Google در بهینه سازی داستان های وب برای نتایج جستجو

آخرین ویدیوی Lighting Talks گوگل بر روی انجام SEO برای داستان های وب و ردیابی عملکرد آنها در جستجو تمرکز دارد.

پاسکال بیرچلر ، مهندس روابط توسعه دهنده در Google ، بحث را با تجزیه همه موارد از داستان های وب ، تا نحوه ایجاد داستان های وب ، تا درج تبلیغات در داستان های وب ، هدایت می کند.

این مقاله به مشاوره SEO در فیلم Google متمرکز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داستان های وب ، به منابع انتهای این مقاله مراجعه کنید.

جستجوگرها برای Google Web Stories

برای اینکه داستان های وب توسط Google پیدا و نمایه شوند ، باید مانند سایر مطالب بهینه شوند.

تمام روشهای جستجوگرها که برای صفحات وب معمولی اعمال می شوند ، برای داستانهای وب نیز کاربرد دارند.

علاوه بر پیروی از بهترین روش های سنتی سئو ، چند مورد خاص مربوط به داستان باید اجرا شود. به عنوان مثال ، دارندگان سایت باید فراداده را مانند تصویر پوستر و آرم ناشر تهیه کنند.

Google در بهینه سازی داستان های وب برای نتایج جستجو

صاحبان سایت نیز می توانند از فراداده های اختیاری خاص داستان استفاده کنند. اطلاعات بیشتر در مورد فراداده داستان وب در اینجا موجود است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

داستان های وب به طور مناسب بهینه شده می توانند در Google در جستجو ، کشف و تصاویر ظاهر شوند.

در نتایج جستجو ، ظاهر داستان های وب می تواند از یک نتیجه جستجو تا یک چرخ فلک بصری که چندین داستان وب را به نمایش می گذارد ، باشد.

Google در بهینه سازی داستان های وب برای نتایج جستجو

به عنوان نمونه ، وقتی افراد به دنبال “کارهایی که باید در نیویورک انجام دهند” می شوند ، نمای شبکه داستان های وب را از ناشران مختلف نشان می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای اینکه داستان های وب واجد شرایط نمایش در مکان های مختلف در جستجوی Google باشند ، باید از دستورالعمل های خاصی پیروی کنند.

از همه مهمتر ، داستان های وب باید دارای کد AMP معتبری باشند. یک داستان معتبر AMP داستانی است که به مشخصات مختلف آمپر پایبند است.

نشانه گذاری معتبر AMP به Google امکان می دهد از طریق حافظه پنهان AMP به ارائه داستان بپردازد که عملکرد سریع و بهترین تجربه را برای کاربران تضمین می کند.

اندازه گیری عملکرد داستان های وب

برای اندازه گیری و بهبود عملکرد داستان های وب در جستجوی Google و Discover ، دارندگان سایت می توانند از Search Console برای درک بهتر نحوه مشاهده محتوای Google استفاده کنند.

ابزارها و گزارش های مختلف در Search Console می توانند به تجزیه و تحلیل ترافیک ، رفع مشکلات احتمالی و برجسته کردن داستان های وب در نتایج جستجوی Google کمک کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر داده های Search Console هیچ تأثیری برای داستان های وب سایت نشان نمی دهد ، از ابزار آزمایش Google استفاده کنید تا مطمئن شوید همه شرایط را برآورده می کنند.

ابزار آزمایش گوگل به صاحبان سایت اجازه می دهد تا پیش نمایش نحوه مشاهده داستان در نتایج جستجو را مشاهده کنند ، این امر به شما کمک می کند تا تعیین کنید آیا هر چیزی نیاز به تغییر بیشتر دارد.

پس از انتشار و تأیید داستان های وب ، Google Analytics می تواند نحوه تعامل بینندگان با داستان را اندازه گیری کند.

Google Analytics می تواند معیارهایی مانند مدت زمانی که مردم برای دیدن داستان های وب سایت می گذرانند و اینکه آیا افراد روی پیوندهای تماس برای اقدام کلیک می کنند را پیگیری کند. این داده ها می تواند به راهنمایی تلاش های بهینه سازی بیشتر کمک کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد داستان های وب ، به منابع زیر مراجعه کنید:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

https://www.youtube.com/watch؟v=uzRHCXKQZY4

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>