Google صلاحیت نتایج غنی بررسی واقعیت را تغییر می دهد

گوگل داده های ساختار یافته ClaimReview را به روز کرد تا تعداد بررسی های واقعی در یک صفحه را محدود کند. این یک تغییر عمده است که می تواند هزاران صفحه را برای یک نتیجه غنی از بررسی واقعیت واجد شرایط نکند.

بررسی حقایق نتیجه غنی ClaimReview

داده های ساختار یافته ClaimReview Schema.org به صفحات وب اضافه می شود که ادعاهای مطرح شده در وب سایت دیگر یا ویدیو را بررسی می کند.

این استفاده برای صفحاتی در نظر گرفته شده است که در حال بررسی حقایق ادعاهای مطرح شده هستند.

مشخصات رسمی Schema.org برای نوع داده های ساختار یافته ClaimReview به شرح زیر است:

“بررسی واقعیت ادعاهای مطرح شده (یا گزارش شده) در برخی کارهای خلاقانه (از طریق مورد بررسی شده)

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

استفاده از داده های ساختار یافته ClaimReview می تواند یک صفحه وب را واجد شرایط نشان دهد که به عنوان یک نتیجه غنی در Google ، معمولاً به عنوان خلاصه ای از مرور نشان داده می شود.

آنچه در ClaimReview Structured Data تغییر کرده است

بخشی که در دستورالعمل های فنی داده های ساختار یافته ClaimReview تغییر کرده است.

پیش از این گوگل به ناشران اجازه می داد تا در یک صفحه چندین واقعیت را بررسی کنند. این بدان معناست که یک صفحه وب می تواند شامل چندین بررسی واقعیت در موضوعات مختلف در یک صفحه باشد.

این دستورالعمل قبلی است که از صفحه Google Developer Data Structured Data Developer حذف شده است:

“یک صفحه واحد می تواند چندین عنصر ClaimReview را در خود جای دهد ، هر کدام برای یک ادعای جداگانه.”

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این راهنمای فعلی است:

“برای واجد شرایط بودن برای نتیجه غنی از بررسی واقعیت ، یک صفحه باید فقط یک عنصر ClaimReview داشته باشد. اگر چندین عنصر ClaimReview را در هر صفحه اضافه کنید ، صفحه واجد شرایط نتیجه غنی از بررسی واقعیت نخواهد بود. “

تحمیل یک موضوع واحد ClaimReview در هر صفحه یک تغییر قابل توجه است که بر همه صفحات وب حاوی چندین بررسی واقعیت و داده های ساختار یافته مرتبط در یک صفحه وب تأثیر می گذارد.

استثنا برای قانون بررسی واقعیت مجرد

یک استثنا در قاعده وجود دارد. گوگل به یک صفحه وب اجازه می دهد تا چندین بررسی حقایق در مورد یک موضوع از نظر دهندگان مختلف را در یک صفحه میزبانی کند.

این قانونی که در نسخه قدیمی راهنمای Google وجود داشت و بدون تغییر باقی مانده است.

“اگر داوران مختلف در صفحه یک واقعیت را بررسی کنند ، می توانید برای تجزیه و تحلیل هر داور یک عنصر ClaimReview جداگانه قرار دهید.”

عدم رعایت دستورالعمل ها ممکن است منجر به از دست دادن نتایج غنی شود

نتایج غنی به یک صفحه وب اجازه می دهد تا یک لیست پیشرفته در نتایج جستجوی Google کسب کند و از نظر دریافت ترافیک بیشتر مربوط به جستجو ، مزیت بالقوه ای نسبت به رقبا کسب کند.

دستورالعمل جدید گوگل می گوید که یک صفحه باید دارای یک عنصر داده ساختار یافته ClaimReview در هر صفحه باشد ، مگر در مواردی که چندین داور واقعاً یک موضوع را بررسی کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این بدان معناست که صفحاتی که در حال بررسی چندین ادعا هستند ممکن است برای نتیجه ای غنی واجد شرایط نباشند.

علامت تغییر گوگل برای این تغییر بیان می کند:

“راهنمایی در مورد میزبانی چندین بررسی واقعی در هر صفحه حذف شد.

برای واجد شرایط بودن برای نتیجه غنی از بررسی واقعیت ، یک صفحه باید فقط یک عنصر ClaimReview داشته باشد. “

ممکن است ناشرانی که از داده های ساختار یافته ClaimReview استفاده می کنند ، بررسی داده های ساختار یافته خود را بررسی کنند تا از مطابقت آنها با دستورالعمل های جدید Google اطمینان حاصل کنند.

استناد

صفحه توسعه دهندگان Google برای داده های ساختار یافته بررسی حقیقت

Schema.org ClaimReview Structured Data

Archive.org تصویر فوری از نسخه قبلی Google Claim بررسی دستورالعمل های فنی

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تغییر اسناد مرکزی جستجوی Google