Google با اطلاعاتی درباره عوامل رتبه بندی ، “درباره این نتیجه” را گسترش می دهد

Google پانل “درباره این نتیجه” را با اطلاعاتی در مورد اینکه چه عواملی باعث رتبه بندی یک صفحه در نتایج جستجو شده اند ، گسترش می دهد.

از امروز ، هنگام مشاهده یک پانل درباره این نتیجه ، جستجوگران حتی اطلاعات بیشتری درباره نتایج مشاهده می کنند تا به آنها کمک کند تا درک کنند کدام یک از آنها مفید است.

این همان چیزی است که به جستجوگران عادی ارائه می دهد ، اما به سئوکاران بینش منحصر به فردی ارائه می دهد که فاکتورهای رتبه بندی برای نمایش یک صفحه داده شده برای یک پرسش مشخص ، ظاهر می شوند.

در اینجا مثالی از صفحه به روز شده درباره این نتیجه را برای پرسش “نحوه پخت ماهی در فر” آورده شده است:

Google با اطلاعاتی درباره عوامل رتبه بندی ،

در زیر عنوان “جستجوی شما و این نتیجه” می توانید ببینید که چرا یک صفحه برای آن درخواست رتبه بندی شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در مثال بالا Google به دلیل عوامل زیر آن صفحه خاص را ظاهر کرد:

  • این کلمات موجود در پرسش را با کلمات موجود در صفحه مطابقت می دهد.
  • این کلمات مربوط به پرس و جو را با کلمات موجود در صفحه مطابقت داده است.
  • محتوای صفحه به همان زبان جستجوی ارسالی است.
  • موقعیت جستجوگر در ایالات متحده باعث اهمیت ویژه این صفحه شد.

علاوه بر برجسته کردن اصطلاحات منطبق ، اصطلاحات مرتبط و ارتباط محلی ، پانل About This Result همچنین می تواند اطلاعات مربوط به پیوندهای ورودی را نشان دهد.

در اینجا مثال دیگری وجود دارد که در آن می توانید پانلی را ببینید که به جستجوگر می گوید: “وب سایت های دیگر با عبارات جستجوی شما به این نتیجه پیوند دارند.”

Google با اطلاعاتی درباره عوامل رتبه بندی ،

تصویر هدر این مقاله نسخه دیگری از پانل About This Result را نشان می دهد که از تصاویر صفحه به عنوان عامل ارتباط استفاده می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

میزان تلاش گوگل برای جستجوگران این است که می توان از این اطلاعات برای پالایش پرس و جو برای نتیجه بهتر استفاده کرد.

برای کاربران روزمره این پنل تکنیک ها و تنظیماتی را ارائه می دهد که می تواند برای تغییر جستجوها برای به دست آوردن صفحات وب مرتبط تر مورد استفاده قرار گیرد.

از اعلامیه گوگل:

“به عنوان مثال ، اگر معمولاً به انگلیسی جستجو می کنید ، اما می خواهید به زبان دیگری یا از منطقه دیگری نتیجه بگیرید ، درباره این نتیجه تنظیمات را آسان تر می کند.

حتی ممکن است بخواهید جستجوی خود را تنظیم کنید. تصور کنید در جستجوی “بهترین کفش های دویدن” هستید. اگرچه معمولاً برای Google مفید است که نتایج مربوط به مفاهیم مرتبط را ارائه دهد ، اما در این مورد “کفش های مخصوص دویدن” ، شما واقعاً بدنبال کفشی هستید که برای آهسته دویدن بهینه شده باشد.

درباره این نتیجه به شما نکاتی را نشان می دهد که چگونه می توانید به خواسته خود برسید. به عنوان مثال ، می توانید برای به دست آوردن نتایجی که دقیقاً آن کلمات را ذکر می کنند ، نقل قول هایی را در اطراف یک کلمه یا عبارت قرار دهید یا از علامت منفی استفاده کنید تا کلمات خاصی را از جستجوی خود حذف کنید. “

برای بازاریابان و سئوکاران ، این پانل نگاه جالبی به چگونگی تعیین ارتباط Google توسط هر نتیجه ارائه می دهد.

قبل از به روزرسانی امروز ، About This Result فقط اطلاعات مربوط به منبع محتوا و اینکه آیا ایمن بودن اتصال وب سایت امن است را نشان می دهد. اکنون حاوی داده های زیادی در مورد سیگنال های مرتبط است.

این توسعه اکنون برای 10٪ از کاربران واجد شرایط فعال است و به تدریج به 100٪ می رسد. پانل های توسعه یافته برای برنامه ریزی در ماه های آینده به زبان انگلیسی در ایالات متحده در دسترس هستند.

منبع: گوگل