Google شروع به نمایش رتبهبندیهای فروشنده و رتبهبندی محصول با هم در تبلیغات خرید کرد، ویژگی که قبلاً بهصورت جداگانه در دسترس بود.
جزئیات کلیدی:
- رتبه بندی فروشندگان منعکس کننده تجربه کلی فروشگاه، از جمله حمل و نقل، خدمات مشتری و بسته بندی است.
- رتبه بندی محصول به موارد جداگانه، کیفیت، ویژگی ها، قابلیت استفاده و رضایت مشتری مرتبط است.
- اکنون تبلیغات می توانند هیچ رتبه بندی، یک نوع یا هر دو دسته رتبه بندی را به طور همزمان نمایش دهند.
چرا ما اهمیت می دهیم. توانایی نمایش رتبه بندی فروشنده و محصول در تبلیغات خرید می تواند به شما در ایجاد اعتماد، افزایش دید و کسب مزیت رقابتی کمک کند.
تاثیر:
- با برقراری ارتباط با قابلیت اطمینان فروشگاه و کیفیت محصول، اعتماد و اعتبار ایجاد می کند.
- میتواند دید تبلیغات و نرخ کلیک را با جذابتر کردن آنها بهبود بخشد.
- برای برندهایی که هر دو نوع رتبه بندی را جمع آوری کرده اند، یک مزیت رقابتی ایجاد می کند.
چیزی که آنها می گویند. PPC News Feed گزارش داد: «این بهروزرسانی فرصتی منحصر به فرد برای افزودن ارزش بیشتر به تبلیغات خرید شما و ارائه تصویری کامل از برند شما به مشتریان بالقوه ارائه میکند.
خط پایین. با ادغام این دو نوع رتبهبندی، Google به تبلیغکنندگان تجارت الکترونیک قدرت میدهد تا دیدگاه جامعتری از برند و محصولات خود را به نمایش بگذارند و به طور بالقوه عملکرد بهتری را ایجاد کنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو