Google در مورد مجازات کردن اطلاعات نادرست

یکی از اعضای انجمن SEO اظهار نظر کرد که اطلاعات نادرست در مباحث نتایج جستجوی پزشکی به اندازه محتوای هرزنامه برای کاربران مضر و مضر است. و اگر این درست است ، پس چرا گوگل سایت های اطلاعات غلط را با این شدت مجازات نمی کند که گوگل سایت ها را به دلیل هرزنامه مجازات می کند؟ دنی سالیوان از گوگل توضیحی ارائه داد.

آیا باید با اطلاعات گمراه کننده مانند هرزنامه رفتار شود؟

جو هال (joehall) ، یکی از اعضای جامعه بازاریابی جستجو ، سوال غلط اطلاعاتی را در نتایج جستجو در چارچوب تجربه کاربری بد ارائه داده و آن را با هرزنامه مقایسه می کند.

یکی از دلایل سرکوب هرزنامه توسط گوگل ، تجربه کاربری ضعیف کاربر است ، بنابراین پیوند دادن اطلاعات غلط با هرزنامه بی دلیل نیست.

جو هال در پیوند دادن اطلاعات گمراه کننده با هرزنامه تنها نیست. گوگل نیز چنین می کند.

Google محتوای گمراه کننده را به عنوان هرزنامه تعریف می کند

رهنمودهای وب مستر خود Google ، اطلاعات گمراه کننده را اسپم توصیف می کند زیرا به تجربه کاربر آسیب می رساند.

این چیزی است که گوگل می گوید:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“یک نتیجه غنی اگر با برجسته کردن اطلاعات جعلی یا گمراه کننده به تجربه کاربر آسیب برساند ، ممکن است هرزنامه تلقی شود. به عنوان مثال ، یک نتیجه غنی از تبلیغ بسته مسافرتی به عنوان یک رویداد یا نمایش نظرات ساختگی ، هرزنامه تلقی می شود. “

اگر کاربری “این” را جستجو کند و طبق دستورالعمل های خود Google به صفحه ای از محتوای “آن” منتقل شود ، این هرزنامه محسوب می شود.

آیا گمراه کردن با اطلاعات غلط متفاوت است؟

ممکن است برخی از این سوال بپردازند که بین کلمات گمراه کننده و اطلاعات غلط تفاوت وجود دارد.

اما فرهنگ لغت این کلمات را اینگونه تعریف می کند:

Merriam-Webster تعریف گمراه کننده:

“… هدایت در جهت غلط یا اقدام یا اعتقاد اشتباه اغلب با فریب عمدی … گمراه کردن: برداشت غلط …”

Merriam-Webster تعریف اطلاعات نادرست:

“… اطلاعات نادرست یا گمراه کننده”

صرف نظر از اینکه اگر شما اعتقاد دارید که فاصله ای بین اطلاعات گمراه کننده و نادرست وجود دارد ، نتیجه نهایی یکسان است ، یک کاربر انجام نشده و یک تجربه کاربری بد.

الگوریتم گوگل برای برآوردن نیازهای اطلاعاتی طراحی شده است

در اسناد گوگل در مورد به روزرسانی های رتبه بندی آنها آمده است که هدف از این تغییرات تأمین نیازهای اطلاعاتی کاربران است. دلیل اینکه آنها می خواهند کاربران را به سایتهایی بفرستند که نیازهای اطلاعاتی آنها را برآورده می کند این است که این “یک تجربه کاربری عالی” است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آنچه گوگل در مورد الگوریتم های خود گفت:

“هدف بسیاری از تغییرات رتبه بندی ما کمک به جستجوگران برای یافتن سایتهایی است که تجربه کاربری بسیار خوبی را ارائه می دهند و نیازهای اطلاعاتی آنها را برآورده می کنند.”

اگر سایتی که اطلاعات با کیفیت ارائه می دهد تجربه کاربری عالی را ارائه می دهد ، بی دلیل نیست که بگوییم سایت هایی که اطلاعات گمراه کننده ارائه می دهند تجربه کاربری ضعیفی را ارائه می دهند.

کلمه “بی نظیر” به معنای تکان دهنده بد ، کلمه ای مناسب برای توصیف سایتی است که اطلاعات گمراه کننده ای را برای جستجوی حساس مربوط به پزشکی فراهم می کند.

بنابراین ، اگر درست است که اطلاعات گمراه کننده تجربه کاربری ضعیفی را ایجاد می کند ، چرا Google با این سایت ها به همان روشی که سایت های هرزنامه را از بین می برد ، برخورد نمی کند؟

اگر اطلاعات گمراه کننده بدتر یا بدتر از هرزنامه هستند ، چرا Google شدیدترین مجازات ها (مانند اقدامات دستی) را به سایتهایی که مجاز نیستند نمی دهد مجرمان فاحش؟

جو هال ابتدا توئیت کرد:

“اگر متوجه شدید که اطلاعات غلطی در مورد واکسن COVID19 منتشر کرده اید … پس اصلاً نباید در فهرست Google باشید. وقت آن است که G از نظر کیفیت محتوا پول خود را در جایی قرار دهد که دهانش را بگیرد. “

جو بعدی توییت کرد درباره بی فایده بودن ظاهرا الگوریتم یا مفاهیمی مانند EAT برای مقابله با اطلاعات نادرست و تفاوت بین نحوه برخورد گوگل با هرزنامه و اطلاعات غلط:

“به روزرسانی های کیفیت اصلی ، YMYL و EAT را فراموش کنید ، فقط آنها را از فهرست خارج کنید. بیمار از دیدن گوگل چکش چیزهایی مانند خرید پیوند را بر زمین می گذارد … اما به طور مداوم چشم خود را بر روی محتوایی که باعث آسیب واقعی مردم می شود ، می بندد. “

Google به مسئله اطلاعات نادرست در SERP پاسخ می دهد

دنی سالیوان ، گوگل اصرار داشت که گوگل چشم خود را بر روی اطلاعات غلط نمی بندد. وی تعهد Google را برای نشان دادن اطلاعات مفید در SERP تأیید کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

جو هال ادعا کرد:

“در انتها ، محافظت از زندگی / سلامتی کاربر شما باید از مجازات خریداران پیوند اولویت بیشتری داشته باشد.”

دنی پاسخ داد:

“این در حال حاضر است. شما در حال تصمیم گیری هستید که به عمد بر این واقعیت تمرکز کنید که ما در مورد * برخی موارد * علاوه بر * محافظت خودکار اقدام دستی می کنیم تا به نظر برسد که سیستم های رتبه بندی موجود ما به طریقی سعی در نشان دادن بهترین و مفیدترین اطلاعات ممکن ندارند. “

سپس دنی سالیوان از گوگل پیگیری کرد:

“به نظر می رسد شما در صورت اقدام به هرزنامه هرگز اقدام دستی را برابر می دانید ، به گونه ای که ما دائماً در همه صفحات کار نمی کنیم تا با هرزنامه و اطلاعات غلط مبارزه کنیم. ما هستیم.”

جو هال برگشت و پرسید که چرا سایتهای گمراه کننده به روشی مشابه هرزنامه مجازات نمی شوند:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

دنی توضیح داد در دو توییت چالش بررسی دستی میلیون ها سایت گمراه کننده و رتبه بندی اخبار فوری:

“میلیون ها صفحه با اطلاعات غلط وجود دارد. ما نمی توانیم به صورت دستی همه صفحات موجود را مرور کنیم ، به نوعی آنها را قضاوت کنیم و همچنین هر صفحه جدیدی را که برای موضوعات کاملاً جدید ایجاد شده است مرور کنیم. بهترین راه برای مقابله با آن نحوه کار ما است ، تمرکز بر رتبه بندی کیفیت

به یاد داشته باشید که کل 15٪ س quالات چیز جدیدی است. این یک معامله بزرگ است. برخی از وقایع جدید ، جریان اطلاعات نامشخص ، اطلاعات غلط همراه با اطلاعات مربوط به اقتدار که جریان دارد. سیستم های ما باید ظرف چند ثانیه با این مسئله کنار بیایند. ثانیه ها بیش از هزاران صفحه که به سرعت پدیدار می شوند … “

دنی بعدی ادعا كرد كه سیستمهای خودكار در مقایسه با اقدامات دستی ، در برابر هرزنامه بسیار سنگین تر عمل می كنند.

دنی توییت کرد:

“بله ، ما علاوه بر موارد خودکار اقدامات دستی را نیز انجام خواهیم داد ، اما این مقدار ناچیز است و همچنین چیزی است که یک رویکرد دستی می تواند کارساز باشد ، زیرا برای ما کاملاً مشخص است که هرزنامه چیست یا خیر.”

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گوگل و اطلاعات غلط

اینکه الگوریتم های گوگل کار خوبی انجام می دهند در پیدا کردن اطلاعات با کیفیت بالا در نتایج جستجو مطمئن نیستند.

اما این س whetherال که آیا گوگل باید نحوه برخورد با اطلاعات غلط را بالا ببرد ، یک سوال معتبر است. به ویژه در س Partالات YMYL در مباحث پزشکی ، به نظر می رسد مسدود کردن اطلاعات غلط در آن نتایج جستجو به اندازه مسدود کردن هرزنامه مهم باشد.