Google رتبه بندی فروشنده و محصول را در تبلیغات خرید ادغام می کند

Google شروع به نمایش رتبه‌بندی‌های فروشنده و رتبه‌بندی محصول با هم در تبلیغات خرید کرد، ویژگی که قبلاً به‌صورت جداگانه در دسترس بود.

جزئیات کلیدی:

  • رتبه بندی فروشندگان منعکس کننده تجربه کلی فروشگاه، از جمله حمل و نقل، خدمات مشتری و بسته بندی است.
  • رتبه بندی محصول به موارد جداگانه، کیفیت، ویژگی ها، قابلیت استفاده و رضایت مشتری مرتبط است.
  • اکنون تبلیغات می توانند هیچ رتبه بندی، یک نوع یا هر دو دسته رتبه بندی را به طور همزمان نمایش دهند.
رتبه فروشنده 2 1024x576 1Google رتبه بندی فروشنده و محصول را در تبلیغات خرید ادغام می کند

چرا ما اهمیت می دهیم. توانایی نمایش رتبه بندی فروشنده و محصول در تبلیغات خرید می تواند به شما در ایجاد اعتماد، افزایش دید و کسب مزیت رقابتی کمک کند.

تاثیر:

  • با برقراری ارتباط با قابلیت اطمینان فروشگاه و کیفیت محصول، اعتماد و اعتبار ایجاد می کند.
  • می‌تواند دید تبلیغات و نرخ کلیک را با جذاب‌تر کردن آن‌ها بهبود بخشد.
  • برای برندهایی که هر دو نوع رتبه بندی را جمع آوری کرده اند، یک مزیت رقابتی ایجاد می کند.

چیزی که آنها می گویند. PPC News Feed گزارش داد: «این به‌روزرسانی فرصتی منحصر به فرد برای افزودن ارزش بیشتر به تبلیغات خرید شما و ارائه تصویری کامل از برند شما به مشتریان بالقوه ارائه می‌کند.

خط پایین. با ادغام این دو نوع رتبه‌بندی، Google به تبلیغ‌کنندگان تجارت الکترونیک قدرت می‌دهد تا دیدگاه جامع‌تری از برند و محصولات خود را به نمایش بگذارند و به طور بالقوه عملکرد بهتری را ایجاد کنند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link