Google تأیید صحت وکلا را در تبلیغات خدمات محلی سخت تر می کند

Google در حال اجرای الزامات جدید تأیید هویت برای وکلا با استفاده از تبلیغات خدمات محلی است.

چرا ما اهمیت می دهیم. هدف این تغییر محافظت از کسب و کارها و مصرف کنندگان در برابر جعل هویت و تقلب در تبلیغات خدمات حقوقی است. با این حال، این می تواند یک مانع اضافی باشد که برخی از مشاغل ممکن است مایل به اولویت بندی نباشند.

جزئیات کلیدی.

  • مهلت: 15 نوامبر.
  • چه کسی تحت تاثیر قرار گرفته است: شرکت‌های حقوقی و شیوه‌هایی که از تبلیغات خدمات محلی استفاده می‌کنند.
  • نیاز جدید: بررسی هویت برای صاحبان مشاغل، شرکای ارشد و متخصصان برجسته.

چگونه کار می کند.

  • Evident، شریک Google، در 16 سپتامبر به وکلا ایمیل خواهد زد.
  • وکلا 30 روز فرصت دارند تا تأیید هویت را تکمیل کنند.
  • هویت تایید شده با اطلاعات مجوز حرفه ای بررسی می شود.

بعدش چی

  • صاحبان کسب و کار باید آدرس ایمیل همه متخصصان برجسته را تا 16 سپتامبر به روز کنند.
  • هر حرفه ای به یک آدرس ایمیل منحصر به فرد برای تولید پرونده های فردی نیاز دارد.

اولین بار دیده شد. این ارتباط از طرف گوگل این هفته آغاز شد. آنتونی هیگمن، بنیانگذار و مدیر عامل ADSQUIRE، نامه ای را که از گوگل دریافت کرده بود در لینکدین به اشتراک گذاشت:

1725916460906Google تأیید صحت وکلا را در تبلیغات خدمات محلی سخت تر می کند

خط پایین. عدم تکمیل راستی‌آزمایی در مهلت مقرر می‌تواند منجر به تعلیق آگهی‌ها شود و به طور بالقوه بر روی دید آنلاین شرکت‌های حقوقی و جذب مشتری تأثیر بگذارد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link