Google خط مشی جدید تبلیغات دوستیابی و همنشینی را راه اندازی می کند

گوگل برنامه‌هایی را برای یک خط‌مشی جدید تبلیغات دوستیابی و همراهی اعلام کرد. از ماه مارس آغاز خواهد شد.

خط‌مشی جدید تبلیغ‌کنندگان را ملزم می‌کند قبل از اجرای تبلیغات مربوط به دوستیابی یا همراهی در Google Ads گواهینامه دریافت کنند.

خط‌مشی آگهی‌های دوستیابی و همراهی با هدف سرکوب محتوای استثمارگرانه، فریبنده یا نامناسب دیگر، به‌روزرسانی قوانین موجود تحت خط‌مشی‌های محتوای نامناسب و محتوای جنسی است.

جزئیات کلیدی. تبلیغ‌کنندگان باید قبل از اجرای تبلیغات مربوط به دوستیابی، فرآیند صدور گواهینامه را تکمیل کنند. همچنین:

  • اجرا شروع می شود: 4 مارس، با افزایش تدریجی اجرای قوانین طی چند هفته.
  • محدوده خط مشی: این خط‌مشی به صراحت انواع خاصی از تبلیغات و محتوا را ممنوع می‌کند، از جمله:
    • تبلیغات دوستیابی زیر سن قانونی
    • همراهی، دوستیابی یا اعمال جنسی جبران شده.
    • خدمات دوستیابی استثماری یا فریبنده.
    • خدمات همسری پستی.
    • تصاویر یا متنی گمراه کننده که با مخاطبی که به بازار عرضه می شود مطابقت ندارد.

دسته بندی های محدود. تبلیغاتی که در دسته‌های خاصی قرار می‌گیرند با محدودیت‌هایی از جمله:

  • سایت‌های هوک‌آپ، پرت کردن یا چرخاننده.
  • خدمات دوستیابی یا خیانت عاشقانه.
  • دوستیابی فتیش جنسی.
  • برنامه‌های پخش زنده یا چت با محتوای برهنگی یا پیشنهادی.
  • تصاویر نژادپرستانه در تبلیغات یا در صفحات فرود، مانند لباس زیر زنانه یا برهنگی جزئی.

چرا ما اهمیت می دهیم. بدون تأیید، تبلیغات دوستیابی یا همراهی شما از 4 مارس مسدود می‌شود. این امر می‌تواند منجر به توقف کمپین‌ها و از دست رفتن درآمد شود، زیرا این خط‌مشی‌ها مطابق با قوانین و مقررات محلی تنظیم شده‌اند. Acting اکنون ارسال مداوم آگهی را تضمین می کند.

کاری که باید انجام دهید.

  • تبلیغات خود را مرور کنید. بررسی کنید که آیا هر یک از محتوای شما تحت محدوده خط‌مشی قرار دارد یا خیر.
  • گواهینامه بگیرید. اگر تبلیغات شما واجد شرایط هستند، فرآیند صدور گواهینامه را تکمیل کنید.
  • کمپین ها را تنظیم کنید. برای جلوگیری از جریمه های اجرایی، تبلیغات غیرمنطبق را تا 4 مارس حذف یا به روز کنید.

خط پایین. خط‌مشی جدید گوگل نشان‌دهنده رویکرد سخت‌گیرانه‌تر برای تبلیغات مرتبط با همسریابی است که بر حفاظت و شفافیت کاربر تأکید دارد. تبلیغ‌کنندگان در این فضا باید از هم اکنون برای رعایت و حفظ دسترسی به شبکه تبلیغاتی گسترده Google اقدام کنند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link