Google به بازرگانان بینش جدیدی در مورد عملکرد جستجوی خرید می دهد

گوگل قابلیتی را در کنسول جستجو معرفی کرده است که به بازرگانان امکان می دهد لیست محصولات خود را در تب تصویر جستجوی گوگل ردیابی کنند.

این عملکرد گسترده می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا دید خود را در تجارب خرید Google بهتر درک کنند.

کجا می‌توان «عملکرد فهرست‌های تجاری» را در کنسول جستجو پیدا کرد

داده‌های جدید از طریق گزارش «عملکرد» در تب «تصویر جستجوی Google» قابل دسترسی هستند.

از آنجا، می‌توانید عملکرد فهرست‌های خود را در سطوح مختلف Google نظارت کنید.

این شامل اطلاعاتی در مورد نمایش‌ها، کلیک‌ها و سایر معیارهای کلیدی مربوط به ویترین محصولات شما است.

با ادغام عملکرد فهرست تجاری در «کنسول جستجو»، کسب‌وکارها دید جامع‌تری از نمایان شدن محصول خود دریافت می‌کنند تا استراتژی‌های خود را بر این اساس بهینه کنند.

بخش واجد شرایط بودن و خرید در کنسول جستجو

برای واجد شرایط بودن برای گزارش‌های فهرست تاجر، یک وب‌سایت باید توسط Google به‌عنوان یک تاجر آنلاین شناسایی شود که عمدتاً کالاها یا خدمات فیزیکی را مستقیماً به مصرف‌کنندگان می‌فروشد.

سایت‌های وابسته یا آن‌هایی که کاربران را برای تکمیل خرید به پلتفرم‌های دیگر هدایت می‌کنند واجد شرایط در نظر گرفته نمی‌شوند.

هنگامی که کنسول جستجو به عنوان یک تاجر آنلاین شناخته شد، بخش “خرید” را در نوار پیمایش خود نمایش می دهد.

این منطقه اختصاصی ابزارها و گزارش‌های متناسب با تجربیات خرید را در خود جای داده است، از جمله:

  1. گزارش غنی قطعه محصول: ارائه بینش در مورد داده های ساختار یافته قطعه محصول در سایت، امکان نمایش نتایج جستجوی پیشرفته با عناصر بصری مانند رتبه بندی و قیمت ها.
  2. گزارش ثروتمند فهرست تجاری: ارائه تجزیه و تحلیل بر روی داده های ساختاریافته فهرست بازرگانان، نتایج جستجوی جامع تری را امکان پذیر می کند که اغلب در چرخ فلک ها یا پانل های دانش ظاهر می شوند.
  3. لیست های برگه خرید: اطلاعات و راهنمایی در مورد فعال کردن محصولات برای نمایش در برگه خرید اختصاصی در نتایج جستجوی Google.

سیستم‌های خودکار Google واجد شرایط بودن سایت به‌عنوان یک تاجر آنلاین را بر اساس وجود داده‌های ساختاریافته و سایر عوامل تعیین می‌کنند.

به طور خلاصه

این ویژگی جدید در کنسول جستجوی گوگل اطلاعات ارزشمندی در مورد نمایان بودن لیست محصولات شما در نتایج جستجو ارائه می دهد.

می توانید از این بینش ها برای ایجاد تغییرات و بهبود دید محصولات خود استفاده کنید تا مشتریان بالقوه بیشتری بتوانند آنها را پیدا کنند.


تصویر ویژه: T. Schneider/Shutterstock


Source link