Gmail در ایمیل‌های سیاسی «لغو اشتراک برجسته» دریافت می‌کند

پس از تایید کمیسیون انتخابات فدرال ایالات متحده در ماه آگوست، Gmail یک برنامه آزمایشی برای معاف کردن ایمیل های تبلیغات سیاسی از فیلتر هرزنامه آغاز خواهد کرد.

گوگل گفت Axios امروز که «انتظار دارد[s] برای شروع آزمایشی با تعداد کمی کمپین از طرفین و آزمایش خواهد کرد که آیا این تغییرات تجربه کاربر را بهبود می بخشد و اطمینان بیشتری را برای فرستندگان در این دوره انتخاباتی فراهم می کند.

ایمیل‌های سیاسی که ممکن است قبلاً به‌عنوان هرزنامه علامت‌گذاری شده باشند، اکنون در صندوق‌های ورودی Gmail ظاهر می‌شوند. با این حال، اولین باری که کاربران چنین ایمیلی را باز می‌کنند، یک «اعلان برجسته» وجود خواهد داشت که از «آیا کاربر می‌خواهد به دریافت پیام‌ها از فرستنده ادامه دهد یا خیر».

“[F]ایمیل‌های ارسالی از آن فرستنده به یک کاربر خاص در پوشه اسپم قرار می‌گیرند، اگر روی بنر نه بگویند. در همین حال، گوگل امروز یک “دکمه برجسته تر لغو اشتراک” و توانایی علامت گذاری آن به عنوان هرزنامه را تبلیغ کرد. این رابط کاربری جدید هنوز به اشتراک گذاشته نشده است.

جیمیل همچنان برای فیشینگ و بدافزار اسکن می کند. مانند Axios یادداشت ها، عموم مردم این برنامه آزمایشی را دوست نداشتند:

علیرغم صدها نظر منفی ارائه شده به FEC در مخالفت با آن، FEC این برنامه را در ماه اوت تایید کرد. کمیته‌های واجد شرایط، با رعایت الزامات امنیتی و بهترین شیوه‌های مشخص شده توسط Google، اکنون می‌توانند برای شرکت ثبت نام کنند.

گوگل می گوید با پیشرفت خلبان به گوش دادن و پاسخ به بازخوردها ادامه خواهد داد.

اطلاعات بیشتر در مورد جیمیل:

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: