گوگل تغییری در استراتژی بازاریابی خودرو خود را برای ارائه خدمات بهتر به انتقال خرید خودرو به فضای دیجیتال اعلام کرده است.
گوگل می گوید مصرف کنندگان به طور فزاینده ای فرآیند خرید خودرو خود را به صورت آنلاین آغاز می کنند، به طوری که 79 درصد از خریداران خودروهای جدید اخیراً از موتور جستجو به عنوان بخشی از سفر خرید خود استفاده می کنند.
خریداران بالقوه خودرو در حین تحقیق قبل از خرید به طور متوسط با شش وب سایت مشورت می کنند.
گوگل سال گذشته تبلیغات خودرو را در جستجو معرفی کرد و به فروشندگان خودرو اجازه داد تا موجودی خودرو خود را مستقیماً در گوگل به خریداران احتمالی نشان دهند.
در ماه سپتامبر، Google به طور خودکار کمپینهای تبلیغاتی خودرویی را که از طریق کمپینهای خرید هوشمند ساخته شدهاند، به محصول جدید Performance Max منتقل میکند.
این تغییر به تبلیغکنندگان خودرو اجازه میدهد تا با مشتریان در نقاط تماس بیشتری از جمله YouTube، Display، Gmail و Discover ارتباط برقرار کنند.
همه چیز مربوط به کمپین ها – از جمله تنظیمات، ساختار، داده های مخاطبان، فیدهای محصول و دارایی های خلاقانه – به پلتفرم جدید منتقل می شود.
حداکثر عملکرد: مزایا و ویژگی ها
ارتقاء به Performance Max سه مزیت اصلی برای تبلیغکنندگان خودرو دارد:
- گسترش دسترسی به مشتری: Performance Max مکان های جدید و موجودی آگهی را باز می کند. از سیگنال های مخاطب برای درک بهتر مخاطبان با ارزش تبلیغ کنندگان استفاده می کند.
- افزایش تبدیل: Performance Max به شما امکان می دهد تا تبدیل های آنلاین و آفلاین را در یک کمپین بهینه کنید.
- ارائه بینش های ارزشمند: صفحه Insights برای Performance Max داده های جدیدی در مورد مخاطبان شما و روندهای جستجوی فعلی ارائه می دهد.
فرآیند ارتقا
ارتقاء تبلیغات وسایل نقلیه از کمپین های خرید هوشمند به حداکثر عملکرد به صورت خودکار انجام می شود.
هیچ ابزاری برای ارتقای خود وجود ندارد که به شما امکان می دهد آن را به صورت دستی انجام دهید.
میتوانید کمپینهای قدیمی Smart Shopping را متوقف کنید، کمپینهای Performance Max جدید ایجاد کنید یا منتظر ارتقای خودکار باشید.
مراحل بعدی
پس از ارتقا، گوگل پیشنهاد میکند مطالب خلاقانهتری مانند متن، تصاویر و ویدئوها را اضافه کنید. این اجازه می دهد تا تبلیغات در فهرست موجودی تبلیغات بیشتری نمایش داده شود.
همچنین می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبان هدف خود ارائه دهید که به الگوریتم های یادگیری ماشینی گوگل کمک می کند تا سریعتر بهینه شوند.
تصویر ویژه: اسکرین شات از support.google.com/google-ads/، آگوست 2023.