Google، ابزارهای برنامه‌ریزی شده برای آژانس‌ها را به فهرست موجودی آگهی اضافه می‌کند

Google مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را در Google Ad Manager معرفی کرد تا خرید رسانه‌ها را برای آژانس‌ها ساده‌تر کند، از جمله ابزار جدید «curation» و پیشرفت‌هایی در گردش‌های کاری خرید برنامه‌ای.

چگونه کار می کند:

  • سرپرستی: به آژانس‌ها اجازه می‌دهد به راحتی بسته‌های موجودی و بخش‌های داده‌ای را از شرکای مورد اعتماد کشف و فعال کنند.
  • پرداخت های ساده: Google صورت‌حساب ارائه‌دهندگان داده و منابع موجودی را انجام می‌دهد و نیاز به صورت‌حساب‌های جداگانه را از بین می‌برد
  • گزارش یکپارچه: آژانس‌ها دید متمرکزی از داده‌های عملکرد در سراسر پلتفرم‌های سمت تقاضای مشارکت‌کننده (DSP) به دست می‌آورند.
  • مذاکرات معامله ساده: آژانس‌ها می‌توانند شناسه‌های معامله واحدی ایجاد کنند که در چندین DSP کار می‌کنند

چرا ما اهمیت می دهیم. هدف این قابلیت‌های جدید ساده‌سازی فرآیند کشف، فعال‌سازی و مدیریت موجودی ناشر و داده‌های مخاطب برای آژانس‌ها است و به ارائه ارزش بیشتر برای مشتریان تبلیغاتی شما کمک می‌کند.

چیزی که آنها می گویند. تراویس کلینگر، مدیر ارشد ارتباط و اکوسیستم در LiveRamp گفت: «Curation به برندها و آژانس‌ها کمک می‌کند تا به اتصال و سیگنال بهتری دست یابند، و پذیرش راه‌حل‌های پیشرفته‌ای را که نتایج را در نمایشگر، CTV و فراتر از آن به ارمغان می‌آورد سرعت می‌بخشد.

دریافت خبرنامه که بازاریابان به آن اعتماد دارند.


تصویر بزرگ هدف از این پیشرفت‌ها کمک به آژانس‌ها برای حرکت در چشم‌انداز تبلیغات دیجیتالی پراکنده، به‌ویژه در مناطق نوظهور مانند تلویزیون متصل است.

چه چیزی را تماشا کنیم. آیا مجموعه رو به رشد ابزارهای متمرکز آژانس گوگل می تواند به حفظ سلطه در اکوسیستم خرید رسانه کمک کند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link