Google در ماه آینده قوانین جدید ایمیل را اعمال می کند

ماه آینده، گوگل قوانین سخت گیرانه تری را برای مشاغل و گروه هایی که حجم زیادی ایمیل به حساب های جیمیل ارسال می کنند، اعمال خواهد کرد.

در ابتدا در ماه اکتبر اعلام شد، این سیاست های جدید برای کاهش هرزنامه و ایمن تر کردن ایمیل ها در نظر گرفته شده است.

استانداردهای جدید برای ایمیل انبوه

هر نهادی که روزانه بیش از 5000 ایمیل به آدرس های Gmail ارسال می کند، اکنون باید دستورالعمل های خاصی را دنبال کند.

ابتدا، فرستندگان ایمیل انبوه باید پیام های خود را با استفاده از پروتکل هایی مانند SPF، DKIM یا DMARC احراز هویت کنند. این امر تأیید می کند که ایمیل ها از طرف فرستنده ادعا شده می آیند و قابل اعتماد بودن را ایجاد می کند.

علاوه بر این، اکنون جیمیل از ایمیل‌کنندگان با حجم بالا می‌خواهد که گزینه‌ای آسان و با یک کلیک برای لغو اشتراک به گیرندگان ارائه دهند. فرستنده‌ها باید ظرف دو روز کاری به درخواست‌های لغو اشتراک پاسخ دهند.

در نهایت، فرستندگان انبوه باید زیر یک آستانه واضح هرزنامه تعیین شده توسط Google بمانند تا از علامت گذاری ایمیل هایشان به عنوان هرزنامه جلوگیری کنند. کسانی که از حد مجاز عبور می کنند خطر فیلتر شدن ایمیل هایشان به عنوان هرزنامه را دارند.

آماده شدن برای مهلت فوریه

گوگل فکر می کند اکثر شرکت های معتبر در حال حاضر از شیوه های ایمیل خوب یا “بهداشت ایمیل” پیروی می کنند. اما برای هر کسب‌وکاری که برای اجرای این موارد به کمک نیاز دارد، در اینجا چند راهنمایی وجود دارد:

  • از یک سرویس ارسال ایمیل قابل اعتماد استفاده کنید.
  • لیست ایمیل خود را به روز نگه دارید و افرادی را که غیرفعال هستند یا درگیر نیستند حذف کنید.
  • لیست خود را به بخش های مختلف جدا کنید تا ایمیل ها هدفمندتر و مرتبط تر باشند.
  • برای بهبود تعامل و کاهش گزارش‌های هرزنامه، محتوای ایمیل‌ها را شخصی‌تر کنید.
  • امکان لغو اشتراک آسان از ایمیل ها را فراهم کنید.

شرکت هایی که بیش از 5000 مشترک در لیست ایمیل خود دارند باید الزامات جدید را دنبال کنند و تا فوریه تغییرات مورد نیاز را انجام دهند. با این حال، کسانی که لیست ایمیل‌های کوچک‌تری دارند، می‌توانند از پیروی از استانداردهای جدید بهره ببرند، زیرا می‌تواند تحویل ایمیل را بهبود بخشد.

با نگاه به آینده

الزامات جدید گوگل راه حل کاملی نیستند، اما این شرکت معتقد است که به کاهش هرزنامه و سوء استفاده کمک می کند.

نکته کلیدی این است که بازاریابان ایمیلی که از قوانین جدید پیروی می کنند، می توانند همچنان به مشترکان خود دسترسی پیدا کنند.


تصویر ویژه: Cherdchai101/Shutterstock