Google سیاست‌های تبلیغاتی را سخت‌تر می‌کند تا با قوانین هرزنامه جستجو هماهنگ باشد

از دسامبر، Google خط‌مشی «سوء استفاده از شبکه تبلیغات» خود را گسترش می‌دهد تا صریحاً تبلیغاتی را که به مقصدهایی که به دلیل نقض خط‌مشی‌های هرزنامه جستجوی Google جریمه شده‌اند، رد کند.

جزئیات:

  • آگهی‌هایی که کاربران را به وب‌سایت‌هایی هدایت می‌کنند که تحت اقدامات دستی تحت «خط‌مشی‌های هرزنامه جستجوی Google» قرار دارند، به‌طور خودکار با عدم تأیید مواجه خواهند شد.
  • صاحبان سایت تحت تأثیر اقدامات دستی از طریق کنسول جستجوی Google مطلع می شوند و به آنها فرصتی می دهد تا مشکلات را اصلاح کنند.
  • هدف از این اقدام، جلوگیری از شیوه‌های فریبنده است که در آن تبلیغ‌کنندگان سعی می‌کنند ترافیک را به سمت صفحات وب هرزنامه یا دستکاری شده که قبلاً توسط تیم‌های اجرای جستجو پرچم‌گذاری شده‌اند هدایت کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. این به‌روزرسانی مستقیماً عملکرد PPC را با سلامت کلی جستجوی سایت مرتبط می‌کند. اگر سایتی یک اقدام دستی برای نقض خط‌مشی‌های هرزنامه Google دریافت کند، نه تنها ترافیک ارگانیک آسیب می‌بیند، بلکه کمپین‌های پولی که به آن مقصد می‌روند نیز تأیید نمی‌شوند.

نادیده گرفتن کیفیت سایت اکنون می تواند ترافیک ارگانیک و پولی را قطع کند، از دست دادن درآمد را افزایش داده و استراتژی های بازاریابی را مختل کند.

بین خطوط:

  • این اجرا خطرات را برای مدیران PPC (و همچنین مدیران SEO) افزایش می دهد. سایت‌هایی که با اقدامات دستی برخورد می‌کنند می‌توانند تأثیر مستقیمی بر کمپین‌های تبلیغاتی داشته باشند، نه فقط عملکرد جستجوی ارگانیک.
  • شما باید کنسول جستجوی Google را از نزدیک زیر نظر داشته باشید و هرگونه اقدام دستی را برای جلوگیری از عدم تایید آگهی حل کنید.

خط پایین. گوگل با پیوند دادن تایید نشدن تبلیغات به جریمه‌های جستجو، تضمین یک اکوسیستم دیجیتالی با یکپارچگی بالا را دوچندان می‌کند و تبلیغ‌کنندگان را به سمت بهترین شیوه‌های بلندمدت سوق می‌دهد تا دستاوردهای کوتاه‌مدت.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link