Google درباره جداسازی محتوا بر اساس قصد کاربر

وقتی پیشنهاد می کند محتوا را بر اساس قصد کاربر جدا کنید ، مانند مکانی برای محتوای مبتنی بر اطلاعات و مکانی دیگر برای محتوای مبتنی بر معامله ، گوگل به چه معناست.

تفکیک محتوا بر اساس قصد کاربر به Google امکان می دهد صفحات مناسب را در زمان مناسب به کاربر مناسب ارائه دهد.

در غیر این صورت ، ممکن است Google صفحات محصول را به افرادی ارائه دهد که علاقه ای به خرید هیچ چیزی ندارند.

اما آیا این بدان معناست که شما نمی توانید محتوای مبتنی بر اطلاعات را در همان وب سایت محتوای مبتنی بر معامله داشته باشید؟

این همان چیزی است که صاحب سایت کریستین کانز از جان مولر گوگل در طول پاتوق ساعات اداری SEO در 8 اکتبر می پرسد.

Kunz یک سایت تجارت الکترونیک را اداره می کند و او نگران اضافه کردن بیش از حد محتوای مبتنی بر اطلاعات به صفحات محصول خود است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

او می پرسد آیا محتوای غیرمعاملاتی باید در بخش مخصوص خود قرار گیرد.

یا شاید اصلا نباید در سایت باشد؟

در اینجا چیزی است که مولر توصیه می کند.

جان مولر گوگل در مورد جداسازی محتوا

وقتی از مولر خواسته می شود که درباره تفکیک محتوا ، و اینکه آیا باید در سطح صفحه یا وب سایت انجام شود ، توضیح دهید:

“من فکر نمی کنم ما این را مستند یا تعریف کرده ایم. اما درک من این است که این بیشتر یک چیز در سطح صفحه است.

زیرا منظور من این است که صرفاً از تلاش برای تصور آن – من نمی دانم – یک روش عملی ، مانند نحوه اجرای آن ، و نگاه کلی به وب سایت ها.

بسیاری از وب سایت ها دارای ترکیبی از انواع مختلف محتوا هستند. و سپس سعی می کنید بفهمید کدام یک از این صفحات با هدف جستجوگر مطابقت دارد و سعی کنید آنها را به درستی رتبه بندی کنید.

بنابراین احساس من این است که این چیزی بیشتر از آن است که در سطح صفحه باشد تا در سطح وب سایت. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

خوب است که محتوا را در جهت اهداف مختلف کاربر در یک وب سایت ترکیب کنید.

اما آن را در سطح صفحه جدا نگه دارید.

مولر یک وب سایت را مثال می زند که بر اخبار فوری تمرکز می کند ، اما دارای بخش های خاصی است که به رویدادهای مهم تاریخ اختصاص داده شده است.

از آنجا که محتوای تاریخی به بخش خاص خود تفکیک شده است ، هنگامی که مردم به دنبال اخبار اخیر هستند ، Google نمی داند که به آن صفحات سرویس ندهد.

“شما می بینید که در وب سایت های خبری اغلب آنها وقایع اخیر را دارند ، اما آنها همچنین بخش هایی برای رویدادهای قدیمی تر که رخ داده اند دارند … آنها به نوعی بخش بایگانی جداگانه دارند. و اینها اهداف بسیار متفاوتی هستند.

مانند این که می خواهید چیزی واقعاً در حال رخ دادن باشد ، یا اگر می خواهید نوعی تحقیق اطلاعاتی ، محتوای همیشه سبز داشته باشید. و در آنجا نیز باید به صورت صفحه ای به آن نگاه کنیم و نگوییم ، اوه ، این یک وب سایت تحقیقاتی است زیرا برخی مطالب تحقیقاتی در اینجا وجود دارد. “

همین ایده در مورد وب سایت تجارت الکترونیک نیز صدق می کند.

شما می توانید یک قسمت را به فروش محصولات اختصاص دهید ، و بخشی دیگر را به اطلاعات مربوط به آن محصولات اختصاص دهید.

سپس وقتی افراد به دنبال خرید یکی از محصولات هستند ، گوگل می تواند صفحات مناسبی را ارائه دهد ، در حالی که به دنبال چیزی مانند اطلاعات مونتاژ است.

مقدار کمی از محتوای اطلاعاتی در صفحه محصول باید خوب باشد.

اما گنجاندن اطلاعات کامل یک بروشور می تواند برای گوگل گیج کننده باشد که آن را به عنوان صفحه محصول تشخیص دهد.

پاسخ مولر را در ویدئوی زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=Vd0rEQrwHDc


تصویر ویژه: Andrii Yalanskyi/Shutterstock

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید