Google به قوانین جدید حریم خصوصی و انصراف کاربر احترام می گذارد

Google در سال 2024 تغییراتی را برای مطابقت با قوانین جدید حفظ حریم خصوصی و اولویت‌های انصراف کاربر در سراسر تبلیغات و محصولات تحلیلی خود اعمال می‌کند.

تصویر بزرگ. گوگل در حال تعدیل شیوه های خود است زیرا فلوریدا، تگزاس، اورگان، مونتانا و کلرادو امسال مقررات جدیدی را برای حفظ حریم خصوصی داده ها وضع کردند.

به روز رسانی های کلیدی عبارتند از:

پردازش داده‌های محدود (RDP) (این زمانی است که Google نحوه استفاده از داده‌ها را برای نمایش تبلیغات غیرشخصی‌نشده محدود می‌کند) برای قوانین ایالتی جدید:

  • Google شرایط تبلیغات خود را به‌روزرسانی می‌کند تا RDP را برای این ایالت‌ها با اعمال قوانین آن‌ها فعال کند.
  • این به Google اجازه می‌دهد تا زمانی که RDP فعال است، به‌جای کنترل‌کننده داده‌های شریک، به‌عنوان پردازشگر داده عمل کند.
  • اگر قبلاً شرایط حفاظت از داده های آنلاین Google را پذیرفته اید، هیچ اقدام دیگری لازم نیست.

احترام به انصراف کنترل حریم خصوصی جهانی:

  • برای پیروی از مکانیسم انصراف جهانی کلرادو، Google به سیگنال‌های کنترل حریم خصوصی جهانی که مستقیماً از کاربران ارسال می‌شود احترام می‌گذارد.
  • با این کار، هدف‌یابی تبلیغات شخصی‌شده بر اساس مواردی مانند مطابقت مشتری و فهرست‌های بازاریابی مجدد برای کاربرانی که انصراف داده‌اند، غیرفعال می‌شود.

چرا ما اهمیت می دهیم. این تغییری که Google اعمال می‌کند به حفظ حریم خصوصی تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند. با این حال، این تغییرات می‌تواند بر کارایی هدف‌گذاری تبلیغات و قابلیت‌های شخصی‌سازی تأثیر بگذارد، زیرا تعداد بیشتری از کاربران انصراف می‌دهند.

چیزی که آنها می گویند. آنچه گوگل در ایمیلی به شرکای خود گفت:

  • «اگر قبلاً با شرایط حفاظت از داده‌های آنلاین موافقت کرده‌اید، مشتریان (یعنی تبلیغ‌کنندگان) باید توجه داشته باشند که Google می‌تواند سیگنال‌های کنترل حریم خصوصی جهانی را مستقیماً از کاربران دریافت کند و از طرف آن‌ها حالت RDP را درگیر می‌کند.»

خط پایین. Google در حال انجام اقداماتی است تا به شرکای خود کمک کند تا از قوانین سخت‌تر حفظ حریم خصوصی داده‌ها پیروی کنند، حتی اگر این به معنای محدود کردن هدف‌گذاری تبلیغات خود باشد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link