Google اهمیتی نمی دهد که در یک تصویر چیست

الگوریتم جستجوی وب گوگل اهمیتی نمی دهد که در یک تصویر چه چیزی وجود دارد. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که با داده های ساختار یافته صحیح مشخص شده است.

چه یک عکس برنده جایزه باشد ، چه یک مربع خالی ، از نظر ارزش SEO که به صفحه می افزاید ، یکسان است.

این مورد در طول Hangout Search Central SEO با جان مولر گوگل که در 22 اکتبر ضبط شده است مورد بحث قرار می گیرد.

صاحب سایتی به نام اندرو سیچف به پرسش و پاسخ می پیوندد تا از مولر در مورد استفاده از تصاویر مکان یاب همراه با بارگذاری تنبل بپرسد.

Sychev سایت خود را طوری تنظیم کرده است که تصاویر را در پایین صفحه به صورت مربع های خاکستری بارگذاری کند تا زمانی که بازدیدکننده شروع به پیمایش کند.

تبلیغات

ادامه مطلب در زیر

هنگامی که یک بازدیدکننده به جایی که تصویر در صفحه قرار دارد نزدیک می شود، مربع خاکستری با یک عکس واقعی جایگزین می شود.

این کار برای بهبود سرعت صفحه و جلوگیری از جابه‌جایی صفحه در مرورگر بازدیدکننده انجام می‌شود، که ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که تعدادی از تصاویر به طور همزمان بارگیری شوند.

از آنجایی که Googlebot با صفحات وب ارتباط برقرار نمی کند، و بنابراین تصاویر را نمی بیند، Sychev می پرسد که آیا استفاده از این تنظیم ضرری دارد یا خیر.

در حالی که این سوال به استفاده از بارگذاری تنبل به عنوان راهی برای بهبود تغییر چیدمان تجمعی (CLS) مربوط می شود، پاسخ داده شده توسط مولر به طور کلی در مورد SEO صدق می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب در زیر

آیا استفاده از عکس های شخصی شما نسبت به استفاده از تصاویر سهام عادی ارزش SEO بیشتری به یک صفحه می افزاید؟

آیا گوگل می‌تواند تشخیص دهد که یک تصویر حاوی داده‌های مفید، مانند نمودار یا اینفوگرافیک است؟

همه اینها سوالاتی است که در مورد تصاویر و جستجوی وب مطرح می شود – و در اینجا پاسخ آن آمده است.

جان مولر در Google درباره تصاویر و جستجوی وب

همانطور که به طور خاص به جستجوی وب مربوط می شود ، نه جستجوی تصویر، گوگل اهمیتی نمی دهد که چه چیزی در عکس های شما وجود دارد.

گوگل تنها نگران سیگنال هایی مانند داده های ساختار یافته و متن متنی است.

این چیزی است که برای جستجوی وب مهم است زیرا می تواند به گوگل در درک بهتر صفحه کمک کند.

صادقانه بگویم، فکر نمی‌کنم برای ما مهم باشد. من فکر نمی کنم برای جستجوی وب ما به تصاویر خاص صفحه نگاه کنیم و بگوییم اوه این یک تصویر زیبا است و این یک تصویر خسته کننده است.

ما اساساً از آن تصاویر در جستجوی تصویر استفاده می کنیم و اینجاست که به محتوای تصاویر اهمیت می دهیم. اما در جستجوی وب ما واقعاً اهمیت نمی دهیم که مربع خاکستری باشد یا عکس ساحل باشد. “

برای پاسخ به سوال اصلی ، جایگزینی تصاویر به جای مربع های خاکستری در تنظیم بارگذاری تنبل ، بسیار خوب است.

تبلیغات

ادامه مطلب در زیر

مولر مجدداً تأکید می‌کند که داده‌های ساختاریافته همه اطلاعات مورد نیاز Google را در اختیار شما قرار می‌دهند.

“به نظر می رسد اشکالی ندارد. من فکر می‌کنم برای بخش حیاتی وب اصلی، سمت CLS، این چیزی است که می‌توانید در جایی که آن را به یک روش یا روش دیگر امتحان کنید، آزمایش کنید. با توجه به نمایه سازی آنچه مهم است این است که ما اطلاعاتی در مورد تصاویر موجود در آن صفحات داشته باشیم.

بنابراین اگر مطمئن نیستید که بارگذاری تنبل شما توسط Google تشخیص داده شده است ، می توانید از داده های ساختار یافته تصویر استفاده کنید. در خود صفحات، داده های ساختار یافته برای آن تصاویر را به ما بدهید و سپس ما قطعا می توانیم آن را انتخاب کنیم.

تبلیغات

ادامه مطلب در زیر

به خاطر داشته باشید که این اطلاعات فقط برای الگوریتم جستجوی وب Google قابل استفاده است. آنچه در یک تصویر وجود دارد میکند برای الگوریتم Google Images اهمیت دارد.

مهمتر از آن – برای بازدیدکنندگان مهم است.

در حالی که ممکن است Google به کارهایی که شما برای ایجاد گرافیک مناسب برای یک محتوا انجام داده اید اهمیت ندهد ، اما بازدیدکنندگان شما اهمیتی نمی دهند.

تصاویر می توانند بر احساس فرد بعد از مصرف یک محتوا تأثیر بگذارند. اگر تصاویر تفاوتی در میزان لذت آنها ایجاد می کرد، احتمالاً برمی گردند.

پاسخ کامل مولر را در ویدیوی زیر بشنوید.

https://www.youtube.com/watch؟v=rTcLkRkfkPs


تصویر ویژه: خلاقیت های ساحل / شاتراستاک

تبلیغات

ادامه مطلب در زیر