Google به‌روزرسانی اسناد داده‌های ساختاری سازمان

گوگل پاراگراف ابتدایی اسناد داده های ساختاریافته سازمان را به روز کرد تا توصیفی واضح تر و جامع تر از هدف خود را با وضوح بهبود یافته در چهار نکته خاص ارائه دهد. نتیجه مدلی از نحوه نوشتن پاراگراف آغازین با کیفیت بالا است.

اسناد جدید دارای سطح بالایی از تراکم اطلاعات است که کیفیت انتقال اطلاعات بیشتر با کلمات کمتر است. اهمیت تراکم اطلاعات در این است که ایده ها را بهتر منتقل می کند.

تغییرات چهار نکته زیر را اضافه می کند:

  1. تأکید می‌کند که داده‌های ساختاریافته سازمان با استفاده از ویژگی‌های داده‌های ساختاریافته مانند iso6523 و naics، یک سازمان را از سایر سازمان‌ها ابهام می‌کند. ابهام زدایی به معنای کم ابهام کردن چیزی است.
  2. توضیح می‌دهد که چگونه ویژگی‌های Schema.org می‌توانند بر عناصر بصری در نتایج جستجو و در پانل دانش تأثیر بگذارند. پانل دانش کادری حاوی داده‌های مربوط به یک سازمان (یا شخص) است که وقتی کاربر در مورد آن موجودیت‌ها سؤال می‌کند، در سمت راست نتایج جستجو ظاهر می‌شود.
  3. به طور خاص اشاره می‌کند که چگونه داده‌های ساختاری سازمان می‌توانند پانل‌های دانش بازرگان و نمایه‌های برند را با جزئیات مربوط به سیاست‌های بازگشت، آدرس‌ها و اطلاعات تماس غنی کنند.
  4. پاراگراف افتتاحیه جدید اکنون بیان می‌کند که هیچ ویژگی مورد نیازی برای داده‌های ساخت‌یافته سازمان وجود ندارد و توصیه می‌کند به همان اندازه که برای ارتباط لازم است، ویژگی‌های داده ساختاریافته را اضافه کنید. این برای مستندات جدید نیست، اما در پاراگراف آغازین به تازگی بر آن تاکید شده است.

هیچ یک از چهار نکته بالا در پاراگراف ابتدایی نسخه قبلی مستندات وجود نداشت، و به عنوان نمونه ای از نحوه حفظ موضوع و برقراری ارتباط یک صفحه وب در مورد آن است.

در اینجا پاراگراف افتتاحیه قبلی است

«می‌توانید از داده‌های سازمان‌یافته استفاده کنید تا Google را از جزئیات اداری سازمان خود مطلع کنید، به‌عنوان مثال، نشان‌واره، آدرس، اطلاعات تماس، و شناسه‌های کسب‌وکار. Google می‌تواند از این نشانه‌گذاری در پانل‌های دانش و سایر عناصر بصری (مانند منبع) استفاده کند، که به کاربران کمک می‌کند تا جزئیات سازمان شما را در جستجوی Google پیدا کنند.»

این پاراگراف افتتاحیه جدید است:

«افزودن داده‌های ساختاری سازمانی به صفحه اصلی شما می‌تواند به Google کمک کند تا جزئیات اداری سازمان شما را بهتر درک کند و سازمان شما را در نتایج جستجو ابهام کند. برخی از ویژگی‌ها در پشت صحنه برای ابهام‌زدایی سازمان شما از سازمان‌های دیگر استفاده می‌شوند (مانند iso6523 و naics)، در حالی که برخی دیگر می‌توانند بر عناصر بصری در نتایج جستجو تأثیر بگذارند (مانند اینکه کدام نشان‌واره در نتایج جستجو و پانل دانش شما نشان داده می‌شود). اگر تاجر هستید، می‌توانید روی جزئیات بیشتر در پانل دانش تاجر و نمایه برندتان، مانند خط‌مشی برگشت، آدرس و اطلاعات تماس تأثیر بگذارید. هیچ ویژگی مورد نیاز وجود ندارد. درعوض، توصیه می‌کنیم به همان اندازه دارایی‌های مرتبط با سازمان خود را اضافه کنید.»

پاراگراف ابتدایی بالا تنها تغییر سند است و با این حال کل سند را بسیار بهبود می بخشد زیرا خواننده می داند که در ادامه خواندن چه انتظاری دارد.

غذای آماده:

درک اینکه چرا اسناد بهبود یافته است، به ناشران و سئوکاران ایده های جدیدی برای درک اینکه چرا یک صفحه وب باید به روز شود، می دهد.

تغییرات در مستندات Google با توضیح واضح اینکه صفحه وب در مورد چیست، چگونه داده‌های ساختاری سازمان به کاربران سود می‌رساند، و شناسایی طبقه خاصی از کاربران که به‌ویژه از این نوع داده‌های ساختاریافته سود می‌برند، آن را بهبود می‌بخشد. پاراگراف آغازین از خوانندگان دعوت می کند تا با اطمینان از درک هدف صفحه وب به خواندن ادامه دهند.

چرا اسناد جدید بهبود یافته است:

  • تراکم اطلاعات بالاتر
  • موضوعیت بهبود یافته (در مورد آنچه سند در مورد آن صحبت می کند)
  • سریع به اصل مطلب می رسد
  • جزئیات و نمونه های بیشتری را ارائه می دهد
  • جامع تر است
  • از کاربرانی که سود خواهند برد (تجار) نام می برد

چرا نسخه قبلی باید اصلاح شود:

  • فاقد مشخصات
  • محدوده محدود
  • کمبود اطلاعات عملی
  • خواننده را برای چیزی که کل صفحه درباره آن است آماده نکرد

مستندات جدید را اینجا بخوانید:

داده های ساختار یافته سازمان (سازمان).

آن را با اسناد قدیمی در اینجا مقایسه کنید:

داده های ساختاری سازمان (سازمان) – WaybackMachine

تصویر ویژه توسط Shutterstock/Mix and Match Studio

Source link