Google در انتخاب بهترین متن لنگر

جان مولر از گوگل به س questionالی در مورد بهترین متن لنگر برای استفاده برای پیوندهای داخلی ، ورودی و خروجی پاسخ داد. پاسخ وی طیف گسترده ای از سناریوهای پیوند را پوشش می داد.

بهترین روش برای Anchor Text چیست؟

Anchor text متنی است که در یک پیوند استفاده می شود. متن لنگر می تواند “اینجا را کلیک کنید” و می تواند “وکیل آسیب دیدگی شخصی Acme” و می تواند “وکیل آسیب دیدگی شخصی سان دیگو” باشد.

الگوریتم PageRank گوگل از متن لنگر برای درک اینکه یک صفحه چیست ، استفاده می کند. این موفقیت بزرگی برای بنیانگذاران Google در سال 1998 بود. آنها دریافتند که برای درک اینکه یک صفحه از متن لنگر استفاده می کنید (علاوه بر متن موجود در یک صفحه وب) ، نتایج جستجو بهتر می شود.

اما الگوریتم باید در سالهای بعد تغییر یابد تا ناشران از سو abاستفاده از متن لنگر جلوگیری کنند. به همین دلیل لنگر متن تا به امروز در ذهن بازاریابان دیجیتال بسیار مهم است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این س wantedال می خواست نکاتی را در مورد بهترین متن لنگر برای استفاده بشناسد.

این سال است:

بهترین روش برای نوشتن متن در پیوندهای داخلی و همچنین پیوندهای خارجی چیست؟

به عنوان مثال ، با استفاده از نام وب سایت ، عنوان پست وبلاگ ، مطابقت دقیق یا کلمات کلیدی LSI؟ “

کلمات کلیدی LSI چیز خاصی نیست

هر سئو که ایده کلمات کلیدی LSI را تبلیغ کند ، اطلاعات غلطی را منتشر می کند و گمراه است. چیزی به نام LSI Keywords وجود ندارد.

جان مولر:

“هوم … اول از همه ، ما هیچ کلمه کلیدی LSI نداریم. بنابراین این چیزی است که می توانید کاملاً از آن چشم پوشی کنید.

به نظر من جالب است که وقتی به درک بازیابی اطلاعات به عنوان یک موضوع نظری یا علوم رایانه می پردازید ، به LSI نگاه کنید.

اما به عنوان یک SEO احتمالاً لازم نیست نگران این موضوع باشید. “

بهترین متن لنگر برای پیوندهای داخلی

هر پیوندی از یک صفحه وب به صفحه دیگری در همان سایت پیوند داخلی است. ناشر می تواند به مقاله دیگری در همان سایت که حاوی جزئیات بیشتری است پیوند دهد. این نمونه ای از پیوند داخلی است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پیوندهای داخلی می تواند به Google کمک کند تا مقالات بیشتری را در یک سایت کشف کند و می تواند محتوای صفحه پیوند داده شده را در برخی زمینه ها قرار دهد.

مولر گوگل این را برای متن لنگر پیوند داخلی توصیه کرده است:

“با توجه به پیوندهای داخلی شما به ما سیگنالی از زمینه می دهید. اساساً شما می گویید ، در این بخش از وب سایت من اطلاعاتی در مورد این موضوع پیدا خواهید کرد.

و این همان چیزی است که شما می توانید از آن به عنوان متن لنگر آن پیوندهای داخلی استفاده کنید.

بنابراین این چیزی است که از یک طرف معمولاً این چیزی است که شما می خواهید به نوعی این زمینه را به کاربران نیز بدهید.

نوع پیوندهای داخلی که برای کاربران استفاده می کنید معمولاً با آنچه برای سئو نیز استفاده می کنید مطابقت دارد.

این چیزی است که خوشبختانه آنجا یک همپوشانی خوب وجود دارد. “

بهترین روش برای نوشتار لنگر پیوند خارجی

متن لنگر پیوند به صفحه ای در وب سایت دیگری است. یک مثال این است که اگر ناشری در سایت دستور العمل به یک صفحه ویکی پدیا در مورد یک ماده خاص لینک می دهد.

مولر پاسخی در مورد بهترین متن لنگر برای پیوندهای خارجی ارائه داده است:

“در رابطه با پیوندهای خارجی ، اگر به وب سایت های دیگران لینک می دهید ، موارد مشابه است. مثلاً ، برخی از زمینه ها را ارائه دهید که چرا مردم باید بروند و روی این پیوند کلیک کنند ، چه نوع اطلاعات اضافی به آن می دهد.

بهترین متن لنگر برای پیوندهای ورودی

پس زمینه متن لنگر برای پیوندهای ورودی

مکالمات و مقالات آنلاین زیادی در مورد بهترین ترکیب متن لنگر (نسبت لنگر متن) برای پیوندهای ورودی وجود دارد.

برخی از سئوکاران معتقدند که یک درصد بهینه از لینک های ورودی وجود دارد که باید nofollow نباشد ، از کلمات کلیدی مطابقت دقیق که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید و درصدی از لینک های ورودی که باید از نام وب سایت (پیوندهای مارک دار) استفاده کنید

این ایده ها از درک (در سال 2005) نشأت گرفته اند که گوگل از تجزیه و تحلیل آماری برای شناسایی پیوندهای غیر طبیعی استفاده کرده است. سئوکاران سعی کردند پیوندهای پرداخت شده خود را با تلاش برای “طبیعی به نظر رسیدن” پنهان کنند و در نتیجه الگوریتم های تجزیه و تحلیل آماری را فریب دهند و شکست دهند.

سئوکاران سعی کردند الگوهای پیوند “طبیعی” را با تجزیه و تحلیل متن لنگر میلیون ها پیوند سایت شناسایی کنند و حتی تا امروز نیز برخی از افراد گمراه وجود دارند که این کار را انجام می دهند و درصد لنگر متن نام تجاری و لنگر متن کلمه کلیدی را توصیه می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اتفاقاً آن مطالعات SEO بسیار اشتباه است. آنها همیشه بوده اند. آنها فرض می کنند که متن های لنگر کشف شده توسط Google برای اهداف رتبه بندی استفاده می شود (که چنین نیست). این نقص در این مطالعات است.

لنگر متن برای پیوندهای طبیعی به طور کلی از کنترل شما خارج است

این س ofال که بهترین ترکیب متن لنگر برای پیوندهای ورودی چیست ، بی اعتبار است زیرا ذاتاً فرض می کند که ذینفع پیوند کنترل متن لنگر را اعمال می کند.

در مورد پیوندهای طبیعی اینگونه نیست. مشخصه یک پیوند طبیعی این است که به صورت خودجوش توسط نویسنده به عنوان نقل قول و بدون مشورت سایت به آن پیوند داده می شود.

مسلماً مولر گوگل از این س kindال خودداری می کند.

“با توجه به پیوندها به وب سایت خود از طریق وب سایت های دیگران ، معمولاً این چیزی است که شما به هر حال کنترل نخواهید داشت.

بنابراین من به نوعی احتیاط می کنم مانند آنچه شما باید در آنجا داشته باشید. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آیا صفحه وب زمینه پیوندهای داخلی را فراهم می کند؟

در مورد پیوندهای داخلی و اینکه آیا Google از کل صفحه وب برای فراهم کردن زمینه پیوند در آن صفحه که به صفحه دیگری با همان وب سایت پیوند دارد ، س followال پیگیری شد.

یک مشکل در استفاده از یک صفحه کامل این است که یک صفحه وب اغلب در مورد چندین موضوع فرعی است. پیوند مربوط به یک پاراگراف در مورد یک زیرمجموعه بیشتر از کل موضوع اصلی یک صفحه وب از کلمات بلافاصله در اطراف پیوند برخوردار است.

به عنوان مثال اگر صفحه ای در مورد چگونگی طبخ برنج سرخ شده چینی دارید ، ممکن است بخشی در مورد برنج (استفاده از برنج قدیمی) ، دستورالعمل های مخملی گوشت مرغ ، نحوه تهیه غذای دلخواه با تهیه مرغ پخته شده سبک char siu ، به علاوه دستورالعمل تهیه سس برنج سرخ شده که از دو نوع مختلف سس سویا تشکیل شده است.

هر یک از این بخش ها زیرمجموعه های متمایزی هستند. از قسمت قدیمی برنج ممکن است به صفحه ای در مورد نحوه پخت برنج پیوند دهم ، از قسمت char siu ممکن است به صفحه ای در مورد نحوه تهیه ماریناد char siu پیوند دهم.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هیچ یک از این مباحث مربوط به برنج سرخ شده چینی نیست ، بنابراین منطقی نیست که از محتوای کلی کل صفحه وب استفاده کنید تا به صفحه ای درباره برنج سرخ شده چینی برای تهیه ماریناد char siu معنی دهید.

پاسخ مولر منعکس کننده این ملاحظه بود.

جان مولر از گوگل پاسخ داد:

“کمی. اما کلمات تصادفی موجود در یک صفحه تأثیر چندانی بر نحوه کار با صفحات پیوندی نخواهند داشت.

ما با توجه به درک متن صفحاتی که در آنجا دارید ، این مورد را در نظر می گیریم. معمولاً متن لنگر مهمترین قسمت آنجاست. “

بهترین روش Anchor Text

کلید بهترین متن لنگر برای استفاده این جمله مولر است که در مورد انتخاب متن لنگر ، میان آنچه برای Google مفید است و آنچه برای کاربران مفید است همپوشانی دارد.

ایجاد متن لنگر که به کاربر می گوید وقتی با کلیک روی پیوند به صفحه داخلی یا خارجی چه انتظاراتی را می کشد ، بهترین روش است. هر چیز دیگری احتمالاً دارد بیش از حد فکر می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

استناد

جان مولر را ببینید که چگونه لنگر از حدود 33 دقیقه در ویدیو متن می زند.

بهترین روشها برای لنگر پیوند داخلی متن 33:04

https://www.youtube.com/watch؟v=8UBSEiO87GM