Google در راه درست برای انجام پست‌های مهمان پولی

جان مولر از گوگل به سوالی در مورد پرداخت هزینه پست مهمان پاسخ داد و در مورد روش صحیح نزدیک شدن به پست های مهمان پولی که گوگل با آن موافق است، توصیه های محکمی ارائه کرد.

تاریخچه اخیر پست های مهمان

پست‌های مهمان، چه پولی و چه بدون دستمزد، یک تاکتیک قدیمی است، لیمویی که مدت‌هاست که از آن «آب پیوند» گرفته می‌شود، تا پوست.

در سال 2014، مت کاتس از گوگل یک پست وبلاگی نوشت و به سئوکاران گفت که «چنگال را در آن بگذارند»، که وبلاگ نویسی مهمان انجام شد.

چند ماه بعد گوگل مجموعه‌ای از جریمه‌ها را بر روی پلتفرم‌های وبلاگ‌نویسی مهمان و همچنین جریمه کردن افراد صادر کرد، از جمله جریمه‌ای برای وب‌سایت یک SEO که فقط پنج پست مهمان منتشر کرده بود.

امروزه گوگل مانند گذشته جریمه هایی را اعمال نمی کند.

این به سادگی از عبور لینک ها از PageRank جلوگیری می کند.

این امر تشخیص اینکه آیا یک پیوند کار می کند یا نه دشوار می کند.

بنابراین مردم به پست های مهمان ادامه می دهند زیرا بازخورد پنالتی وجود ندارد.

جان مولر گوگل در پست های مهمان پولی

در ضبط ساعت‌های اداری سئوی گوگل، شخصی گفت که هر سایتی که برای پست مهمان به آن مراجعه می‌کند، نیاز به پرداخت دارد.

آنها می‌خواستند بدانند که آیا پرداخت برای پست مهمان برخلاف خط‌مشی Google است، حتی اگر پست مهمان پولی «محتوای ارزشمند» باشد.

این سوال است:

اکثر وب سایت ها امروزه فقط گزینه خرید «پست مهمان» (برای دریافت بک لینک) از آنها را ارائه می دهند.

اگر من محتوای ارزشمندی بنویسم، آیا این برخلاف دستورالعمل‌های گوگل است؟»

جان مولر پاسخ داد:

“به نظر می رسد شما در حال حاضر در مسیر درست هستید.

بله، استفاده از پست‌های مهمان برای پیوندها برخلاف سیاست‌های هرزنامه ما است.

به طور خاص، مهم است که این پیوندها به گونه ای واجد شرایط باشند که نشان دهند بر نتایج جستجو تأثیر نمی گذارند.

شما می توانید این کار را با ویژگی های rel=nofollow یا rel=sponsored در لینک ها انجام دهید.

استفاده از تبلیغات برای تبلیغ سایت خود خوب است، اما پیوندها باید همانطور که گفته شد مسدود شوند.

پست های مهمان پولی در حال تبلیغات هستند

نکته مهمی که مولر به آن اشاره می کند این است که پست های مهمان پولی تبلیغاتی هستند.

راست میگه پست های مهمان پولی با پیوند هستند تبلیغات تا جایی که به گوگل مربوط می شود.

اهمیت این مشاهده این است که عدم برچسب گذاری تبلیغات نه تنها برای خوانندگان گمراه کننده است، بلکه ممکن است همچنین قوانینی را که تبلیغات گمراه کننده را ممنوع می کند، نقض می کند.

اینکه آیا چیزی قانونی است یا نه، موضوعی است که باید با یک وکیل صحبت کرد، زیرا مرز بین آنچه قانونی و غیرقانونی است می تواند تفاوت های ظریفی داشته باشد.

برای ارجاع، می‌توان به دستورالعمل‌های کمیسیون تجارت فدرال دولت ایالات متحده در مورد تبلیغات بومی مراجعه کرد که راهنمایی در مورد آنچه باید به عنوان آگهی برچسب‌گذاری شود، ارائه می‌دهد.

پست‌های مهمان پولی اگر درست انجام شوند می‌توانند مفید باشند

ارسال مهمان می تواند یک شکل عالی از تبلیغات باشد تا زمانی که پیوندها به درستی با ویژگی های پیوند nofollow علامت گذاری شده باشند.

نیمی از نبرد موفقیت یک وب‌سایت این است که نام آن‌ها در آنجا به گوش برسد یا محصولات یا خدمات آن‌ها به طور گسترده شناخته شوند.

پست های مهمان پولی یک راه عالی (و مقرون به صرفه) برای تبلیغ یک سایت است، اما روشی ضعیف برای ایجاد لینک است.

به پرسش و پاسخ گوگل در دقیقه 4:42 گوش دهید:

تصویر برجسته توسط Shutterstock/Krakenimages.com