این شرکت امروز اعلام کرد که گوگل یک نوع تبلیغات جدید “رویداد فروش” را در پلتفرم Merchant Center خود راه اندازی کرده است.
ویژگی “رویداد فروش” به بازرگانان اجازه می دهد به جای پیوند دادن تبلیغات به محصولات خاص، فروش و تخفیف های گسترده تری را تبلیغ کنند. بازرگانان می توانند این ویژگی را از صفحه تبلیغات در Merchant Center با ارائه جزئیات فروش، تاریخ، URL و تصاویر فعال کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. راهاندازی نوع تبلیغات جدید نسبت به تبلیغات سنتی خاص محصول سادهتر است، که میتواند تبلیغات کمپینهای فروش بزرگتر را در مکانهای خرید Google برای شما آسانتر کند. این می تواند دید آن پیشنهادهای تخفیف گسترده را افزایش دهد.
جزئیات برخلاف تبلیغات استاندارد که باید به محصولات جداگانه مرتبط شوند، تبلیغات «رویداد فروش» به بازرگانان اجازه میدهد تا فروشها و تخفیفهای عمومی را برجسته کنند، مانند «همه اقلام تا 70 درصد تخفیف».
فرآیند راهاندازی ساده میتواند مانع بازرگانان برای ترویج طرحهای فروش گستردهتر خود از طریق کانالهای خرید Google را کاهش دهد و به طور بالقوه باعث افزایش دید و موفقیت آن کمپینها شود.
ویژگی جدید در حال حاضر فقط برای لیست های رایگان در ایالات متحده در دسترس است. مشخص نیست که آیا گوگل قصد دارد در آینده «رویداد فروش» را به سطوح یا مناطق دیگر گسترش دهد یا خیر.
واکنش داریو زانونی، بازاریاب در لینکدین نوشت: «این نوع تبلیغات جدید «رویداد فروش» باید سادهتر از تبلیغات استاندارد تنظیم شود.
زانونی افزود: «من فکر میکنم اگر گوگل این ویژگی را بهطور مؤثر پیادهسازی کند، میتواند ارزشمند باشد، زیرا ممکن است اطلاعات عمومی فروش را راحتتر در مکانهای خرید تبلیغ کند».
خط پایین. به نظر می رسد نوع تبلیغات جدید «رویداد فروش» Google در Merchant Center با هدف کاهش اصطکاک برای بازرگانان برای تبلیغ فروش و تخفیف های گسترده تر از طریق ویژگی های خرید پلت فرم است. در صورت موفقیت، راهاندازی ساده میتواند باعث افزایش دید و عملکرد برای آن کمپینهای تبلیغاتی بزرگتر شود.