Google از توصیفات محصول سازنده تکراری استفاده می کند

جان مولر گوگل در یک Hangout SEO Office Hours پاسخ داد که چگونه Google توضیحات محصول را که از تولید کنندگان تکراری است مدیریت می کند. مولر اطمینان داد که مشکلی نیست و توضیح داد که Google برای انتخاب صفحه ای که در نتایج جستجو نمایش می دهد ، چه می کند.

چگونه با مسائل محتوای تکراری آشنا شویم؟

شخصی که این س askingال را مطرح می کند ، نگران یک فروشگاه تجارت الکترونیک است که از توصیف محصولات موجود از سازنده استفاده می کند. او می خواست بداند آیا راهی وجود دارد که از توضیحات محصول تکراری که از سازنده گرفته شده است ، از عواقب منفی رتبه بندی جلوگیری کند.

شخصی که س askingال می کند پرسیده است که آیا پیوند دادن به منبع اصلی راهی برای جلوگیری از مشکلات محتوای تکراری است؟

جان مولر گوگل در مورد استفاده از توضیحات محصول سازنده

Google درباره توضیحات محصول تکراری

مجازات محتوای تکراری وجود ندارد

جان مولر در پاسخ گفت که برای جلوگیری از پیامدهای محتوای تکراری ، نیازی به پیوند به منبع اصلی ندارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

او توضیح داد که دلیل مجبور نبودن برای برداشتن این مرحله این است که هیچ مجازات الگوریتمی یا آسیبی از محتوای تکراری وجود ندارد.

مولر اظهار داشت:

“بنابراین در مورد محتوای تکراری دو جنبه در اینجا وجود دارد.

اول از همه ، شما برای محتوای تکراری مجازات نمی کنید.

بنابراین… حتی قبل از آنکه زیاد به آن بپردازید ، تنها زمانی که چیزی شبیه به مجازات یا اقدام الگوریتمی یا اقدام دستی داشته باشیم ، زمانی است که کل وب سایت محتوا کاملاً تکراری باشد ،… به

اگر اینها سایت های تجارت الکترونیک هستند و شما توضیحات مشابهی دارید و بقیه وب سایت شما متفاوت است ، این کاملا خوب است.

نیازی نیست نگران تنزل رتبه یا افت رتبه یا هر چیز دیگری باشید. “

نحوه تجزیه و تحلیل گوگل وب سایت ها برای محتوای تکراری

مولر سپس نحوه برخورد Google با وضعیت خاص فروشندگان محصول که توضیحات محصول تولید کننده را منتشر می کنند را به اشتراک گذاشت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

او در مورد اینکه گوگل با رتبه بندی صفحاتی که دارای توضیحات محصول مشابه وب سایت سازنده هستند مطابقت دارد ، جزئیات بیشتری ارائه کرد.

جان مولر توضیح داد:

“با محتوای تکراری ما اساساً دو مورد متفاوت داریم که به آنها توجه می کنیم.

از یک طرف بررسی می کنیم که آیا کل صفحه یکسان است یا خیر.

و این شامل همه چیز مانند سرصفحه و پاورقی و آدرس فروشگاه و مواردی از این قبیل است ، که در مورد شما اینطور نخواهد بود زیرا یکی وب سایت سازنده است و توضیحات یکسان است اما همه چیز در اطراف آن متفاوت است به

بنابراین این نوعی اصلی از محتوای تکراری است. “

نحوه رتبه بندی صفحات Google با توضیحات محصول تکراری

مولر در ادامه ملاحظات مربوط به رتبه بندی صفحات وب که دارای محتوای تکراری هستند را توضیح داد.

او گفت،

“نوع دیگر در مورد مواردی مانند شرح است. وقتی قطعه ای را در نتایج جستجو نشان می دهیم ، این نقش را ایفا می کند.

بنابراین اساساً آنچه ما سعی می کنیم از آن جلوگیری کنیم ایجاد صفحات نتایج جستجو است که قطعه دقیقاً مشابه سایر وب سایت ها است.

اگر کسی در جستجوی چیزی است که فقط در توضیحات آن محصول وجود دارد و قطعه ای که ما برای وب سایت شما نشان می دهیم ، زیرا سازنده دقیقاً یکسان بود ، سعی می کنیم یکی از آن صفحات را انتخاب کرده و فقط آن صفحه را نشان دهیم به

این بخشی دیگر از داستان محتوای تکراری است … کمی ساده شده است.

اما این بدان معناست که اگر کسی در جستجوی … چیزی است که در توضیحات موجود است و ما می توانیم بگوییم که او می خواهد آن را بخرد و شاید شما بهترین منبع یا منبع محلی آن محصول هستید یا آن را در انبار دارید یا هر چه باشد ، ما صفحات شما را نشان می دهیم و صفحه دیگر را نشان نمی دهیم.

و همه اینها مستقل از این است که شما مانند جایی که توضیحات را گرفته اید مشخص کنید.

در اصل ، ما این توصیف را داریم ، می خواهیم آن را در جستجو نشان دهیم و بهترین صفحه ای را که می توانیم برای این توصیف نشان دهیم انتخاب می کنیم. بنابراین از این نظر من فکر می کنم همیشه داشتن توصیفات منحصر به فرد در صفحات شما یک عمل خوب است.

اما اگر محصولات زیادی دارید همیشه امکان پذیر نیست.

و همچنین این مورد است که ما یک وب سایت را به دلیل داشتن توضیحات تکراری در محصولات آنها مجازات نمی کنیم. “

توضیحات محصول تکراری با Google مشکلی ندارد

در حالی که به خوبی شناخته شده است که چیزی به نام مجازات محتوای تکراری وجود ندارد ، به طور کلی کمتر شناخته شده است که چگونه Google از مواردی مانند سرصفحه و پاورقی برای تعیین اینکه یک صفحه یک فروشگاه است و متمایز از تولید کننده محصول آن است استفاده می کند. برای فروش در آن فروشگاه

نکته جالب دیگری که مولر به آن اشاره کرد این است که گوگل نمی خواهد نتایج جستجو را با قطعات دقیق یکسان برای هر صفحه وب رتبه بندی شده پر کند.

این ممکن است بدیهی به نظر برسد ، اما چیزی است که برخی در مسابقه برای رتبه بندی برای “Keyword XYZ” با افزودن آن کلمات کلیدی به برچسب عنوان و سرفصل ها نادیده می گیرند ، حتی اگر دو یا سه رقیب در حال حاضر با کلمات کلیدی مشابه در عناوین خود رتبه بندی کرده اند ، بدون توجه به واقعیت این است که گوگل صفحات مترادف را در عنوان قرار می دهد…

مولر همچنین به مواردی اشاره کرد که در آن گوگل ترجیح می دهد فروشنده را بر تولید کننده رتبه بندی کند:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

  • وقتی قصد خرید کاربر مشخص است و نمایندگی فروش بهترین منبع برای محصول است
  • فروشنده محلی است و خرده فروش محلی بهترین نتیجه است

به طور کلی ، مولر چندین نکته جالب برای فکر کردن ارائه داد.

استناد

نحوه انتخاب صفحات محصول توسط Google با محتوای تکراری از تولید کنندگان

تماشا کنید که جان مولر در دقیقه 55 به این س answerال پاسخ می دهد:

https://www.youtube.com/watch؟v=iXRhfPhEv2Y