Google در مورد قوانین آتی مطابقت با حریم خصوصی داده ها راهنمایی هایی را برای تبلیغ کنندگان ارائه می دهد

هفته گذشته، گوگل ادز به تبلیغ‌کنندگانی در ایالات متحده که از Google Ads یا Google Analytics استفاده می‌کنند، ایمیل‌هایی درباره تغییرات انطباق آتی ارسال کرد.

خیلی ها می پرسند “چرا حالا”؟

از آنجایی که نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی کاربران به بالاترین حد خود رسیده است، بسیاری از ایالت‌ها مقررات قانون حفظ حریم خصوصی خود را وضع کرده‌اند که در اواخر سال جاری اجرا می‌شود.

در ادامه بخوانید تا بدانید Google چگونه محصولات خود را برای انطباق آماده می‌کند، این به چه معناست برای تبلیغ‌کنندگان، و اینکه آیا شما نیاز به اقدام دارید یا خیر.

چه چیزی در حریم خصوصی در حال تغییر است؟

در سال جاری دو به‌روزرسانی مهم برای فضای حریم خصوصی ایالات متحده در راه است.

  1. پنج ایالت دارای مقررات قانون حفظ حریم خصوصی هستند که در حال اجرا هستند. از جمله این ایالت ها می توان به فلوریدا، تگزاس، اورگان، مونتانا و کلرادو اشاره کرد.
  2. قوانین حریم خصوصی کلرادو (CPA) ایالت کلرادو اجرای مفاد مکانیزم انصراف جهانی (UOOM) خود را آغاز خواهد کرد.

این به این معنی است که ایالت های جداگانه حریم خصوصی کاربران و نحوه پردازش داده ها برای آن کاربران را سرکوب می کنند.

این همچنین به عنوان «پردازش داده‌های محدود» (RDP) شناخته می‌شود، ابزاری برای انطباق که Google در سال ۲۰۱۹ برای کمک به تبلیغ‌کنندگان برای پیروی از قوانین مختلف کشور و ایالت ایجاد کرد.

گوگل چه کاری انجام می دهد تا به تبلیغ کنندگان کمک کند تا از آنها پیروی کنند؟

با توجه به این تغییرات وضعیت آتی، Google چندین تغییر برای محافظت از داده‌ها و اطمینان از سازگاری تبلیغ‌کنندگان ایجاد می‌کند.

Google Ads ایمیلی به تبلیغ‌کنندگان آمریکایی درباره به‌روزرسانی‌های پردازش محدود داده ارسال کرد.

برای قوانین جدید ایالتی ایالات متحده در حال اجرا

در ایمیل ارسال شده به تبلیغ‌کنندگان، Google در حال به‌روزرسانی زبان به این شرایط موجود است:

  • شرایط پردازش داده های تبلیغات گوگل
  • شرایط حفاظت از داده کنترلر-کنترل کننده Google Ads
  • شرایط حفاظت از داده کنترلر-کنترل کننده اندازه گیری Google
  • ضمیمه قوانین حریم خصوصی ایالتی ایالات متحده

اگر قبلاً با شرایط محافظت از داده های آنلاین در حساب Google Ads خود موافقت کرده اید، نیازی نیست اقدام دیگری در مورد این به روز رسانی انجام دهید.

علاوه بر این، Google اعلام می‌کند در حالی که پردازش داده‌های محدود (RDP) برای ایالت‌های بالا فعال باشد، به‌عنوان ارائه‌دهنده یا پردازشگر خدمات شما عمل خواهد کرد. آنچه در مورد این موضوع در سطح کنترل محصول در Google Ads خوب است این است که اگر روشن باشد، عملکرد RDP گسترش می یابد زیرا سایر ایالت ها قوانین حفظ حریم خصوصی خود را وضع می کنند.

برای شرکای که در کلرادو فعالیت می کنند

این تغییر بیشتر مختص تبلیغ کنندگانی است که در ایالت کلرادو فعالیت می کنند.

در قانون آتی حریم خصوصی کلرادو، مکانیسم انصراف جهانی مستلزم آن است که سیگنال‌های کنترل حریم خصوصی جهانی (GPC) کاربر را از هدف‌گذاری آگهی منصرف کنند.

وقتی کاربران یا مشتریان بالقوه یک کنترل حریم خصوصی جهانی ایجاد یا دریافت می‌کنند، می‌توانند آن سیگنال را به‌عنوان پارامتر حریم خصوصی (مانند RDP که در بالا ذکر شد) به Google ارسال کنند تا مواردی مانند:

  • هدف گذاری تبلیغات
  • داده های فروش
  • سهم داده ها

برای رعایت این قانون، گوگل می‌تواند سیگنال‌های GPC را مستقیماً از کاربران دریافت کند و از طرف آنها در حالت RDP شرکت کند.

این برای تبلیغ کنندگان چه معنایی دارد؟

در حالی که زبان حقوقی بالا گسترده است، بیایید بررسی کنیم که چگونه این قوانین ایالتی تغییر می کند و پاسخ Google به آنها ممکن است بر تبلیغ کنندگان تأثیر بگذارد.

شماره 1: موجودی تبلیغات شخصی کمتر

یکی از اولین به روز رسانی های آشکار موجودی تبلیغاتی کمتر شخصی سازی شده است.

به دلیل به‌روزرسانی‌های محدود پردازش داده و مکانیسم‌های انصراف، هدف قرار نگرفتن کاربران آسان‌تر است.

اگر کاربران تصمیم بگیرند که هدف گذاری تبلیغات را فعال نکنند، این به طور مستقیم بر توانایی تبلیغ کنندگان برای هدف قرار دادن شخصی آن کاربران تأثیر می گذارد و بر موجودی آگهی تأثیر می گذارد.

این می تواند بر موجودی، کارایی هدف گذاری و استراتژی های پیشنهادی که در کمپین ها استفاده می کنند تأثیر بگذارد.

شماره 2: مطابقت مشتری تحت تأثیر قرار خواهد گرفت

مشابه موارد فوق، نرخ تطابق در لیست های مطابقت مشتری و سایر لیست های بازاریابی مجدد احتمالا کاهش می یابد. این عمدتا به دلیل به روز رسانی کنترل های حریم خصوصی جهانی است.

کاربران باید برای دریافت به‌روزرسانی‌های بازاریابی از یک برند رضایت داده باشند. به‌علاوه، اگر به حساب Google خود وارد نشده باشند، ردیابی نخواهند شد – یا اگر هنگام ورود به سیستم از ردیابی خودداری کنند.

اگر از فهرست‌های مطابقت مشتری استفاده می‌کنید، هنگام بررسی نوسانات عملکرد، آن نرخ‌های مطابقت را تماشا کنید.

شماره 3: گزارش عملکرد احتمالاً تحت تأثیر قرار خواهد گرفت

با توجه به پست LinkedIn ناوا هاپکین در مورد این به روز رسانی، تبلیغ کنندگان در یک “تابستان وحشی” هستند.

اگر توانایی تبلیغ‌کنندگان برای ارائه تبلیغات شخصی‌سازی‌شده یا استفاده کامل از تطابق مشتری یا سایر قابلیت‌های بازاریابی مجدد، بدون شک بر عملکرد تأثیر می‌گذارد.

این می‌تواند به معنای نوسانات یا نوسانات در گزارش‌های مربوط به تبدیل‌ها، اسناد برگشتی به کمپین‌ها، ROAS یا معیارهای CPA باشد.

نواح در نظرات پست خود در این مورد به نکته مهمی اشاره می‌کند و بیان می‌کند که تبلیغ‌کنندگان باید هنگام گزارش‌دهی «از ارقام سخت دور شوند».

به بیان ساده، محدودیت‌های بیشتری در مورد آنچه که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند یا نمی‌توانند گزارش دهند، وجود خواهد داشت، و گزارش‌های عملکرد نباید هنگام تصمیم‌گیری‌های استراتژیک کمپین، «پایان همه چیز باشند».

به طور خلاصه

این اولین بازی گوگل در مورد قوانین حریم خصوصی کاربران و رعایت قوانین نیست.

آنچه در سال 2018 با ابزارهای انطباق برای به‌روزرسانی‌های GDPR در EEA و بریتانیا آغاز شد، بدون شک راه خود را به ایالات متحده باز کرده است.

در دنیای دائماً در حال تغییر قوانین حریم خصوصی کاربران و داده‌ها، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند در این به‌روزرسانی‌های خوش‌آمدگویی از Google نفس راحتی بکشند. آن‌ها نشان می‌دهند که در مورد سیاست‌های انطباق با قوانین ایالتی پیشگیرانه عمل می‌کنند و قبل از هر اقدامی به تبلیغ‌کنندگان هشدار می‌دهند.

در نهایت، تبلیغ‌کنندگان باید به خاطر داشته باشند که آنها مسئول اطمینان از انطباق برای شرکت خود و از طرف شرکت‌هایی هستند که برای آنها تبلیغ می‌کنند.


تصویر ویژه: سرگئی الاگین / شاتر استوک

Source link