی خود را حفظ کرده و به راحتی به روز کنند. لیست های استثنائی پویا ، تبلیغ دهندگان را قادر می سازد تا از تخصص اشخاص ثالثی که لیست های استثنا را نگهداری می کنند ، مانند سازمان های حمایت و گروه های صنعتی ، استفاده کنند.

هنگامی که لیست استثنا dynamic پویا در یک حساب Google Ads بارگذاری شد ، تبلیغ کننده می تواند لیست را تنظیم کند تا به صورت خودکار با دامنه ها و صفحات وب که توسط مالک به آن اضافه می شود – مانند یک گروه شخص ثالث یا آژانس ، به روز شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به عبارت دیگر ، تبلیغ کنندگان می توانند از لیست هایی استفاده کنند که توسط اشخاص ثالث مدیریت می شوند ، بدون اینکه خودشان لیست را به روز کنند.

مطالب پیشنهادی  چگونه آهنگ های زنگ سفارشی را در گوشی سامسونگ گلکسی خود تنظیم کنید

یک مورد استفاده برای لیست های محرومیت پویا

از آنجا که این لیست ها به صورت عمده بارگذاری و به اشتراک گذاشته می شوند ، یکی از مزایای اصلی آن ایمنی برند است. هدف این لیست ها کمک به تبلیغ کنندگان در محافظت از تبلیغاتشان در کنار محتوایی است که با مارک آنها همسو نیست.

شایان ذکر است که تبلیغ کنندگان علاوه بر موارد استثنا در مورد ایمنی برند ، از استثناهای منحصر به فرد مبتنی بر عملکرد نیز بهره مند می شوند.

سود این است که تبلیغ کنندگان می توانند با سازمان های بزرگتر یا گروه های صنعتی همکاری کنند تا از نام تجاری خود محافظت کنند.

به عنوان مثال ، در اوایل سال 2021 ، مواردی وجود داشت که تبلیغ کنندگان از ترس اینکه تبلیغاتشان در کنار محتوایی که مایل به تأیید آن نیستند ، تبلیغات خود را متوقف می کردند. مدت هاست که تبلیغ کنندگان گوگل گزینه های حذف محتوا را دارند اما هنوز نگرانی هایی در مورد نحوه برخورد با کمپین های نمایش وجود دارد. این لیست های استثنائی پویا می تواند لیستی متمرکز از مقالات را که به موضوعات خاصی ارجاع می دهند ، فراهم کند ، که می تواند به تبلیغ دهندگان در پیمایش چنین رویدادهایی کمک کند. به طور کلی ، آنها می توانند به تبلیغ دهندگان اجازه دهند با سازمان ها و وابستگی هایی که آنها پشتیبانی می کنند ، لیست صفحات یا سایتهایی را که پشتیبانی نمی کنند شناسایی کنند تا اطمینان حاصل کنند که تبلیغات آنها در آن سایت ها نمایش داده نمی شود.

هنوز هم به تبلیغ دهندگان توصیه می شود که از کنترل های اضافی در کمپین های خود استفاده کنند ، از جمله تنظیمات حذف محتوا و همچنین موارد استثنا برای جلوگیری از ارائه تبلیغات نزدیک به محتوای مناسب برای نام تجاری یا اهداف آنها.

آیا محدودیتی برای تعداد لیست های خروج پویا که یک حساب می تواند به طور همزمان استفاده کند وجود دارد؟

یک حساب می تواند حداکثر 20 لیست استثنای مشترک با ده ها هزار URL و دامنه در هر لیست داشته باشد.

چه زمانی لیست های خروج پویا در حساب من ظاهر می شود؟

جزئیات مربوط به جزئیات پیاده سازی هنوز در دسترس نیست اما Google خاطرنشان می کند که این ویژگی باید طی هفته های آینده در دسترس همه کاربران باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور