Google شروع به برجسته سازی جدیدترین مقالات روزنامه نگاران می کند

Google در حال آزمایش تغییر نتایج جستجو برای روزنامه نگاران است که شامل چرخ و فلک از آخرین مقالات آنها است.

ویژگی جدید بتا در جستجوی Google برای کمک به مردم در یادگیری بیشتر درباره یک روزنامه نگار یا نویسنده خاص با برجسته کردن کارهای اخیر آنها طراحی شده است.

“صداهای فردی در اخبار و اطلاعاتی که ما مصرف می کنیم نقش مهمی دارند. با بسیاری از داستانهای پیچیده و مهم که روزانه در حال وقوع است ، مردم نه تنها برای انتشار آخرین اخبار به ناشران خاصی اعتماد می کنند ، بلکه به طور فزاینده ای به روزنامه نگاران ، نویسندگان و کارشناسان معتمد اعتماد می کنند. “

Google شروع به برجسته سازی جدیدترین مقالات روزنامه نگاران می کند

این چرخ فلک های مقاله ای گسترش پانل های دانش است که از قبل برای روزنامه نگاران وجود داشته است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هنگام جستجوی یک روزنامه نگار با نام ، Google جعبه ای از اطلاعات مربوط به آنها را در بالای صفحه باز می گرداند. این همان چیزی است که Google برای هر شخص عمومی دیگری نشان می دهد.

اکنون ، پیوند به مقالات اخیر در جستجوی “زیرمجموعه کوچک” روزنامه نگاران ظاهر می شود.

کاربران می توانند مقالات را به سمت پایین بکشند انگار که در جستجوی اخبار به موقع در حال مرور چرخ فلک Top Stories هستند.

این به جستجوگران کمک می کند تا درک بهتری از انواع داستان های روزنامه نگار داشته و از نحوه نوشتن آنها مطلع شوند.

هنگام مصرف اخبار ، مهم است که نه تنها توجه داشته باشید که ناشر چه کسی است و چه شخصیتی را پشتیبانی می کند ، بلکه همچنین باید با شخص پشت خط خطی آشنا شوید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر یک مقاله خبری را می خوانید که دارای یک بحث جنجالی درباره یک رویداد فعلی است ، می توانید نویسنده را در Google جستجو کرده و نحوه گزارش آنها درباره سایر داستان ها را ببینید.

از طریق این تحقیق ممکن است دریابید که روزنامه نگار خاص قصد دارد ارزش شوک را نسبت به گزارشگری عینی هدف گذاری کند. از آنجا می توانید تصمیم بگیرید که آیا در آینده پوشش آنها را دوباره بخوانید.

از طرف دیگر ، ممکن است روزنامه نگاری باشد که شما پوشش او را تحسین کنید و این ویژگی می تواند به شما کمک کند مقالات بیشتری را برای لذت بردن از آن پیدا کنید.

نحوه بهینه سازی مقالات چرخ فلک

گوگل برای پر کردن این چرخ فلک های جدید با کارهای اخیر یک نویسنده ، به ناشران کمک می کند.

ناشران و سازندگان محتوا می توانند با افزودن فراداده های ساخت یافته به صفحات مقاله خود ، به دسترسی بیشتر محتوای آنها کمک کرده و ظاهر آنها را در نتایج جستجوی Google افزایش دهند.

حداقل اطلاعات داده شده باید شامل نام روزنامه نگار یا نویسنده و صفحات زیستی برای روزنامه نگارانشان باشد که تخصص آنها را توصیف می کند.

دسترسی

برای شروع ، این ویژگی جدید فقط برای تعداد محدودی از روزنامه نگاران انگلیسی زبان ایالات متحده در دسترس است و از طریق دستگاه های تلفن همراه قابل دسترسی است.

Google به دنبال گسترش این ویژگی به مرور زمان برای روزنامه نگاران ، دستگاه ها و زبان های بیشتری است. برای اطمینان از بهترین تجربه ، Google روشهای مختلف سازماندهی محتوا را آزمایش می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هر کسی می تواند با کلیک کردن روی دکمه “بازخورد” در گوشه پایین سمت راست چرخ فلک مقاله ، بازخورد ارسال کند.

گوگل می گوید که به طور فعال به دنبال راه هایی برای بهبود چرخ فلک مقاله جدید است و استفاده از دکمه بازخورد بهترین راه برای شنیدن ایده های شما است.

“ما مشتاقانه منتظر دریافت بازخورد هستیم تا بتوانیم ویژگی را با گذشت زمان بهبود و گسترش دهیم. در نهایت ما می خواهیم راهی را برای خوانندگان فراهم کنیم تا سریع و راحت درباره افرادی که در مورد مسائل زندگی آنها گزارش می دهند اطلاعات بیشتری کسب کنند. “

منبع: گوگل