Google اعلام کرد تبلیغات جدید Creative Studio

گوگل از راه اندازی ابزار جدیدی برای ابزارهای تبلیغاتی خلاق ، به نام “Ads Creative Studio” خبر داد که هدف آن متحد کردن چندین ابزار خلاقانه است.

Ads Creative Studio از ابزارهای زیر استفاده می کند:

  • Director Mix (ابزاری که به مارک ها امکان می دهد دارایی های ویدیویی را در مقیاس ایجاد کنند ، که قبلاً برای همه تبلیغ کنندگان در دسترس نبود.)
  • نمایش پویا و ابزار ایجاد HTML5
  • میکسر صوتی و ابزارهای پویا صوتی
  • یک کتابخانه پروژه

این تغییر به چه معناست؟

هدف از این تغییر سهولت در ساخت چندین محتوای مختلف است.

Ads Creative Studio دارای کتابخانه های جداگانه ای برای دارایی ها خواهد بود ، این موارد را به عنوان عناصر سازنده تبلیغات و کتابخانه پروژه در نظر بگیرید ، جایی که سازندگان در زمینه ایجاد تبلیغ همکاری می کنند.

با تشکر از کتابخانه دارایی ، هدف آن ساده سازی مدیریت دارایی است. این می تواند به یک تیم امکان مدیریت دارایی های خام را بدهد ، در حالی که تیم دیگر از آنها برای ایجاد تبلیغات استفاده می کند.

Google Ads Creative Studio Asset Library

به همین ترتیب ، یک تیم می تواند از دارایی خام برای ساختن تبلیغات نمایشی استفاده کند در حالی که تیم دیگر از آنها برای ساختن تبلیغات YouTube استفاده می کند ، و نگه داشتن همه چیز در یک مکان اطمینان از اینکه همه از یک مجموعه دارایی مورد تأیید می کشند را آسان تر می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای تیم های دارای دستورالعمل های دقیق تجاری ، ممکن است مارک و تیم های خلاق ترجیح دهند دارایی های کامل را ایجاد کنند و سپس آنها را به تیم رسانه منتقل کنند. زیبایی این ابزار این است که ، از آنجا که از سیستم عامل ها و ابزارهای رسانه جدا نیست ، به مدیران خلاق اجازه می دهد تا دسترسی به ویرایش را کاهش دهند. در این سناریو ، آنها سپس تبلیغات را به تیم های رسانه ای تحویل می دادند تا پس از نهایی شدن ، آنها را اجرا کنند.

تبلیغات همچنین برای استفاده در پروژه ها ، پس از ایجاد ، در دسترس خواهد بود.

کتابخانه تبلیغات Creative Studio Project

برای افزایش همکاری طراحی شده است

Ads Creative Studio برای بهبود همکاری بین تیم های خلاق و رسانه طراحی شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تیم ها می توانند برای همکاری در قالب ها ، پیاده سازی قوانین طراحی و پیاده سازی فرآیندهای QA از طریق ابزار جدید با هم کار کنند.

تبلیغات چگونه مستقر می شوند؟

پس از ایجاد تبلیغات ، آنها می توانند برای استفاده به Google Ads ، Display & Video 360 و Campaign Manager 360 صادر شوند.

صادرات از Google Ads Creative Studio

آینده ایجاد با Google

علاوه بر ابزار جدید ، Google اعلام کرده است که ایجاد با Google در Think with Google ادغام شده است. اکنون کلیه اطلاعات آماری سازندگان و تیم های رسانه ای در همان مکان میزبانی می شوند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید